:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

не ми върви пасата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

не ми върви пасата

Мнениеот proxy » Съб 25 авг 2007 21:28


Здравейте. От 10-тина дни не ми върви колата. Съмнявах се в свещи, смених ги, но нямаше резултат. Днес поогледах колата и забелязах нещо странно.
Изображение
Маркуч под N 15 (ограден е в червено номера) е изваден от капака на моното, викам си изваден маркуч, ето го проблем. Опитах се да го поставя но се оказа по - къс. Не ми е ясно, точно какво е предназначението на този маркуч. Възможно ли е да е бил изваден от преди (колата е на газ)?
Благодаря предварително за помощта.




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 25 авг 2007 22:44


Това е маркуч за вакуум.С маркуч 14 и 15 се управлява клапата във филтърната кутия.Тази клапа определя дали мотора да смуче от тръбата идваща от генерацията или от пресния въздух.

Отвори филтърната кутия и виж клапата кой тръбопровод е затворила.Може маркуча да се е откачил и клапата да е затворила студения => мотора смуче топъл въздух беден на кислород и ето ти причина за невървежа


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 25 авг 2007 22:45


Вади се с цел този маркуч - той управлява клапата студен/топъл въздух на въздуховодите, която промяна обаче влияе негативно на газовата уредба особено ако двата входа са с различно фи.
Просто скъси маркуча да излиза от щуцера си 2-3 см и навий една рапидка в него, после скобичка отгоре през маркуча и това е.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Съб 25 авг 2007 22:57


Газаджиите ровиха нещо по кутията на филтъра. Махнаха гофрираната тръба от филтърната кутия, тази с N 5. Но не съм забелязал да са вадили някакъв маркуч. Доколкото разбрах са блокирали клапата, това което ме притеснява е, че смуче въздух от там.
С две думи, осигурявам перманентно студен въздух на двигателя, и се уверявам, че не е останал висящ маркуч, откъде да смуче въздух, това ли е идеята?


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Пон 27 авг 2007 18:53


Запуших маркуча. Като вървеж колата се поправи, но имам нещо странно. Вентилатора ми започна да се включва на 70 градуса. Преди включваше на 90. Малко странно ми се струва да е съвпаднало запушването на маркуча с повреда в уреда за температурата.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Вто 28 авг 2007 9:02


Отворих филтърната кутия. И чудо. След като са махнали тръба N 5, са блокирали клапата в положение - блокиране на въздуха от тръба N 9. Аз ли нещо бъркам или трябва да е обратното?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 28 авг 2007 9:15


proxy написа:Отворих филтърната кутия. И чудо. След като са махнали тръба N 5, са блокирали клапата в положение - блокиране на въздуха от тръба N 9. Аз ли нещо бъркам или трябва да е обратното?

Не бъркаш, трябва да е обратно, точно както си писал.
Виж и тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=57036


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 28 авг 2007 9:42


Ако щуцерчето където където се вкарва маркуч 15 на моното се остави свободно колата почва да смуче от там свободно въздух и малко и се вдигат оборотите!


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 28 авг 2007 14:56


може да се остави маркуч 15 свободен да смуче въздух - той е след клапанчето и почти не се отразява когато е изваден, докато маркуч 15 е директно свързан под дроселната клапа и се чувства че смуче отнякъде неотчетен въздух.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Вто 28 авг 2007 22:22


Нещо си в грешка май? За кои точно маркучи ми говориш? Единият е 15 а другият?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 29 авг 2007 7:10


ivo123 написа:може да се остави маркуч 14 свободен да смуче въздух - той е след клапанчето и почти не се отразява когато е изваден, докато маркуч 15 е директно свързан под дроселната клапа и се чувства че смуче отнякъде неотчетен въздух.


за маркуч 14 говоря.
Извинявам се за грешката.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Сря 29 авг 2007 7:45


Няма проблем, благодаря за помощта.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта