Пасат В3 - проблем с температурата на двигателния блок

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
host
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Пасат В3 - проблем с температурата на двигателния блок

Мнениеот host » Сря 20 юни 2007 11:42


При прегряване я е изхвърлил всичката ,а сега като се сипе я поема много бавно( почти не ).Та съмнявам се че трябва да се объзвъздуши ,но не знам автоматично ли става или има някакъв пиниз.Моля помогнете.

Последна промяна от host на Нед 08 юли 2007 17:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 20 юни 2007 11:58


не си казал каква ти е колата ....ама всички, които са с нормално отпушено маркучле до разширителното казанче се обезвъздушават сами .....ако от него постоянно тече полека течност значи си добре...ако ли не....отпушваш го.. :)
Успех :)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 20 юни 2007 12:00


Прочети тази тема
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 2%E0%ED%E5
Има и други :wink: затова е направена търсачката :idea:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 20 юни 2007 19:19


С лекото оточнение че тя се самообезвъздушава ако няма запушени макручи каквито почти 100% имаш щом не иска да поема вода а и прегряла вече веднъж.Напиши какъв точно ти е двигателя за да видя ако е като моя да ти кажа къде точно е запушването ;)
Успех!


Потребителски аватар
host
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот host » Сря 20 юни 2007 19:41


Извинявам се за неточностите в темата и че не писах веднага.Сам го оправих проблема.Оказа се фланеца който влиза в двигателния блок( 1.8 бенз. В3 ).Целият се беше разцепил и не просто изпускаше вода ,а течеше.Взех нов( 6лв ,нещо даже прекалено евтин ми се стори ама няма да се оплаквам ) и всичко си дойде на мястото.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 20 юни 2007 20:03


Наблюдавай новия фланец защото има голяма вероятност за тази цена да е менте и да протече отново :twisted:
Дано да не е така но доста колеги се оплакват от фалшиви фланци :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 20 юни 2007 20:16


Два пъти вече си обезвъздушавам колата по малко странен начин но действа. Понеже като налея антифриз термостата е затворен и не може да се напълне цялата система остава въздух. Тука до нас има един стръмен участък от 2 км, по който се изкачвам, колата загрява минава даже малко над 90 градуса но перката не включва защото явно до там не е стигнала топла вода. След това по този участък, който съм изкачил се пускам на скорост, но без да паля колата. След това паля и всичко е 6точки. Два пъти го правя това и действа.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 20 юни 2007 23:21


Аз моята като налея течност събира до един момент (наливам все едно в празна кофа без да връща,без да прелива).Наливам казанчето до горе,затварям го и я паля....Оставам я да работи на място докато загрее и включи перката....след това гася,отварям внимателно казанчето (да изпусне налягането първо) и наливам още около 1/2 литър.Застава на максимум и повече не я пипам докато пак не се наолжи за нещо да чопля из системата.
По принцип слабо място за запушване е една клапичка на маркуча,който е като тройник (дебелия горен на радиатора има едно тънко отклонение за към разширителния съд).Там вътре има тесен отвор (някаква втулка странна пластмасова) и като се запуши колата започва да загрява повече и не може да се обезвъздуши ако не се извади някой от датчиците на пластмасовия фланец на главата за да изкарва въздуха оттам.
За запушване се проверява като на запален загрял двигател се пипне маркуча трябва да е доста топъл по цялата си дължина.
Също така се случва да се запуши и дебелия маркуч отдолу на разширителното казанче заради чупките които има.Познава се по същия принцип.
Успех!


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

за охлаждането

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пон 25 юни 2007 8:25


:roll: :lol: :D Сменяйте по често антифриза за да можге системата да се очиства, тъй като антифриза съдържа - спирт и глицерин (при положение че не е менте). Глицерина има свойството да очиства и смазва което е полезно за водната помпа. Аз моя антифриз го сменям на 2 години и нямам никакви проблеми с охлаждането и запушването на маркучи и други съоръжения. Антифриза на "Петрол" (цвят - син) е хубав и се представя добре вече 4 год.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пон 25 юни 2007 10:16


с тоз фланец от 6 лева скоро очаквай отново проблем на същото место


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 25 юни 2007 10:23


One написа:с тоз фланец от 6 лева скоро очаквай отново проблем на същото место


Този фланец ме беше побъркал по едно време. Решението е или алуминиев- аз съм с такъв направиха ми го на струг, или от юнитрейд - колегите казаха че струва около 15 лв и издържа доста.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 25 юни 2007 10:40


Winner25 написа: от юнитрейд - колегите казаха че струва около 15 лв и издържа доста.

10лв от Ауто Плюс.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пон 25 юни 2007 12:19


Iavor написа:
Winner25 написа: от юнитрейд - колегите казаха че струва около 15 лв и издържа доста.

10лв от Ауто Плюс.

в петък колега си взе от ауто плюс за мотор абс с един датчик - 15,5


Потребителски аватар
NIKO_69
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот NIKO_69 » Пон 25 юни 2007 17:03


Az gi bqh naredil tezi fllanci v garaja kato pe6ki za 6ah.
Hubaviq flanec e nad 10 lv.
A i ne6to drugp,na starite vw te sa alomineivi ako moje6 si nameri takav i si re6ava6 problema za vinagi


Потребителски аватар
host
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот host » Нед 08 юли 2007 17:41


Поставам пак тук за да не отварям нова тема ,а и мисля че пак проблема отговаря на темата ми.Фланеца нямах възможност да го погледна( колата в момента се кара от друг човек ,но като е пак в мен ще погледна ,но няма логика да е от това ) ,но сега при каране на 1-ва и 2-ра доста бързо заминава температурата над 90 и си върви уверено към 100-ка.Говорим просто за спиране на кръстовище ,изключване от скорост ,после тръгване ,1-ва ,2-ра и вече темп. се е повишила доста.Говорим за напълно спокойно каране ,никакви изцепки.Това нормално ли е?Къде да търся проблема?

Едит:Сега видях ,че вече има и други теми по въпроса.Може да се локва тази.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта