На RP-то смяната беше лесна ама сега на ABS-а имам следните питанки :
-дали трябва да свалям цялата метална конзола,на която се крепи алтернатора,климатроника или тя няма да ми пречи?
-трябва ли да свалям хидравличната помпа или и тя не пречи?
Общо взето исках да огледам ама нямах много възможност.
Един колега ми каза че на 2.0 двигателя с климатроник го е сменил без да сваля много неща ама не помнеше какво е разглобявал а на мен времето ми е малко ограничено и искам да преценя кога да го започвам.
Благодаря!
Малко помощ за термостата
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
свалят се двете алуминеви планки ... нищо повече...на три болта се държат...
dobavka: Това което съм написал важи за кола без климатик...явно обаче твоя случай е друг....грешката е моя...
dobavka: Това което съм написал важи за кола без климатик...явно обаче твоя случай е друг....грешката е моя...
Последна промяна от silent на Вто 21 авг 2007 20:36, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bobcho написа:Сваляш хидравлична помпа задължително.Откачваш я от всички болтове и я "мяташ" настрани.Аз като сменях моя махах и алуминиевата конзола.Махни помпата първо и виж дали ще имаш достъп.
Освен помпата ми пречи и долу една алуминиева планка,която е за компресора и явно ще го свалям и него.
Някой знае ли как се освобождава пистовия (плоския) ремък дето е за алтернатора и компресора за климатика? (при мен се обтяга от една странна ролка върху алуминиевата конзола с пружина от другата страна ама не вдянах как се прави тая работа).
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта