Здравеите всички!Искам да ви помоля за съвет пак относно охл.система.Имах страхотен шум от помпата(водната) и я смених веднага.Имах слаби връзки по таблото(не ми отчиташе бенз. и темп.) и тях ми ги оправиха.Сложих таблото и темп. ми отиде на 110 градуса.Двигателя нямаше вид на загрял.Перката не работеше съшто.Има антифриз и в сервиза я форсирахме докато включи перката.Всичко е наред като загрее включва завърта малко и пак спира атемп. ми показва 110.Червенвта лампа не е мигвала даже.
Какво става мамка му?
Моля помогнете ми вие поне имате повче опит.
Много ви благодаря колеги!
загрява ми колата
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Благодаря ти много колега!
Бих искал да те попитам ако е удобно още нещо.
Зад радиатора има едни гумени неща които затварят някакви два прозореца кам радиатора и могат да се загръщат нагоре.Как да ги даржа отворвни или затворени?
Мога ли като ми показва темп. 110 да отида от Трявна до Бургас през пр.Шипка?
Благодаря!
Бих искал да те попитам ако е удобно още нещо.
Зад радиатора има едни гумени неща които затварят някакви два прозореца кам радиатора и могат да се загръщат нагоре.Как да ги даржа отворвни или затворени?
Мога ли като ми показва темп. 110 да отида от Трявна до Бургас през пр.Шипка?
Благодаря!
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
scuba написа:Има адски много теми на тая тематикаПотърси. Само да спомена, че 110 градуса са нормална работна температура за пасата
110 градуса е темп. в задръстване!!!! Със 110 през Шипка... страшничко ще да е.Този проблем най-често идва от шибан термостат --> На дълък път ще падне до 70, а в града-110. Аз смених темп.датчик и термостат. Сега колата забива 90 градуса и не мърда от там.
1ва степен на перката включва на 92
2ра --> на (около) 105-107
сменяй датчик и термостат, докато не е станало късно (като при мен)
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
По моите изчисления перката ми се включва след 110 .
Работи няколко секунди и спира.
Значи тази система работи .
Нещо друго е .Както някои колеги казват термостат или датчик.
Вчера като сменяхме помпата термостата изглеждаше доста добре(чист без мизерия).Майстора каза че щом перката се включва и изключва значи няма проблеми.
Много се обърках.
Като загрее двигателя и горен и долен маркуч са топли-значи термостата работи нали така?Каде остава да е проблема?
Работи няколко секунди и спира.
Значи тази система работи .
Нещо друго е .Както някои колеги казват термостат или датчик.
Вчера като сменяхме помпата термостата изглеждаше доста добре(чист без мизерия).Майстора каза че щом перката се включва и изключва значи няма проблеми.
Много се обърках.
Като загрее двигателя и горен и долен маркуч са топли-значи термостата работи нали така?Каде остава да е проблема?
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stoyan0264 написа:..Като загрее двигателя и горен и долен маркуч са топли-значи термостата работи нали така?Каде остава да е проблема?
А ако вместо на 80-90, термостата отваря на 105-107? Ко прайм?
Щом перката вкл. след 110, начи датчика, който й казва кога да вкл. нихтарбайтен. Моя датчик беше забравил да каже на перката да вкл. И докат се усетя стана 120 градуса!!!
Место да си чешем езиците, бегай да си земеш датчик и термостат. Сменяй. И ако проблема остане, тогава ровичкай да търсиш.
Лъчо да ти каже, аз на какви "концепции" и идеи се бях наслушал

Апропо... провери КАПАЧКАТА на разшерителния съд

- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stoyan0264 написа:.Добре де , ами ако не издържа психически и срежа кабелите на тъпата перка и ги завържа директно към акомулатора дали ще показва 110?
stoyan0264 написа:...Сложих таблото и темп. ми отиде на 110 градуса.Двигателя нямаше вид на загрял.Перката не работеше съшто....!
зависи от къде ти е проблема. Ако си бърникал по таблото и ПОКАЗВА 110, а реално са 90 градуса... перката няма да помогне.
Тоя номер с директното връзване е убавинка, ама.... черпи ток... (и внимавай в коя букса го "вкарваш")
Аз го практикувах за няколко километра, колкото да стигна в сервиза.
Ако мнооо се наплашиш, включвай парното на 1000 и отваряй джамовете - колкото да стигнеш до някъде, дето да помогнат
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Я и аз да се намеся - то хубаво показва 110*, ама ти сигурен ли си че температурата е наистина толкова ? Според мен е добре да премериш с нещо друго, независимо - каква е реалната температура. За това също има много писано. Моите съмнения са чете "лъже" уреда на таблото, а термостата и датчика за перката са си изправни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: МИТАКО и 65 госта