загрява ми колата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

загрява ми колата

Мнениеот stoyan0264 » Чет 01 ное 2007 8:30


Здравеите всички!Искам да ви помоля за съвет пак относно охл.система.Имах страхотен шум от помпата(водната) и я смених веднага.Имах слаби връзки по таблото(не ми отчиташе бенз. и темп.) и тях ми ги оправиха.Сложих таблото и темп. ми отиде на 110 градуса.Двигателя нямаше вид на загрял.Перката не работеше съшто.Има антифриз и в сервиза я форсирахме докато включи перката.Всичко е наред като загрее включва завърта малко и пак спира атемп. ми показва 110.Червенвта лампа не е мигвала даже.
Какво става мамка му?
Моля помогнете ми вие поне имате повче опит.
Много ви благодаря колеги!




Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Чет 01 ное 2007 8:51


Колега при мен проблема идваше от датчика за температурата,но на мен ми светеше и лампата,а стрелката ми стоеше постояно в 110


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Чет 01 ное 2007 9:03


Като го смени оправи ли се?
Колко горещи трябва д са маркучите към радиатора?
Защото 110 гр. според мен трябва всичко да ври.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 01 ное 2007 9:06


Има адски много теми на тая тематика :-) Потърси. Само да спомена, че 110 градуса са нормална работна температура за пасата


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Чет 01 ное 2007 9:12


Благодаря ти много колега!
Бих искал да те попитам ако е удобно още нещо.
Зад радиатора има едни гумени неща които затварят някакви два прозореца кам радиатора и могат да се загръщат нагоре.Как да ги даржа отворвни или затворени?
Мога ли като ми показва темп. 110 да отида от Трявна до Бургас през пр.Шипка?
Благодаря!


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 01 ное 2007 9:23


scuba написа:Има адски много теми на тая тематика :-) Потърси. Само да спомена, че 110 градуса са нормална работна температура за пасата


110 градуса е темп. в задръстване!!!! Със 110 през Шипка... страшничко ще да е.Този проблем най-често идва от шибан термостат --> На дълък път ще падне до 70, а в града-110. Аз смених темп.датчик и термостат. Сега колата забива 90 градуса и не мърда от там.
1ва степен на перката включва на 92
2ра --> на (около) 105-107
сменяй датчик и термостат, докато не е станало късно (като при мен)


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Чет 01 ное 2007 9:54


По моите изчисления перката ми се включва след 110 .
Работи няколко секунди и спира.
Значи тази система работи .
Нещо друго е .Както някои колеги казват термостат или датчик.
Вчера като сменяхме помпата термостата изглеждаше доста добре(чист без мизерия).Майстора каза че щом перката се включва и изключва значи няма проблеми.
Много се обърках.
Като загрее двигателя и горен и долен маркуч са топли-значи термостата работи нали така?Каде остава да е проблема?


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 01 ное 2007 10:03


stoyan0264 написа:..Като загрее двигателя и горен и долен маркуч са топли-значи термостата работи нали така?Каде остава да е проблема?


А ако вместо на 80-90, термостата отваря на 105-107? Ко прайм?
Щом перката вкл. след 110, начи датчика, който й казва кога да вкл. нихтарбайтен. Моя датчик беше забравил да каже на перката да вкл. И докат се усетя стана 120 градуса!!!
Место да си чешем езиците, бегай да си земеш датчик и термостат. Сменяй. И ако проблема остане, тогава ровичкай да търсиш.
Лъчо да ти каже, аз на какви "концепции" и идеи се бях наслушал :-) То не беше помпа, то не беше тройник... па се оказа малкия дявол

Апропо... провери КАПАЧКАТА на разшерителния съд :lol:


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Чет 01 ное 2007 10:21


Лесно ли се сменя термостат?
И не е много скъп нали?
Кои датчик е за смяна - този на тройника или този кадето е на радиатора?
Благодаря за светите?


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 01 ное 2007 10:27


stoyan0264 написа:Лесно ли се сменя термостат?

НЕ!

stoyan0264 написа:И не е много скъп нали?

12-15 лв

stoyan0264 написа:Кои датчик е за смяна - този на тройника или този кадето е на радиатора?


на радиатора. долу


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Чет 01 ное 2007 10:34


Благодаря на колегата скуба за отделеното време и полезните съвети!
По късно мога пак да попитам нещо.
Още веднъж благодаря.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 01 ное 2007 10:40


stoyan0264 написа:Благодаря на колегата скуба ...


Aбе ако не ми беше градски.... нямаше да отделя толкоз време :lol: :lol:
Успех с ремонта


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Чет 01 ное 2007 10:51


Аз честно казано сам от Трявна ама приятелката ми е бургазлийка и сам в процес на преместване в Бс.
Добре де , ами ако не издържа психически и срежа кабелите на тъпата перка и ги завържа директно към акомулатора дали ще показва 110?


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 01 ное 2007 10:58


stoyan0264 написа:.Добре де , ами ако не издържа психически и срежа кабелите на тъпата перка и ги завържа директно към акомулатора дали ще показва 110?



stoyan0264 написа:...Сложих таблото и темп. ми отиде на 110 градуса.Двигателя нямаше вид на загрял.Перката не работеше съшто....!



зависи от къде ти е проблема. Ако си бърникал по таблото и ПОКАЗВА 110, а реално са 90 градуса... перката няма да помогне.
Тоя номер с директното връзване е убавинка, ама.... черпи ток... (и внимавай в коя букса го "вкарваш")
Аз го практикувах за няколко километра, колкото да стигна в сервиза.
Ако мнооо се наплашиш, включвай парното на 1000 и отваряй джамовете - колкото да стигнеш до някъде, дето да помогнат


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 01 ное 2007 11:16


Я и аз да се намеся - то хубаво показва 110*, ама ти сигурен ли си че температурата е наистина толкова ? Според мен е добре да премериш с нещо друго, независимо - каква е реалната температура. За това също има много писано. Моите съмнения са чете "лъже" уреда на таблото, а термостата и датчика за перката са си изправни.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта