Здравейте, колата е пасат B3 дизел, гори масло като за световно(1 литър на 1000км) дайте съвет.
Възможно ли е да гори през турбината или през гумичките на клапаните.
Колата върви и ускорява добре.



Гори литър масло на 1000 км
- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 14:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
картера е омаслен , но не капе !!!
Като извадя тръбата която отива към турбината духа но няма да духа капки масло


Като извадя тръбата която отива към турбината духа но няма да духа капки масло


Последна промяна от ummagumma на Съб 17 ное 2007 19:00, променено общо 1 път.
- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- GERIO
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Здрсвей, приятелю.
Това за, което пишеш е доста гадно. Рабрах, че караш двигаел с турбо, а най - честата причина за разход на масло при този тип двигатели е турбокомпресора. При определен пробег лагерите на турбото се износват и през тях започва да преминава масло. Разхода е правопропорционален на пробега и начина на експлоатация от предходни собственици (само за информация този тип турбокомпресори се въртят с над 100 000 оборота за минута). Относно експлоатацията имам предвид с какво масло е карана колата прди това и колко често е сменяно. Един от признците за износен ТК е наличието на масло във въздухоохладителя. Колкото и малко да ти се струва наличието му на това място е в резултат на износване. А това, което минава през турбината можеш да разбереш само чрез газов анализ, но не знам къде ще го изследваш. Така или иначе ако при рязко ускорение имаш отделяне на черни кълба дим, които в последствие изчезват отнво е в резултат на износване в лагерите на ТК и уплътнения, за които специалистите знаят.
И най - накрая най - елементарното маслообирачите на клапаните ти са износени и втвърдени и смяната им е смешно лесна и евтина.
Потърси човек - сервиз, на който да вярваш и да ти помогне. Понякога и най - страшните неща са елементарни. Горе главата и успех. Това, че колата ускорява добре е нормално и не бива да те успокоява. Слава богу вече и България може да намериш добри сервизи и инженери, които да ти помогнат компетентно.
Това за, което пишеш е доста гадно. Рабрах, че караш двигаел с турбо, а най - честата причина за разход на масло при този тип двигатели е турбокомпресора. При определен пробег лагерите на турбото се износват и през тях започва да преминава масло. Разхода е правопропорционален на пробега и начина на експлоатация от предходни собственици (само за информация този тип турбокомпресори се въртят с над 100 000 оборота за минута). Относно експлоатацията имам предвид с какво масло е карана колата прди това и колко често е сменяно. Един от признците за износен ТК е наличието на масло във въздухоохладителя. Колкото и малко да ти се струва наличието му на това място е в резултат на износване. А това, което минава през турбината можеш да разбереш само чрез газов анализ, но не знам къде ще го изследваш. Така или иначе ако при рязко ускорение имаш отделяне на черни кълба дим, които в последствие изчезват отнво е в резултат на износване в лагерите на ТК и уплътнения, за които специалистите знаят.
И най - накрая най - елементарното маслообирачите на клапаните ти са износени и втвърдени и смяната им е смешно лесна и евтина.
Потърси човек - сервиз, на който да вярваш и да ти помогне. Понякога и най - страшните неща са елементарни. Горе главата и успех. Това, че колата ускорява добре е нормално и не бива да те успокоява. Слава богу вече и България може да намериш добри сервизи и инженери, които да ти помогнат компетентно.
Re: Гори литър масло на 1000 км
ummagumma написа:Здравейте, колата е пасат B3 дизел, гори масло като за световно(1 литър на 1000км) дайте съвет.
Възможно ли е да гори през турбината или през гумичките на клапаните.
Колата върви и ускорява добре.
Колега, и моята гореше по 0.5/ 1000 км. и си вървеше доста добре. Смених гумичките на клапаните, и сега да чукна на дърво нямам проблеми с разхода на масло. Огледаяй дали накоя гарнитура не изпуска . Но честно казано 1/ 1000 км ми се вижда много.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 55 госта