Странен проблем около 2000 оборота 1.8 АBS бензин

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Странен проблем около 2000 оборота 1.8 АBS бензин

Мнениеот zfa159 » Вто 23 окт 2007 18:10


Като за начало да кажа - колата не е имала и няма газова уредба.
След това да споделя проблема :
Когато колата е да кажем на 1500 оборота и настъпя рязко съвсем леко започва да набира (двигателя глъхне ама вдига оборотите постепенно) и точно на 2000 където би трябвало да се поотпуши тя за 1-2 секунди просто забива муцуна,придръпва един път и се отприщва.
Не се случва винаги макар че да кажем в 50% от случаите.
По-изразено е на студен двигател - паля сутринта и дори на място на 2000 оборота има едно притръсване в двигателя (като поработи 3-4 минути се оправя ама като тръгна се усеща докато не загрее хубаво).
Датчика за температурата на охладителната течност е нов и оборотите при студена кола седят заковани на 1000 а при топла на около 900 (визуално е там някъде).
Какво може да е?
Комп-а съм го рестартирал - същото си е.




ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Вто 23 окт 2007 18:14


Имаш ли климатик?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 23 окт 2007 19:04


Стефчо... запалителната система?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 24 окт 2007 7:17


The_Machine написа:Стефчо... запалителната система?


колегата е прав,
може малко банално да звучи, но :? : палец, капачка, свещи, кабели, бензинов филтър!

А незнам ТПС датчика - да не би и той да прави магарии!

Но за оборотите мисля че е нормално на студен двигател да бъдат малко повечко, и след това да и се стабилизират. При мен например на студен двигател си държи около 1100 об, и след това си падат на около 900 и няколко.


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Сря 24 окт 2007 9:28


mafiota написа:
The_Machine написа:Стефчо... запалителната система?
колегата е прав,
може малко банално да звучи, но :? : палец, капачка, свещи, кабели, бензинов филтър!....

:да: Най-вече свещите!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 24 окт 2007 14:51


Всъщност днес си отворих делкото.....ауууу...няма такава мизерия вътре (палеца е отврат,за пъпките на капачката да не говорим).
Иначе свещите са перфектни (всичките кафяви,нямат кагар,нямат мизерия).
Делкото сега ще го поизчистя ама интересното е че като заредих гориво от друго ОМВ поне засега не съм имал проблема та се яудя дали не е и от горивото :roll:


Потребителски аватар
Пламен
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Пламен » Сря 24 окт 2007 15:54


При мен имаше същия проблем при около 1700 оборота. Бях купил колата заредена до горе с бензин от стария собственик. След няколко дни тръгнах на дълъг път и след изразходване на бензина сипах нов от Лукойл и проблема изчезна


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 24 окт 2007 23:03


Днес изчистих с една шкурка палеца и капачката (по-натам ще ги сменя като имам възможност) и осезаемо се подобри работата на двигателя (работи по-стегнато а и върви повече ;) ).
Засега проблема го няма - или е от горивото или от електрото ама едното от двете скоро ще го елеминирам като вариант.


Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Сря 24 окт 2007 23:08


auubau написа:
mafiota написа:
The_Machine написа:Стефчо... запалителната система?
колегата е прав,
може малко банално да звучи, но :? : палец, капачка, свещи, кабели, бензинов филтър!....

:да: Най-вече свещите!
Свещите са един от основните показатели за този проблем.Надявам се и ти стискам палци да е от тях


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 25 окт 2007 9:14


Филтър съм сменял.
Свещите уж ги гледах ама ще ги сменя и тях.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта