Пасат В3 - проблем с температурата на двигателния блок
Пасат В3 - проблем с температурата на двигателния блок
При прегряване я е изхвърлил всичката ,а сега като се сипе я поема много бавно( почти не ).Та съмнявам се че трябва да се объзвъздуши ,но не знам автоматично ли става или има някакъв пиниз.Моля помогнете.
Последна промяна от host на Нед 08 юли 2007 17:41, променено общо 1 път.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Прочети тази тема
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 2%E0%ED%E5
Има и други
затова е направена търсачката 
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 2%E0%ED%E5
Има и други


Извинявам се за неточностите в темата и че не писах веднага.Сам го оправих проблема.Оказа се фланеца който влиза в двигателния блок( 1.8 бенз. В3 ).Целият се беше разцепил и не просто изпускаше вода ,а течеше.Взех нов( 6лв ,нещо даже прекалено евтин ми се стори ама няма да се оплаквам ) и всичко си дойде на мястото.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Два пъти вече си обезвъздушавам колата по малко странен начин но действа. Понеже като налея антифриз термостата е затворен и не може да се напълне цялата система остава въздух. Тука до нас има един стръмен участък от 2 км, по който се изкачвам, колата загрява минава даже малко над 90 градуса но перката не включва защото явно до там не е стигнала топла вода. След това по този участък, който съм изкачил се пускам на скорост, но без да паля колата. След това паля и всичко е 6точки. Два пъти го правя това и действа.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз моята като налея течност събира до един момент (наливам все едно в празна кофа без да връща,без да прелива).Наливам казанчето до горе,затварям го и я паля....Оставам я да работи на място докато загрее и включи перката....след това гася,отварям внимателно казанчето (да изпусне налягането първо) и наливам още около 1/2 литър.Застава на максимум и повече не я пипам докато пак не се наолжи за нещо да чопля из системата.
По принцип слабо място за запушване е една клапичка на маркуча,който е като тройник (дебелия горен на радиатора има едно тънко отклонение за към разширителния съд).Там вътре има тесен отвор (някаква втулка странна пластмасова) и като се запуши колата започва да загрява повече и не може да се обезвъздуши ако не се извади някой от датчиците на пластмасовия фланец на главата за да изкарва въздуха оттам.
За запушване се проверява като на запален загрял двигател се пипне маркуча трябва да е доста топъл по цялата си дължина.
Също така се случва да се запуши и дебелия маркуч отдолу на разширителното казанче заради чупките които има.Познава се по същия принцип.
Успех!
По принцип слабо място за запушване е една клапичка на маркуча,който е като тройник (дебелия горен на радиатора има едно тънко отклонение за към разширителния съд).Там вътре има тесен отвор (някаква втулка странна пластмасова) и като се запуши колата започва да загрява повече и не може да се обезвъздуши ако не се извади някой от датчиците на пластмасовия фланец на главата за да изкарва въздуха оттам.
За запушване се проверява като на запален загрял двигател се пипне маркуча трябва да е доста топъл по цялата си дължина.
Също така се случва да се запуши и дебелия маркуч отдолу на разширителното казанче заради чупките които има.Познава се по същия принцип.
Успех!
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
за охлаждането



Поставам пак тук за да не отварям нова тема ,а и мисля че пак проблема отговаря на темата ми.Фланеца нямах възможност да го погледна( колата в момента се кара от друг човек ,но като е пак в мен ще погледна ,но няма логика да е от това ) ,но сега при каране на 1-ва и 2-ра доста бързо заминава температурата над 90 и си върви уверено към 100-ка.Говорим просто за спиране на кръстовище ,изключване от скорост ,после тръгване ,1-ва ,2-ра и вече темп. се е повишила доста.Говорим за напълно спокойно каране ,никакви изцепки.Това нормално ли е?Къде да търся проблема?
Едит:Сега видях ,че вече има и други теми по въпроса.Може да се локва тази.
Едит:Сега видях ,че вече има и други теми по въпроса.Може да се локва тази.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта