Имам проблем с таблото на пасата. Не свети абсолютно нищо по него , стрелките не се движат не индикира нищо. Мигачите се чуват как работят но не се индикират на таблото. Свети само индикатора за ръчна спирачка... Колата върви всичко е наред, радиото работи, няма никакви проблеми.
Грешката която показва е:
00447 - грешка в системния модул
Предложения имате ли?
Пасат Б6 проблем с таблото
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: Пасат Б6 проблем с таблото
Колега, това, което намирам е следното...:
- 00446 - Ограничаване на функциите поради под-напрежение.
- 00447 - Ограничаване на функциите поради свръхнапрежение.
Ако волтажа е прекалено нисък няма да се учудя, че не свети таблото... виждал съм го лично на Ауди А4 Б6 как таблото свети по-слабо и по-слабо докато в един момент не изгасна нацяло... но ако е прекалено висок (разбирай нужни са 15-16волта да го изкара като грешка) тогава вече риска е да не е изгоряло нещо по самото табло.
Ако правиш ти диагностиката можеш да обърнеш внимание на freeze frame-а на грешката. Той трябва да покаже точно на колко волта е отчело, че има нещо нередно.
По принцип ако имаш проблем със свръхнапрежение, трябва да имаш грешки и в другите модули за него (нещо от сорта на 00532 - Supply Voltage B+).
Провери си бушоните за всеки случай, замери самия акумулатор, замери и дали динамото зарежда както трябва и кажи има ли нещо нередно по тези неща.

- 00446 - Ограничаване на функциите поради под-напрежение.
- 00447 - Ограничаване на функциите поради свръхнапрежение.
Ако волтажа е прекалено нисък няма да се учудя, че не свети таблото... виждал съм го лично на Ауди А4 Б6 как таблото свети по-слабо и по-слабо докато в един момент не изгасна нацяло... но ако е прекалено висок (разбирай нужни са 15-16волта да го изкара като грешка) тогава вече риска е да не е изгоряло нещо по самото табло.
Ако правиш ти диагностиката можеш да обърнеш внимание на freeze frame-а на грешката. Той трябва да покаже точно на колко волта е отчело, че има нещо нередно.
По принцип ако имаш проблем със свръхнапрежение, трябва да имаш грешки и в другите модули за него (нещо от сорта на 00532 - Supply Voltage B+).
Провери си бушоните за всеки случай, замери самия акумулатор, замери и дали динамото зарежда както трябва и кажи има ли нещо нередно по тези неща.

-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 07 апр 2014 8:22
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2.0TDI BKP 2007
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 проблем с таблото
Благодаря колега!
И двата кода ги имаше като грешки. Четох из американски форуми и видях че с обезточване за няколко часа се оправяло уж, тааа реших да пробвам и стана :)
И двата кода ги имаше като грешки. Четох из американски форуми и видях че с обезточване за няколко часа се оправяло уж, тааа реших да пробвам и стана :)
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: Пасат Б6 проблем с таблото
LiGaViA написа:...тааа реших да пробвам и стана
Радвам се, колега!
Можеш да замерваш от време на време как е зареждането, за да не се повтаря...

Поздрави!

Re: Пасат Б6 проблем с таблото НЕ СВЕТИ НИЩО
Здравейте! Вечерта си беше всичко наред, изгасих я и се прибрах. Тръгвам да паля на другия ден и нищо не свети по таблото и дори стрелките за гориво не работят-нищо!
Иначе пали, фарове,мигачи и т.н работят. Бушони проверхме e не е от там, Canbus не е със сиг,мнения къде може да е проблемът?
Иначе пали, фарове,мигачи и т.н работят. Бушони проверхме e не е от там, Canbus не е със сиг,мнения къде може да е проблемът?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 66 госта