Колеги,
Някой да се е справял с проблема скъсан маркуч за картерните газове на Пасат Б2 1,6 дизел? Новият струва колкото колата, а единственият проблем е , че пръска маслени пари и цапа двигателя с масло. Би могъл да се смени с обикновен, но масло и термоустойчив маркуч, но ще трябва и разклонител, тъй като се разделя на две части в единия край. Някой да знае за такива маркучи в София?
Предварително благодаря!
Гумен маркуч за картерните газове на Пасат Б2
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
преди време питах тук във форума и аз за такъв и ми казаха "жълтия магазин" на Ботев - 9 лв. Не съм ходил и не съм го търсил. Иначе един майстор ме посъветва да го заменя със обикновенни маркучи (имам предвид единични), като разклонението се прави с тръбен елемнт от PVC, т.е. имаш едно У-обрано парче PVC и три парчета маркуч. Ще ти трябват и три нови скоби ....
Не съм правил този опит, купих преди годината колата с този й проблем (спукан маркуч на картерни газове) и все още е така ...
но ме дразни защото наистина цапа ...

но ме дразни защото наистина цапа ...
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
И при мен е напукан маркуча и си дърпа въздух от там, но си карам така. За нов ми казаха някаква ненормална цена от над 100 лева. Втора употреба трудно се намира, защото рядко се продава 2Е двигател на части, а за пригаждане е трудно при мен, защото там където се събират 2 в 1 не се събират точно в едно ами си влизат на 2 места едно до друго....... Та моя съвет все пак е търси по моргите такъв здрав маркуч. Знам, че ще е доста трудно но... 

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Много здрав тоя ПФ. И на стъпковия матор клемата съм извадил и пак си работи.Изгоре бензиновата помпа и са е само на газ, ама нема грижи. Още не е гърмел и правил проблеми. Разхода е приличен, около 9 - 10 на 100 км. Тоя маркуч ми се струва, че само цапа дроселите, големия маркуч и филтъра с некакви гледжове, друга работа май никаква не върши.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
The_Machine написа:Картерната вентилация си е един добър начин за смазване на механиката на дросела
И на целото железо покрай него барабар с маркуча, дебитомера и въздушния филтър.
П.С Не съм го затиснал нарочно, но все пак не указва влияние. Просто фиртъра който стои отгоре на капака се захваща за самия капак с некаква гумичка която няма намиране.Лепих я няколко пъти с различни лепила, но нестава. Като намеря гумичката веднага ще стане оргиналдъ, но засега това е решение на проблема. Колегата дето е пуснал темата временно може да го реши проблема по същия начин.
П.С.2 Миналата седмица обикаляхме с братовчеда по моргите да търсиме един подобен маркуч за неговото Ауди. Втора употреба не успяхме да намерим защото не ги сваляли от двигателите. В магазина попитахме за нов такъв маркуч и по серийния номер казаха че такъв се доставял само от Юнитрейд и струва 78 лева. бах го у маркуча значи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 35 госта