Малко помощ за термостата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Малко помощ за термостата

Мнениеот zfa159 » Вто 21 авг 2007 16:15


На RP-то смяната беше лесна ама сега на ABS-а имам следните питанки :
-дали трябва да свалям цялата метална конзола,на която се крепи алтернатора,климатроника или тя няма да ми пречи?
-трябва ли да свалям хидравличната помпа или и тя не пречи?
Общо взето исках да огледам ама нямах много възможност.
Един колега ми каза че на 2.0 двигателя с климатроник го е сменил без да сваля много неща ама не помнеше какво е разглобявал а на мен времето ми е малко ограничено и искам да преценя кога да го започвам.
Благодаря!




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 21 авг 2007 17:03


И аз исках да сменям моя ама Васил Първи каза, че бил в кучи г.з и трябвало да се махат една камара работи. :evil: Оказа се перката на радиатора и термостата не го пипахме


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 21 авг 2007 18:33


свалят се двете алуминеви планки ... нищо повече...на три болта се държат...
dobavka: Това което съм написал важи за кола без климатик...явно обаче твоя случай е друг....грешката е моя...

Последна промяна от silent на Вто 21 авг 2007 20:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 21 авг 2007 18:51


Сваляш хидравлична помпа задължително.Откачваш я от всички болтове и я "мяташ" настрани.Аз като сменях моя махах и алуминиевата конзола.Махни помпата първо и виж дали ще имаш достъп.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 21 авг 2007 20:29


bobcho написа:Сваляш хидравлична помпа задължително.Откачваш я от всички болтове и я "мяташ" настрани.Аз като сменях моя махах и алуминиевата конзола.Махни помпата първо и виж дали ще имаш достъп.

Освен помпата ми пречи и долу една алуминиева планка,която е за компресора и явно ще го свалям и него.
Някой знае ли как се освобождава пистовия (плоския) ремък дето е за алтернатора и компресора за климатика? (при мен се обтяга от една странна ролка върху алуминиевата конзола с пружина от другата страна ама не вдянах как се прави тая работа).
Благодаря!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apekov и 171 госта