Гори литър масло на 1000 км

Техническа и сервизна информация за Passat
ummagumma
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гори литър масло на 1000 км

Мнениеот ummagumma » Чет 15 ное 2007 19:39


Здравейте, колата е пасат B3 дизел, гори масло като за световно(1 литър на 1000км) дайте съвет.

Възможно ли е да гори през турбината или през гумичките на клапаните.

Колата върви и ускорява добре.




Потребителски аватар
nikolai_ignatov
Мнения: 171
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nikolai_ignatov » Чет 15 ное 2007 19:45


колега гори ли го или го хваря от някъде


ummagumma
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ummagumma » Чет 15 ное 2007 20:09


nikolai_ignatov написа:колега гори ли го или го хваря от някъде


мисля, че го гори, защото ауспухът е чист.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 15 ное 2007 20:12


ummagumma написа:
nikolai_ignatov написа:колега гори ли го или го хваря от някъде


мисля, че го гори, защото ауспухът е чист.
    Ако го гори хич няма да е чист а черен и мазен :idea: Огледай пак хубаво двг. отвсякъде.


Потребителски аватар
nikolai_ignatov
Мнения: 171
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nikolai_ignatov » Чет 15 ное 2007 20:18


имах в предвит течове някъде по двигателя.Моят пасат хвърляше масло от охладителя и то само когато е студен.Като го запаля за 1-2 минути работа на място правеше петно голямо колкото 1 лев и за 8000км ми изтекоха 2литра


ummagumma
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ummagumma » Чет 15 ное 2007 20:21


двигателят на места е омаслен, но няма петна, ауспухът е черен, но не е омаслен.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Чет 15 ное 2007 20:23


Картера огледа ли, да не сълзи или капе отнякъде по време на движение или само при запален двигател и за това да не виждаш локвичка като спреш на място?


ummagumma
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ummagumma » Чет 15 ное 2007 20:31


картера е омаслен , но не капе !!! :idea:

Като извадя тръбата която отива към турбината духа но няма да духа капки масло

:!: :stll think:

Последна промяна от ummagumma на Съб 17 ное 2007 19:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nikolai_ignatov
Мнения: 171
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nikolai_ignatov » Чет 15 ное 2007 20:51


гледай по внимателно и все трябва да изкочи нещо.Мойта капка тръгваше от охладителя по масленият филтър и на земята но това е когато е на место.Когато е в движение маже яко и на всякъде.Целият картер предният мост и малко имаше по купето.


Потребителски аватар
GERIO
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот GERIO » Чет 15 ное 2007 21:25


Здрсвей, приятелю.
Това за, което пишеш е доста гадно. Рабрах, че караш двигаел с турбо, а най - честата причина за разход на масло при този тип двигатели е турбокомпресора. При определен пробег лагерите на турбото се износват и през тях започва да преминава масло. Разхода е правопропорционален на пробега и начина на експлоатация от предходни собственици (само за информация този тип турбокомпресори се въртят с над 100 000 оборота за минута). Относно експлоатацията имам предвид с какво масло е карана колата прди това и колко често е сменяно. Един от признците за износен ТК е наличието на масло във въздухоохладителя. Колкото и малко да ти се струва наличието му на това място е в резултат на износване. А това, което минава през турбината можеш да разбереш само чрез газов анализ, но не знам къде ще го изследваш. Така или иначе ако при рязко ускорение имаш отделяне на черни кълба дим, които в последствие изчезват отнво е в резултат на износване в лагерите на ТК и уплътнения, за които специалистите знаят.
И най - накрая най - елементарното маслообирачите на клапаните ти са износени и втвърдени и смяната им е смешно лесна и евтина.
Потърси човек - сервиз, на който да вярваш и да ти помогне. Понякога и най - страшните неща са елементарни. Горе главата и успех. Това, че колата ускорява добре е нормално и не бива да те успокоява. Слава богу вече и България може да намериш добри сервизи и инженери, които да ти помогнат компетентно.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Гори литър масло на 1000 км

Мнениеот passi1 » Пон 19 ное 2007 11:14


ummagumma написа:Здравейте, колата е пасат B3 дизел, гори масло като за световно(1 литър на 1000км) дайте съвет.

Възможно ли е да гори през турбината или през гумичките на клапаните.

Колата върви и ускорява добре.

Колега, и моята гореше по 0.5/ 1000 км. и си вървеше доста добре. Смених гумичките на клапаните, и сега да чукна на дърво нямам проблеми с разхода на масло. Огледаяй дали накоя гарнитура не изпуска . Но честно казано 1/ 1000 км ми се вижда много.
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта