


проблем с АБС
- aisd
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 07 фев 2006 19:25
- Автомобил: пасат
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: София
проблем с АБС
Колеги, преди време след инцидент /късо от силовия кабел/ светна лампата на АБС и съответно няма такъв. Писах някой да ми каже къде да направя диагностика, но...... Бушоните са здрави, може да е изгоряло някое реле. Къде се намират тези релета и кой номер са ? За да почна сам да се опитам да си помогна. Благодаря предварително.
- aisd
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 07 фев 2006 19:25
- Автомобил: пасат
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: София
Колата е Б3, 1.8 ми. А относно късото вече съм писал ето това:
"Забравих да добавя, че преди около 2-3 дни ми се случи следната случка: Отидох и ми смениха изпаритела на АГУ. Дали момчето което извърши това е виновно, или просто му бе дошло времето, но след като си тръгнах от сервиза и изминах около 10 км., при маневра на заден ход започна да пуши от капака. Отворих и.....ужас....гори силовият кабел от акомулатара. Добре, че запазих самообладание и държа винаги ключе в шофьорската врата, та веднага махнах клемите на акумулатора. Да де, ама започна да пуши и отпред под таблото, та се наложи да използвам пожарогасителя. Оказа се, че силовият кабел е залепнал за изпарителя. Дали това е ставало поради това, че същият е допирал изпарителя и от температурата е разтопена изолацията му или просто отдавна се е трил там от вибрациите, не знам. Изтеглих я до сермиза. Майстора я погледна, изолира силовият кабел и колата запали без промлем. Отпред беше стопена само една букса която каза, че е за заземяване. Вече 3 дни карам и няма проблем. Надявам се, че ако имаше още нещо нередно по кабелите, щеше да си проличи /миризма, пешек и недай боже пак огън/."
темата е: "Може ли да се кара без ABS"
"Забравих да добавя, че преди около 2-3 дни ми се случи следната случка: Отидох и ми смениха изпаритела на АГУ. Дали момчето което извърши това е виновно, или просто му бе дошло времето, но след като си тръгнах от сервиза и изминах около 10 км., при маневра на заден ход започна да пуши от капака. Отворих и.....ужас....гори силовият кабел от акомулатара. Добре, че запазих самообладание и държа винаги ключе в шофьорската врата, та веднага махнах клемите на акумулатора. Да де, ама започна да пуши и отпред под таблото, та се наложи да използвам пожарогасителя. Оказа се, че силовият кабел е залепнал за изпарителя. Дали това е ставало поради това, че същият е допирал изпарителя и от температурата е разтопена изолацията му или просто отдавна се е трил там от вибрациите, не знам. Изтеглих я до сермиза. Майстора я погледна, изолира силовият кабел и колата запали без промлем. Отпред беше стопена само една букса която каза, че е за заземяване. Вече 3 дни карам и няма проблем. Надявам се, че ако имаше още нещо нередно по кабелите, щеше да си проличи /миризма, пешек и недай боже пак огън/."
темата е: "Може ли да се кара без ABS"
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
aisd написа:Колата е Б3, 1.8 ми. А относно късото вече съм писал ето това:.....
темата е: "Може ли да се кара без ABS"
Мда... чел съм темата, че даже няма начин да не съм написал нещо в нея, ама не се сетих, че пак става въпрос за теб, колега. Извинявам се!
Предполагам, че освен тази клема, напълно възможно е да има и още някое кабелче поизгоряло и да не дава сигнал. Примерно- датчика на предно ляво.
Другото, което се сещам е точно от тази букса за масата да се захранва помпата. Това би обяснило тръгването й чак като натиснеш педала... не е ясно от къде ще хване маса, ако си няма нейна си, стабилна такава.
Огледай добре кабелите, възстанови и масата.
Не казвам, че е това, но трябва да се отхвърли като възможност.