


Проблем с шум от двигател
Проблем с шум от двигател
Здравейте пичове, току що се регистрирах, но карам VW от 10 г. Има 2 - поло и пасат. Въпросът ми е за песата. Когато оборотите се увеличават и минат над 3000, започва едно бучене в колата което е много трудно да се понася. Бучи си винаги - и на място и в движение. В началото ходих на 100 майстора, които ми взеха сумати пари да ми сменят разни лагери в скоростната кутия, но така и не се оправи този проблем. Моля помагайте. Пасата е произведен 1990 г. двигател 2000 куб.см. 16 клапана, пълен механичен инжекцион, заводско означение 9А. Сложил съм газова уредба.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей и добре дошъл
Причините за това бучене са разисквани доста във форума ако искаш потърси ги с търсачката.
Но според мен поне/карам В3 от близо 8г/ бученето се появява от заминали или некачествени тампони на двиг. или от недобре напасната генерация както и от заминала такава
Най често бученето идва от меката връзка или от резонаторното гърне ако е слагано такова на мястото на катализатора 

Причините за това бучене са разисквани доста във форума ако искаш потърси ги с търсачката.
Но според мен поне/карам В3 от близо 8г/ бученето се появява от заминали или некачествени тампони на двиг. или от недобре напасната генерация както и от заминала такава


Ех, ако знаеш на колко Пасати това е проблем,и колко е обсъждано.На моят кораб що ли не се смени-без резултат.Има една тема за този проблем http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=39751.Пък ако стигнеш до някакво решение сподели.За сега правя номера със CD-то . 

Благодаря за отговорите. Номера със СД-то явно е панацеята.Факта обаче е че понеже моя се оказа доста каран, та скоро след като го взех се наложи да сменя гърнетата. Майсторите (Мкомплект 33)ми сложиха резонатор на мястото на катализатора, и задно от сеат 2000, понеже нямаше пасатово. На другия ден се върнах щото колата бучеше( очаквах след като сменя гърнетата да настъпи тишина, но не би) и сложих обратно кат. Шумът си остана, значи не е от катализатора. Относно тампоните-сменил съм и 3-те. Най-големи ядове имах с този вдясно(по посока на движението) - 3 пъти го сменях докато накрая не купих оригинален.След това се скъса този на скоростната кут. от едно рязко потегляне назад. Сложиха ми някакъв, от който колата започна да се тресе.Върнахме стария залепен с Локтайт, и нещата заспаха "Майстора"явно слагаше някакви турски боклуци. Вече не знам какво да мисля, обачесъм забелязал, че бученето идва от двг. Забелязали ли сте че когато двг е по натоварен напр. баир, бученето е по слабо?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 47 госта