Слизам вчера долу пред блока и натискам бутона за отключване и шок

нищо не става. Викам си "а, ?!" това дистанционно се е прецакало. Помпам яко и двете копчета, обаче, нищо. Когато се приближих до колата да я отворя с ключа гледам часовника на таблото не работи. Викам си край гепили са ми акумулатора. Отключвам колата с ключа, вдигам капака и гледам вътре акумулатора си стои. Направи ми впечатление, че пръчката с която се застопорява капака е застанала върху акумулатора (щипката на пръчката по-принцип ми е счупена, ама си я закрепвам да не мърда).
Реших, че това е знак да не шофирам в този ден и оставих нещата така. Днес сложих един друг акумулатор и всичко си беше тип-топ.
Странно от какво може да е станало. За справка стария акумулатор си беше в нормално състояние, а предишния ден ползвах колата, така че не е паднал. Мистерия е това за мен и си го обяснявам единствено с пръчката върху акумулатора. Не разбирам много от тоци, ама съм гледал по филмите как прецакват акумулатори като им сложат нещо метално отгоре..
Някой да има друга идея
