Смяна гарнитурата на капака на Б3
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Смяна гарнитурата на капака на Б3
Смених си гарнитурата, обаче, като наместих всичко и стегнах яко гайките, погледнах към масата и видях, че съм забравил да сложа едно пластмасово такова дето се слага накрая (незнам за какво служи). Преди като отворех капачката виждах него, сега виждам чарколяците под него. Сега си карам така, но се чудя дали няма да има някакъв проблем?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
като за начало тея гайки не се стягат "яко" понеже гарнитурата се сплесква много,изметва се почва да тече или ако не протече и се намалява живота многократно.
Иначе тва пластмасовото е предпазител да не ти плиска масло от "чаркаляците " (клапаните и разпределителния вал) по самия капак и да не го набива по капачката.
Като ефект е възможно да почне да ти изкарва масло около капачката при по-интензивно каране иначе друг проблем практичеки няма.
Само зависи откъде ти излиза маркучето за картерните газове (дали е горе от този капак или е отдолу на двигателя) понеже ако и то излиза отгоре (при мен излиза до капачката и като гледам мотора ти е като моя) ще ти набива масло и в него и оттам в блока за моното и оттам в двигателя и ще го гори което не е полезно по ред причини и най-малката от тях е че ще си доливаш
Успех!
Иначе тва пластмасовото е предпазител да не ти плиска масло от "чаркаляците " (клапаните и разпределителния вал) по самия капак и да не го набива по капачката.
Като ефект е възможно да почне да ти изкарва масло около капачката при по-интензивно каране иначе друг проблем практичеки няма.
Само зависи откъде ти излиза маркучето за картерните газове (дали е горе от този капак или е отдолу на двигателя) понеже ако и то излиза отгоре (при мен излиза до капачката и като гледам мотора ти е като моя) ще ти набива масло и в него и оттам в блока за моното и оттам в двигателя и ще го гори което не е полезно по ред причини и най-малката от тях е че ще си доливаш

Успех!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
zfa159 написа:Иначе тва пластмасовото е предпазител да не ти плиска масло от "чаркаляците " (клапаните и разпределителния вал) по самия капак и да не го набива по капачката.
...тъй, тъй!
Друг проблем може да настъпи ако решиш при работещ мотор да погледнеш с едно око какво става под капака на клапаните


Резултата би трябвало да е този:

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
megalodon написа:Превъртат и това си е![]()
![]()
Пуфффф...Кофти!

Пренатегнал си ги до скъсване на резбите и сега не можеш да върнеш 1/2 оборот назад!
Пробвай да подпъхнеш тънка отверка под тях и да ги повдигаш, докато се опитваш да развиваш. Дано захапе някоя резбичка!
Ама имай предвид, че тези шпилки най-вероятно трябва да се сменят, иначе заради нестягането им после от там може да ти сълзи масълце

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Водопроводен ключ - стискаш здраво шпилката и развиваш,после намираш същия размер в магазина за шпилки и режеш подходящо пърченце и завиваш новата.
Други варианти са отгоре да срежеш процеп с ножовка и с отвертка да я мъчиш или да я пили до квадрат и да я развиеш с гаечен ключ.
Друга алтернатива с която не е лошо да започнеш е да завиеш две гайки плътно една до друга и да хванеш с ключ само долната и да напънеш - следват два варианта - или ще се развие шпилката или ще се пре*бе резбата на шпилката на това място.
Успех!
Други варианти са отгоре да срежеш процеп с ножовка и с отвертка да я мъчиш или да я пили до квадрат и да я развиеш с гаечен ключ.
Друга алтернатива с която не е лошо да започнеш е да завиеш две гайки плътно една до друга и да хванеш с ключ само долната и да напънеш - следват два варианта - или ще се развие шпилката или ще се пре*бе резбата на шпилката на това място.
Успех!
zfa159 написа:Водопроводен ключ - стискаш здраво шпилката и развиваш,после намираш същия размер в магазина за шпилки и режеш подходящо пърченце и завиваш новата.
Други варианти са отгоре да срежеш процеп с ножовка и с отвертка да я мъчиш или да я пили до квадрат и да я развиеш с гаечен ключ.
Друга алтернатива с която не е лошо да започнеш е да завиеш две гайки плътно една до друга и да хванеш с ключ само долната и да напънеш - следват два варианта - или ще се развие шпилката или ще се пре*бе резбата на шпилката на това място.
Успех!
Мда по някои от гореспоменатите начини трябва да станне.
П.С. И другия път по леко със стягането

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
scruc написа:zfa159 написа:Водопроводен ключ - стискаш здраво шпилката и развиваш,после намираш същия размер в магазина за шпилки и режеш подходящо пърченце и завиваш новата.
Други варианти са отгоре да срежеш процеп с ножовка и с отвертка да я мъчиш или да я пили до квадрат и да я развиеш с гаечен ключ.
Друга алтернатива с която не е лошо да започнеш е да завиеш две гайки плътно една до друга и да хванеш с ключ само долната и да напънеш - следват два варианта - или ще се развие шпилката или ще се пре*бе резбата на шпилката на това място.
Успех!
Мда по някои от гореспоменатите начини трябва да станне.
П.С. И другия път по леко със стягането
Аз навремето на Фиат-а ми бяха болтове и като скъсах два да видиш как се научих набързо

Сетих се и още един метод - нали продават разни там дето сипваш в резбата и като стегнеш няма отвиване - вземи такова и намажи двете гайки с такова преди да ги завиеш плътно една за друга - вярно че после ще трябва да изхвърлиш гайките ама.....това да ти е проблема.
Успех!
zfa159 написа:scruc написа:zfa159 написа:Водопроводен ключ - стискаш здраво шпилката и развиваш,после намираш същия размер в магазина за шпилки и режеш подходящо пърченце и завиваш новата.
Други варианти са отгоре да срежеш процеп с ножовка и с отвертка да я мъчиш или да я пили до квадрат и да я развиеш с гаечен ключ.
Друга алтернатива с която не е лошо да започнеш е да завиеш две гайки плътно една до друга и да хванеш с ключ само долната и да напънеш - следват два варианта - или ще се развие шпилката или ще се пре*бе резбата на шпилката на това място.
Успех!
Мда по някои от гореспоменатите начини трябва да станне.
П.С. И другия път по леко със стягането
Аз навремето на Фиат-а ми бяха болтове и като скъсах два да видиш как се научих набързо
Сетих се и още един метод - нали продават разни там дето сипваш в резбата и като стегнеш няма отвиване - вземи такова и намажи двете гайки с такова преди да ги завиеш плътно една за друга - вярно че после ще трябва да изхвърлиш гайките ама.....това да ти е проблема.
Успех!
Това нещо май се казваше ЛОКТАЙД но не съм 100% сигурен.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Добре сте описалиметодите но сте изпуснали една подробност.
Шпилките са лепени и има голяма вероятност да я скъса и да остане вътре.
Ваското1 го беше обяснил някъде как се свалят шпилките. Предварително трябва да се чукнат отгоре с чук, ама с умерен удар.
Това го разбрах след като карах на моята да и сменят гарнитурата с гумена и тези в сервиза неможаха да развият шпилките, аз направо се изненадах че не успяха, и бързо се навих да не пробват повече за да не ме боли глава. В последствие разбрах защо не са могли.Сега съм си с коркова но засега държи.
Сега е най-добре да вземеш да свалиш всички шпилки и направо взимаш гумена и слагаш, към нея си има шпилки. После пак трябва да ги залепиш шпилките с течен метал - поне така помня че беше писал Ваското 1.Ако искаш потърси трябва да има такава тема!!!
Шпилките са лепени и има голяма вероятност да я скъса и да остане вътре.
Ваското1 го беше обяснил някъде как се свалят шпилките. Предварително трябва да се чукнат отгоре с чук, ама с умерен удар.
Това го разбрах след като карах на моята да и сменят гарнитурата с гумена и тези в сервиза неможаха да развият шпилките, аз направо се изненадах че не успяха, и бързо се навих да не пробват повече за да не ме боли глава. В последствие разбрах защо не са могли.Сега съм си с коркова но засега държи.
Сега е най-добре да вземеш да свалиш всички шпилки и направо взимаш гумена и слагаш, към нея си има шпилки. После пак трябва да ги залепиш шпилките с течен метал - поне така помня че беше писал Ваското 1.Ако искаш потърси трябва да има такава тема!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта