


Къде се намира буксата на МПХ при AGG?
- dzverum
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Къде се намира буксата на МПХ при AGG?
От скоро имам проблеми с оборотите на празен ход, предполагам че е моторчето, намерих документация, но не мога да намерия 8 пиновата букса за да премеря данните. При изключване на МАФ-а колата изгасна, откачих и датчика за въздух на филтъра. При него нищо не се случи премерих съпротивлението беше в нормите за около 20градуса. Имам газова от 4 дена, но колата започна да ми прави номера преди да го сложа. Имам емулация на инжекторите, за друга не знам. Утре мисля да ходя на диагностика, но първо искам да тествам каквото мога сам. Казаха ми също да сваля моторчето и да го почистя с WD 40 или бензин. Но не разбрах от скиците как се сваля. Ако някой има идеи, нека ги сподели. Има доста малко писано за AGG двигатели във форума.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Къде се намира буксата на МПХ при AGG?
dzverum написа:От скоро имам проблеми с оборотите на празен ход, предполагам че е моторчето, ....... Казаха ми също да сваля моторчето и да го почистя с WD 40 или бензин..........Ако някой има идеи, нека ги сподели. Има доста малко писано за AGG двигатели във форума.
Мотора АGG не е много масов и затова няма да намериш много инфо за него. Горе долу правилно си се ориентирал за проблема. Но при АГГ, моторчето за празния ход, дросела и ТПСа са в едно. Също както и при ADY. За експерименти без да знаеш какво правиш и дума да не става! Този "моно" блок от всички изброени по-горе му е голям минус. Скъпичък е и не подлежи на ремонт.
Аз имах същия проблем миналата година. Ходих на сервиз, и майсторите още преди да се захванат, хиляда уговорки или ще стане нещо или ще е за нова. Накрая почистиха я, позиционираха, и настроиха. И така до сега, и така като гледам скоро пак ще ходя за същата процедура.
Поздрави
Иво
- dzverum
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Къде се намира буксата на МПХ при AGG?
Ivo_ написа:dzverum написа:От скоро имам проблеми с оборотите на празен ход, предполагам че е моторчето, ....... Казаха ми също да сваля моторчето и да го почистя с WD 40 или бензин..........Ако някой има идеи, нека ги сподели. Има доста малко писано за AGG двигатели във форума.
Мотора АGG не е много масов и затова няма да намериш много инфо за него. Горе долу правилно си се ориентирал за проблема. Но при АГГ, моторчето за празния ход, дросела и ТПСа са в едно. Също както и при ADY. За експерименти без да знаеш какво правиш и дума да не става! Този "моно" блок от всички изброени по-горе му е голям минус. Скъпичък е и не подлежи на ремонт.
Аз имах същия проблем миналата година. Ходих на сервиз, и майсторите още преди да се захванат, хиляда уговорки или ще стане нещо или ще е за нова. Накрая почистиха я, позиционираха, и настроиха. И така до сега, и така като гледам скоро пак ще ходя за същата процедура.
Поздрави
Иво
Бях на диагностика с Vag Com и единствената грешка е ламбда сондата. Но все още не изключвам дросела, засега карам повече на газ и ще отложа детайлното разнищване на проблема. Беше ми откачен детонациония датчик, но не откривам разлики след закачането. Някой знае ли колко голяма е ролята на сондата при палене на студен двигател? Защото все още пали трудно студена без да и се подава газ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor и 45 госта