Здравейте колеги имам един малък но неприятен проблем който искам да реша,за целта ще обясня симптомите много подробно.
Състои се в това че когато сутрин запаля колата на бензин пали и веднага 1-2 секунди след това оборотите падат рязко и понякога гасне понякога тресе аха аха да изгасне и трябва да я изфорсирам леко.Така до тука добре.Когато подам газ 1 сек се замисля сякаш не и стига гориво забива муцунка и ускорява,малко да загрее колата на 70гр и всичко се оправя сякаш не е било.По-нататък през деня колкото пъти да запаля няма проблем чакмак е и не забива муцуна.Държи стабилни обороти абе пушка е.На газ сутринта колата пали от раз без да се замисля,без да се мъчи да гасне и тем подобни простотии дето ми ги върти на бензин.Затова ми се струва че не са свещи,кабели,палци,филтъра горивния е нов на MANN има няма 1-2мес.,датчици на хол.Редукторчето за празния ход надали щото ми държи обороти през деня.Ако откача ламбда сондата пак същата работа при палене сутрин само забиването на муцуната като че ли изчезва.Възможно ли е да се е спекла дюзатана моното от карането на газ и да ми прави мизерии вече имам газовата от 2 години.Проблема не изчезва и при разкачане клемите на акомулатора.

Проблемче на бензин при Б3
- rositon1
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
и на мене ми прави тези номера Б3 1,8 но си мисля че е от бензина защото когато се кара на газ в резервара от плацикането остава само тежкия бензин и явно пада и октановото число,поне така ми го обесняваха майсторите затова така се държи колата.като запалиш колата миришели от аспуха та много тежка миризма
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Дани, и аз имах много ядове с празния ход при студена моторетка.
Като смених въздушния филтър, обаче, едно, че колата литна, друго, че и играта на оборотите изчезна
За това вече даже да ми е нов филтъра, през седмица-две го свалям, издухввам го в работата със сгъстен въздух и слагам
Това по никакъв начин, обаче, не го прави чисто нов! Просто го подържа що годе.
Пробвай го, ако искаш.
Като смених въздушния филтър, обаче, едно, че колата литна, друго, че и играта на оборотите изчезна

За това вече даже да ми е нов филтъра, през седмица-две го свалям, издухввам го в работата със сгъстен въздух и слагам

Това по никакъв начин, обаче, не го прави чисто нов! Просто го подържа що годе.
Пробвай го, ако искаш.
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Ако е от моторчето за празен ход не трябва ли и на газ да има същите проблеми? При мен като паля студена на бензин и след 30 сек почва да се дави и мерише на неизгорял бензин - като загрее после - няма ядове и съм сигурен че ми е от темп. датчик - показва някякви измислени стойности....Така че провери първо него - имаше някъде и стойностите му във форума ама не мога да ти ги открия в момента...
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 дек 2004 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец,София
ol
Абе и аз смених сума ти щуротий и накрая я закарах на ЕЛКОН.Оказа се ламбда сонда/ако така се пишеше/.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: madmen, svetoslav2002 и 49 госта