Проблем с шум от двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
zabec
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с шум от двигател

Мнениеот zabec » Вто 20 ное 2007 11:18


Здравейте пичове, току що се регистрирах, но карам VW от 10 г. Има 2 - поло и пасат. Въпросът ми е за песата. Когато оборотите се увеличават и минат над 3000, започва едно бучене в колата което е много трудно да се понася. Бучи си винаги - и на място и в движение. В началото ходих на 100 майстора, които ми взеха сумати пари да ми сменят разни лагери в скоростната кутия, но така и не се оправи този проблем. Моля помагайте. Пасата е произведен 1990 г. двигател 2000 куб.см. 16 клапана, пълен механичен инжекцион, заводско означение 9А. Сложил съм газова уредба.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 20 ное 2007 12:00


Здравей и добре дошъл :welcome_to_group
Причините за това бучене са разисквани доста във форума ако искаш потърси ги с търсачката.
Но според мен поне/карам В3 от близо 8г/ бученето се появява от заминали или некачествени тампони на двиг. или от недобре напасната генерация както и от заминала такава :idea: Най често бученето идва от меката връзка или от резонаторното гърне ако е слагано такова на мястото на катализатора :wink:


Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Вто 20 ное 2007 12:00


Ех, ако знаеш на колко Пасати това е проблем,и колко е обсъждано.На моят кораб що ли не се смени-без резултат.Има една тема за този проблем http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=39751.Пък ако стигнеш до някакво решение сподели.За сега правя номера със CD-то . :lol:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 20 ное 2007 12:19


Аз скоро ще сменям задните тампони, защото ми се струва, че в тях е проблемът.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 20 ное 2007 12:38


бучането на двигателя над 300об/мин са "чараЧ на Пасатските двигатели от старото поколение:lol:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 20 ное 2007 13:13


K22, опитвал ли си да четеш какво си написал?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 20 ное 2007 13:26


Превод "в ефир":
В бученето над 3000 об/мин е чарът на Пасат-ските двигатели от старото поколение.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 20 ное 2007 15:09


УМНОТО, си е умно :D


zabec
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zabec » Сря 21 ное 2007 9:15


Благодаря за отговорите. Номера със СД-то явно е панацеята.Факта обаче е че понеже моя се оказа доста каран, та скоро след като го взех се наложи да сменя гърнетата. Майсторите (Мкомплект 33)ми сложиха резонатор на мястото на катализатора, и задно от сеат 2000, понеже нямаше пасатово. На другия ден се върнах щото колата бучеше( очаквах след като сменя гърнетата да настъпи тишина, но не би) и сложих обратно кат. Шумът си остана, значи не е от катализатора. Относно тампоните-сменил съм и 3-те. Най-големи ядове имах с този вдясно(по посока на движението) - 3 пъти го сменях докато накрая не купих оригинален.След това се скъса този на скоростната кут. от едно рязко потегляне назад. Сложиха ми някакъв, от който колата започна да се тресе.Върнахме стария залепен с Локтайт, и нещата заспаха "Майстора"явно слагаше някакви турски боклуци. Вече не знам какво да мисля, обачесъм забелязал, че бученето идва от двг. Забелязали ли сте че когато двг е по натоварен напр. баир, бученето е по слабо?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 47 госта