Изведнъж ми "умря" акумулатора Б3 - Решено (нов)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Изведнъж ми "умря" акумулатора Б3 - Решено (нов)

Мнениеот megalodon » Чет 12 юли 2007 14:03


Слизам вчера долу пред блока и натискам бутона за отключване и шок :shock нищо не става. Викам си "а, ?!" това дистанционно се е прецакало. Помпам яко и двете копчета, обаче, нищо. Когато се приближих до колата да я отворя с ключа гледам часовника на таблото не работи. Викам си край гепили са ми акумулатора. Отключвам колата с ключа, вдигам капака и гледам вътре акумулатора си стои. Направи ми впечатление, че пръчката с която се застопорява капака е застанала върху акумулатора (щипката на пръчката по-принцип ми е счупена, ама си я закрепвам да не мърда).
Реших, че това е знак да не шофирам в този ден и оставих нещата така. Днес сложих един друг акумулатор и всичко си беше тип-топ.

Странно от какво може да е станало. За справка стария акумулатор си беше в нормално състояние, а предишния ден ползвах колата, така че не е паднал. Мистерия е това за мен и си го обяснявам единствено с пръчката върху акумулатора. Не разбирам много от тоци, ама съм гледал по филмите как прецакват акумулатори като им сложат нещо метално отгоре.. :?
Някой да има друга идея :?:

Последна промяна от megalodon на Пет 13 юли 2007 18:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 12 юли 2007 14:13


Ako е от пръчката, трябва все пак да има някакви следи - да се вижда да е искрило, или греело някъде около тая пръчка!
Или другото което може да се е случило е да се е прекъснала (вътршно в акумулатора) някоя връзка.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 12 юли 2007 14:45


най-вероятно прекъснала клетка
става отведнъж
имал съм такъв случай и е много неприятно
замери го колко волта дава


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Чет 12 юли 2007 14:56


Ще няма ни звук ни стон, най-вероятно няма грам волтаж. Мен ми се случи подобно, но беше само когато го натовариш. Иначе си беше 12V.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 12 юли 2007 15:00


Може от късо да е (пръчката) или прекъснала клетка има описан такъв случай във форума.
Огледай пръчката за следи от нагряване.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 12 юли 2007 15:00


Нямам наличните пособия да го замеря, но явно наистина е умрял. :wavecry
А уж името му е "искра" mhihi mhihi mhihi
Мерси за отговорите


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 12 юли 2007 15:16


L&R написа:Може от късо да е (пръчката) или прекъснала клетка има описан такъв случай във форума.
Огледай пръчката за следи от нагряване.

L&R,пръчката ако даде късо директно на клемите, той няма да я вижда вече! :lol: :lol: Нали се сещаш как ще анихилира! (Като кабели на светофар, ползван за стартове! :oops: ) mhihi mhihi mhihi
Но ако е имало леко поразлята кисилина по акумулаторчето - вече е съвсем обяснимо е ;)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 12 юли 2007 15:24


Ами данеби да се е пробил и да е изтекъл? На единия служебен това се беше получило и в началото изобщо не се усетихме за какво иде реч?
Питам не за друго а защото пораженията от киселината ако не се изчисти са лошото в случая.
Успех!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 12 юли 2007 15:47


а бе бахти и акумулаторите ! моя ме мъчи цял месец ! оставям го , след 2 дена отключва вратата и толкова ...... зареждане ...мерене на утечки..... прецакване на лампи в жабки и багажници..... е като се закатари ..... и свещите подгревните като дръпнат ток и край.... :evil: онзи ден се набутах с един нов и всичко миряса .... а си беше съвсем добре преди месец... по 10 дена не съм я карал , на аларма седи и си палеше, ама като му дойде времето ....... да те рекетира за пари , го прави :!:


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 12 юли 2007 16:17


Да, и аз се замислям дали да не инвестирам в един нов и да не се занимавам с глупости.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 12 юли 2007 16:19


megalodon написа:Да, и аз се замислям дали да не инвестирам в един нов и да не се занимавам с глупости.

Най-доброто. А стария може да го "подариш" на някой форумен майстор - ако иска и има възможност, да му вдъхне малко живот.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 12 юли 2007 16:34


Аз така направих отдавна и нямам грижи вече 2 години с подобни работи.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 12 юли 2007 18:31


Скапват се и отведнъж - личен опит - изкарвам от гаражабез проблем и гася да затворя вратата и после въртя да паля...... и няма никой....
Премери да няма нещо по инсталацията да го хаби и ако не - нов!


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Чет 12 юли 2007 18:35


От личен опит казвам: Няма спасение този акумулатор - имам един който си стои и дори не знам за какво го държа. На Астрата беше станало точно така - всичко си умря от раз!!!
Изхода е нов акумулатор!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 12 юли 2007 19:27


trunner написа:От личен опит казвам: Няма спасение този акумулатор - имам един който си стои и дори не знам за какво го държа. На Астрата беше станало точно така - всичко си умря от раз!!!
Изхода е нов акумулатор!

Идеални са да поседне човек или да се покатери като му е малко ниско.Също така стават да подпреш нещо или да ги зидаш един въху друг на камара :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buller и 55 госта