90 PR бензин газ пасат

Техническа и сервизна информация за Passat
димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

90 PR бензин газ пасат

Мнениеот димитър » Вто 14 авг 2007 15:07


неще да пали ако запали като на два цилиндъра и нещо страшно пльоска, и на газ и на бензин , като покарам малко и се оправя, докато отида на майстор и вече няма проблем, преди това смених моторчето на моното и плочката от страни , постоянно давам рестарт с клемата на акумулатора но не помага, какво означава хидро клапани
моля за помощ




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 14 авг 2007 15:14


Виж свещи и кабели :wink:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 14 авг 2007 19:35


хидроклапани е клапани с хидравлични повдигачи.
случвало ми се е това явно клапани остават отворени.
между другото намаля ли антифриза в казанчето?
такъв проблем е възможно и от прегоряла гарнитура на главата - влиза антифриз в цилиндрите и студена, докато го издуха не работи равномерно.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Вто 14 авг 2007 20:56


Димитре , това само сутрин на студено ли го прави? Питам щото и аз съм така. И е което неприяно : сменявам свещи и се оправя , но на следната сутрин пак на един и два цилиндъра .После на следващата сутрин акум.на късо и се оправя.После на следващата -пак неще. После сменявам кабели и се оправя . После пак неще и така маи че сменим сичко и не ще разбера.Да го е*а!!!


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 13:37


до сега ми го правише само сутрин и то не винаги , а сега вече и няколко часа след като не съм го карал, но не винаги, антифриза ми се губи по малко , смених всичко по моно инж. но нищо не помогна


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 15 авг 2007 13:39


съмнява ме гарнитура на главата.
изкарай свещите и ги огледай - ако влиза антифриз в някой цилиндър свеща ще е с наклеп и ръждив цвят.
Ако е така предприеми мерки по-скоро да оправиш проблема, защото пречи на ламбда сонда, катализатор и като цяло на двигателя.
/и на твоя джоб естествено/.


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 13:57


как да разбера да ли е от повдигачите или клапаните


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 13:59


свещите ги гледах чисти са , те са с четири електрода, сменял съм и кабелите


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 15 авг 2007 13:59


ivo123 написа: ако влиза антифриз в някой цилиндър свеща ще е с наклеп и ръждив цвят.

Ами при мен имаше пробив към първи цилиндър и свеща беше много качествено измита, да ти кажа. Съвсем светло сиво... :dontknow:
А иначе основния проблем, според мен е, че на скъсаното място продължават процесите> изяждат се главата и блока. :(
Тъй като аз се забавих с ремонта доста, сега блока ми е челосан с 2 десети ;) Бегачка, бате! Вдигната компресия! :maaad:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 15 авг 2007 14:00


повдигач трудно остава отворен
теоретично може но трябва да е задръстен с боклуци и да не може да изпусне налягане,
1-2 пъти ми се е случвало на студен двигател все едно 1 или 2 цилиндъра ги няма и тресе целия двигател.
Откачам свещите една по една и - няма промяна- не е от тях,
като позагрее се оправя.
незнам какво да те посъветвам, освен ако ти е за смяна маслото да купиш промивка за маслената магистрала /сипва се във старото масло/.
Но увери се че не е гарнитура на главата.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 15 авг 2007 14:02


другата насока е датчик на хол - също може да прави магарии.


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 14:19


маслото го сменях миналата година заедно с филтъра и да съм минал около 3000км. не е за смяна още


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 14:21


ще взема да се видя гарнитурата ,че след тези думи взе нещо да ме съмнява тази работа


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 14:24


сега се сещам че миналата година вървеще като дизел на три ц. но тогава смених маркуча за сервото на спирачките от 4 ц. който се беше кашнал в извивката си и всичко се оправи , но маи няма да е било само от него


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 14:25


датчика на хол още не съм го пипал ,но усещам , че му идва времето



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта