:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Къде се намира буксата на МПХ при AGG?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dzverum
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Къде се намира буксата на МПХ при AGG?

Мнениеот dzverum » Пет 28 сеп 2007 14:07


От скоро имам проблеми с оборотите на празен ход, предполагам че е моторчето, намерих документация, но не мога да намерия 8 пиновата букса за да премеря данните. При изключване на МАФ-а колата изгасна, откачих и датчика за въздух на филтъра. При него нищо не се случи премерих съпротивлението беше в нормите за около 20градуса. Имам газова от 4 дена, но колата започна да ми прави номера преди да го сложа. Имам емулация на инжекторите, за друга не знам. Утре мисля да ходя на диагностика, но първо искам да тествам каквото мога сам. Казаха ми също да сваля моторчето и да го почистя с WD 40 или бензин. Но не разбрах от скиците как се сваля. Ако някой има идеи, нека ги сподели. Има доста малко писано за AGG двигатели във форума.




batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Пет 28 сеп 2007 21:12


Пробвай с панелчето в дясно непосредствено под километража


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Къде се намира буксата на МПХ при AGG?

Мнениеот Ivo_ » Съб 29 сеп 2007 19:11


dzverum написа:От скоро имам проблеми с оборотите на празен ход, предполагам че е моторчето, ....... Казаха ми също да сваля моторчето и да го почистя с WD 40 или бензин..........Ако някой има идеи, нека ги сподели. Има доста малко писано за AGG двигатели във форума.


Мотора АGG не е много масов и затова няма да намериш много инфо за него. Горе долу правилно си се ориентирал за проблема. Но при АГГ, моторчето за празния ход, дросела и ТПСа са в едно. Също както и при ADY. За експерименти без да знаеш какво правиш и дума да не става! Този "моно" блок от всички изброени по-горе му е голям минус. Скъпичък е и не подлежи на ремонт.
Аз имах същия проблем миналата година. Ходих на сервиз, и майсторите още преди да се захванат, хиляда уговорки или ще стане нещо или ще е за нова. Накрая почистиха я, позиционираха, и настроиха. И така до сега, и така като гледам скоро пак ще ходя за същата процедура.

Поздрави
Иво


Потребителски аватар
dzverum
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Къде се намира буксата на МПХ при AGG?

Мнениеот dzverum » Съб 29 сеп 2007 22:58


Ivo_ написа:
dzverum написа:От скоро имам проблеми с оборотите на празен ход, предполагам че е моторчето, ....... Казаха ми също да сваля моторчето и да го почистя с WD 40 или бензин..........Ако някой има идеи, нека ги сподели. Има доста малко писано за AGG двигатели във форума.


Мотора АGG не е много масов и затова няма да намериш много инфо за него. Горе долу правилно си се ориентирал за проблема. Но при АГГ, моторчето за празния ход, дросела и ТПСа са в едно. Също както и при ADY. За експерименти без да знаеш какво правиш и дума да не става! Този "моно" блок от всички изброени по-горе му е голям минус. Скъпичък е и не подлежи на ремонт.
Аз имах същия проблем миналата година. Ходих на сервиз, и майсторите още преди да се захванат, хиляда уговорки или ще стане нещо или ще е за нова. Накрая почистиха я, позиционираха, и настроиха. И така до сега, и така като гледам скоро пак ще ходя за същата процедура.

Поздрави
Иво

Бях на диагностика с Vag Com и единствената грешка е ламбда сондата. Но все още не изключвам дросела, засега карам повече на газ и ще отложа детайлното разнищване на проблема. Беше ми откачен детонациония датчик, но не откривам разлики след закачането. Някой знае ли колко голяма е ролята на сондата при палене на студен двигател? Защото все още пали трудно студена без да и се подава газ.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта