Гумен маркуч за картерните газове на Пасат Б2

Техническа и сервизна информация за Passat
Ljubo
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гумен маркуч за картерните газове на Пасат Б2

Мнениеот Ljubo » Пон 13 авг 2007 15:41


Колеги,
Някой да се е справял с проблема скъсан маркуч за картерните газове на Пасат Б2 1,6 дизел? Новият струва колкото колата, а единственият проблем е , че пръска маслени пари и цапа двигателя с масло. Би могъл да се смени с обикновен, но масло и термоустойчив маркуч, но ще трябва и разклонител, тъй като се разделя на две части в единия край. Някой да знае за такива маркучи в София?
Предварително благодаря!




Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пон 13 авг 2007 19:49


преди време питах тук във форума и аз за такъв и ми казаха "жълтия магазин" на Ботев - 9 лв. Не съм ходил и не съм го търсил. Иначе един майстор ме посъветва да го заменя със обикновенни маркучи (имам предвид единични), като разклонението се прави с тръбен елемнт от PVC, т.е. имаш едно У-обрано парче PVC и три парчета маркуч. Ще ти трябват и три нови скоби ....
:) Не съм правил този опит, купих преди годината колата с този й проблем (спукан маркуч на картерни газове) и все още е така ...
но ме дразни защото наистина цапа ...


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Вто 14 авг 2007 0:25


И при мен е напукан маркуча и си дърпа въздух от там, но си карам така. За нов ми казаха някаква ненормална цена от над 100 лева. Втора употреба трудно се намира, защото рядко се продава 2Е двигател на части, а за пригаждане е трудно при мен, защото там където се събират 2 в 1 не се събират точно в едно ами си влизат на 2 места едно до друго....... Та моя съвет все пак е търси по моргите такъв здрав маркуч. Знам, че ще е доста трудно но... :?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 14 авг 2007 7:48


Ако става въпрос за това /дупката на капака/ при мен там имаше един филтър. Маркуча който отива към инжекциона /има скобчка в края/ съм затиснал с дървено трупче
Изображение


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Вто 14 авг 2007 17:40


:shocked Няма ли проблем при работата на двигателя?!?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 14 авг 2007 18:13


Много здрав тоя ПФ. И на стъпковия матор клемата съм извадил и пак си работи.Изгоре бензиновата помпа и са е само на газ, ама нема грижи. Още не е гърмел и правил проблеми. Разхода е приличен, около 9 - 10 на 100 км. Тоя маркуч ми се струва, че само цапа дроселите, големия маркуч и филтъра с некакви гледжове, друга работа май никаква не върши.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Сря 15 авг 2007 7:10


Ти направо ми промени разбиранията за техника! Кажи само от колко време двигателя ти работи с тези "подобрения" ?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 15 авг 2007 8:35


Приблизително 20к км. без стъпковия мотор. С дървения чеп около десетина, а без бензинова помпа 3 или 4 хиляди.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Сря 15 авг 2007 16:28


:horror: Все пак ми се струва,че "ХАНС",който е всеизвестен спестовинк не би сложил нещо,което като се махне да не оказва влияние /кьм по-лошо/ върху работата на двигателя.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 15 авг 2007 18:46


Картерната вентилация си е един добър начин за смазване на механиката на дросела :)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 15 авг 2007 21:02


The_Machine написа:Картерната вентилация си е един добър начин за смазване на механиката на дросела :)

И на целото железо покрай него барабар с маркуча, дебитомера и въздушния филтър.

П.С Не съм го затиснал нарочно, но все пак не указва влияние. Просто фиртъра който стои отгоре на капака се захваща за самия капак с некаква гумичка която няма намиране.Лепих я няколко пъти с различни лепила, но нестава. Като намеря гумичката веднага ще стане оргиналдъ, но засега това е решение на проблема. Колегата дето е пуснал темата временно може да го реши проблема по същия начин.

П.С.2 Миналата седмица обикаляхме с братовчеда по моргите да търсиме един подобен маркуч за неговото Ауди. Втора употреба не успяхме да намерим защото не ги сваляли от двигателите. В магазина попитахме за нов такъв маркуч и по серийния номер казаха че такъв се доставял само от Юнитрейд и струва 78 лева. бах го у маркуча значи.


Потребителски аватар
Dan4o
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 25 сеп 2004 16:58
Автомобил: Golf VII Highline
Двигател: 2.0 TDI DSG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dan4o » Вто 21 авг 2007 15:37


Наскоро смених точно такъв в Юнитрейд - струваше 30 лв. Какви са тия цени по 70-100 лв. не мога да разбера!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта