


Съединител на Б5?
- DOCDOBREV
- Мнения: 359
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Съединител на Б5?
Понякога при потегляне съединителя ми придърпва.Не винаги.на какво може да се дължи това?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
сменян ли е съдинителя ако не къде отделя педала -високо или ниско ако е високо започва да буксува понеже е износен неравномерно ако си сменял само феродов без прит диск -уляга по стария диск и почва да прави проблеми или жилото ако е саморегулищо започва да задържа ако не е смазано долу където свършва бронята преди да се закачи за опашката на съед
ChimeyJimmey написа:gr_kanev написа:Мисля си нещо за пружини (демпферни), но не съм сигурен.
1. Къде се намират тези пружини и как изглеждат?
2. При положение, че е сменен комплекта съединител, възможно ли е придърпването да е от тях? (Двата въпроса явно са свързани...)
3. Маховик?
1. Намират се на феродовия диск
2. Надали е от тях ако са прецакани колата ще претриса при потегляне.
3. Какво за маховика

Последна промяна от scruc на Чет 22 ное 2007 16:59, променено общо 1 път.
scruc написа:ChimeyJimmey написа:gr_kanev написа:Мисля си нещо за пружини (демпферни), но не съм сигурен.
1. Къде се намират тези пружини и как изглеждат?
2. При положение, че е сменен комплекта съединител, възможно ли е придърпването да е от тях? (Двата въпроса явно са свързани...)
3. Маховик?
1. Намират се на притискателния диск
2. Надали е от тях ако са прецакани колата ще претриса при потегляне.
3. Какво за маховика
1. Пружините са двойнодействащи (нямат нищо общо с демпфери) и се намират на 'феродовия' диск и няма никакво начение как изглеждат, защото са вложени в неразглобяем детайл и не могат да се сменят отделно, сменят се заедно с феродовия диск
1'. и В3 е с хидравличен съединител
Колега кога си сменял съединител?
Emo написа:scruc написа:ChimeyJimmey написа:gr_kanev написа:Мисля си нещо за пружини (демпферни), но не съм сигурен.
1. Къде се намират тези пружини и как изглеждат?
2. При положение, че е сменен комплекта съединител, възможно ли е придърпването да е от тях? (Двата въпроса явно са свързани...)
3. Маховик?
1. Намират се на притискателния диск
2. Надали е от тях ако са прецакани колата ще претриса при потегляне.
3. Какво за маховика
1. Пружините са двойнодействащи (нямат нищо общо с демпфери) и се намират на 'феродовия' диск и няма никакво начение как изглеждат, защото са вложени в неразглобяем детайл и не могат да се сменят отделно, сменят се заедно с феродовия диск
1'. и В3 е с хидравличен съединител
Колега кога си сменял съединител?
Напълно вярно ама като не гледам какво пиша така е



- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Преди няма и 2000 км.
Интересното е, че от полусъединител до пълно отпускане на педала си остана едно пристъргване/претракване (при превключване от 1-ва до 3-та предавка), но най-вече при потегляне.
Придърпването го отдавам най-вече на некадърността/припряността си, когато сменям скоростите. Бързо отпускам педала просто...
По-интересно ми е защо остана пристъргването/притракването, при положение, че комплектът съединител (притискателен, лагер, огледален диск) е чисто нов английски SACHS...
Интересното е, че от полусъединител до пълно отпускане на педала си остана едно пристъргване/претракване (при превключване от 1-ва до 3-та предавка), но най-вече при потегляне.
Придърпването го отдавам най-вече на некадърността/припряността си, когато сменям скоростите. Бързо отпускам педала просто...
По-интересно ми е защо остана пристъргването/притракването, при положение, че комплектът съединител (притискателен, лагер, огледален диск) е чисто нов английски SACHS...

ChimeyJimmey написа:Преди няма и 2000 км.
Интересното е, че от полусъединител до пълно отпускане на педала си остана едно пристъргване/претракване (при превключване от 1-ва до 3-та предавка), но най-вече при потегляне.
Придърпването го отдавам най-вече на некадърността/припряността си, когато сменям скоростите. Бързо отпускам педала просто...
По-интересно ми е защо остана пристъргването/притракването, при положение, че комплектът съединител (притискателен, лагер, огледален диск) е чисто нов английски SACHS...
www.sachs-ag.de - нямат нищо общо с Англия.
И моят е Закс вече на около 5000, но дори веднага след монтирането му не съм имал никакъв проблем, никакво престъргване, абе нищо.
И аз съм малко 'нервак', изпробвай следното (за да елиминираш себе си), на равен чист участък от пътя спри, след това потегли внимателно, преди да включиш 2-ра отпусни газта напълно и плавно отпусни педала на съединителя, при напълно зацепен съединител подай плавно газ и така до 5-та, ако 'сичко е наред си свиркай, останалото е болест на характера (като при мен).
Успех.
- DOCDOBREV
- Мнения: 359
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
anonimko написа:сменян ли е съдинителя ако не къде отделя педала -високо или ниско ако е високо започва да буксува понеже е износен неравномерно ако си сменял само феродов без прит диск -уляга по стария диск и почва да прави проблеми или жилото ако е саморегулищо започва да задържа ако не е смазано долу където свършва бронята преди да се закачи за опашката на съед
Не съм сменял съединител ,а педала си отделя нормално - горе.Още като взех колата февруари месец ми направи впечатление това.То всъщност е като че ли пускам прекалено бързо съединителя и колата придърпва.Но работата е там ,че не го прави всеки път ,а само от време на време.И докато не бях свикнал със съединителя съм я изгасял няколко пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта