Съединител на Б5?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DOCDOBREV
Мнения: 359
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Съединител на Б5?

Мнениеот DOCDOBREV » Чет 22 ное 2007 13:12


Понякога при потегляне съединителя ми придърпва.Не винаги.на какво може да се дължи това?




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 22 ное 2007 13:41


сменян ли е съдинителя ако не къде отделя педала -високо или ниско ако е високо започва да буксува понеже е износен неравномерно ако си сменял само феродов без прит диск -уляга по стария диск и почва да прави проблеми или жилото ако е саморегулищо започва да задържа ако не е смазано долу където свършва бронята преди да се закачи за опашката на съед


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 22 ное 2007 13:51


1. На всички Пасати след Б3 (не знам как е на Б1 и Б2) съединителя се задвижва не със жило, а хидравлично.
2. Всеизвестна особеност на Б5 е, че съединителя отделя горе (високо), дори и на нови, или сменени дискове. Освен това не се регулират.
Мисля си нещо за пружини (демпферни), но не съм сигурен.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 22 ное 2007 16:16


gr_kanev написа:Мисля си нещо за пружини (демпферни), но не съм сигурен.

1. Къде се намират тези пружини и как изглеждат?
2. При положение, че е сменен комплекта съединител, възможно ли е придърпването да е от тях? (Двата въпроса явно са свързани...)
3. Маховик?

:?


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Чет 22 ное 2007 16:28


ChimeyJimmey написа:
gr_kanev написа:Мисля си нещо за пружини (демпферни), но не съм сигурен.

1. Къде се намират тези пружини и как изглеждат?
2. При положение, че е сменен комплекта съединител, възможно ли е придърпването да е от тях? (Двата въпроса явно са свързани...)
3. Маховик?

:?


1. Намират се на феродовия диск
2. Надали е от тях ако са прецакани колата ще претриса при потегляне.
3. Какво за маховика :?:

Последна промяна от scruc на Чет 22 ное 2007 16:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 22 ное 2007 16:32


Значи, ако е сменен комплекта, не може да е от тях, щом се намират на притискателния диск...

Може ли придърпването да идва от износен маховик и/или механизмите около/свързани с него? Изключваме съединителния комплект вече...


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Чет 22 ное 2007 16:44


Мисля че е невъзможно да е от маховика , тои е просто едно голямо зъбно колело в средата на което ляга феродовия диск а да се износи чак до толкова е доста трудно.Проблема с придърпването най вероятно е от притискателния диск няма значение че е нов в БГ. ментетата са нещо нормално за съжаление.


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Чет 22 ное 2007 16:52


scruc написа:
ChimeyJimmey написа:
gr_kanev написа:Мисля си нещо за пружини (демпферни), но не съм сигурен.

1. Къде се намират тези пружини и как изглеждат?
2. При положение, че е сменен комплекта съединител, възможно ли е придърпването да е от тях? (Двата въпроса явно са свързани...)
3. Маховик?

:?


1. Намират се на притискателния диск
2. Надали е от тях ако са прецакани колата ще претриса при потегляне.
3. Какво за маховика :?:



1. Пружините са двойнодействащи (нямат нищо общо с демпфери) и се намират на 'феродовия' диск и няма никакво начение как изглеждат, защото са вложени в неразглобяем детайл и не могат да се сменят отделно, сменят се заедно с феродовия диск

1'. и В3 е с хидравличен съединител

Колега кога си сменял съединител?


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Чет 22 ное 2007 17:02


Emo написа:
scruc написа:
ChimeyJimmey написа:
gr_kanev написа:Мисля си нещо за пружини (демпферни), но не съм сигурен.

1. Къде се намират тези пружини и как изглеждат?
2. При положение, че е сменен комплекта съединител, възможно ли е придърпването да е от тях? (Двата въпроса явно са свързани...)
3. Маховик?

:?


1. Намират се на притискателния диск
2. Надали е от тях ако са прецакани колата ще претриса при потегляне.
3. Какво за маховика :?:



1. Пружините са двойнодействащи (нямат нищо общо с демпфери) и се намират на 'феродовия' диск и няма никакво начение как изглеждат, защото са вложени в неразглобяем детайл и не могат да се сменят отделно, сменят се заедно с феродовия диск

1'. и В3 е с хидравличен съединител

Колега кога си сменял съединител?


Напълно вярно ама като не гледам какво пиша така е :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 22 ное 2007 17:07


Преди няма и 2000 км.
Интересното е, че от полусъединител до пълно отпускане на педала си остана едно пристъргване/претракване (при превключване от 1-ва до 3-та предавка), но най-вече при потегляне.
Придърпването го отдавам най-вече на некадърността/припряността си, когато сменям скоростите. Бързо отпускам педала просто...

По-интересно ми е защо остана пристъргването/притракването, при положение, че комплектът съединител (притискателен, лагер, огледален диск) е чисто нов английски SACHS... :?


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Чет 22 ное 2007 17:15


ChimeyJimmey написа:Преди няма и 2000 км.
Интересното е, че от полусъединител до пълно отпускане на педала си остана едно пристъргване/претракване (при превключване от 1-ва до 3-та предавка), но най-вече при потегляне.
Придърпването го отдавам най-вече на некадърността/припряността си, когато сменям скоростите. Бързо отпускам педала просто...

По-интересно ми е защо остана пристъргването/притракването, при положение, че комплектът съединител (притискателен, лагер, огледален диск) е чисто нов английски SACHS... :?


www.sachs-ag.de - нямат нищо общо с Англия.
И моят е Закс вече на около 5000, но дори веднага след монтирането му не съм имал никакъв проблем, никакво престъргване, абе нищо.

И аз съм малко 'нервак', изпробвай следното (за да елиминираш себе си), на равен чист участък от пътя спри, след това потегли внимателно, преди да включиш 2-ра отпусни газта напълно и плавно отпусни педала на съединителя, при напълно зацепен съединител подай плавно газ и така до 5-та, ако 'сичко е наред си свиркай, останалото е болест на характера (като при мен).

Успех.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 22 ное 2007 17:21


Благодаря за съвета, ще го изпробвам!
Надявам се, че дискусията е била полезна и за автора на темата, в чиято си позволих да пиша, тъй като считам, че проблемите ни са почти напълно сходни. :wink:


Потребителски аватар
DOCDOBREV
Мнения: 359
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DOCDOBREV » Чет 22 ное 2007 23:45


anonimko написа:сменян ли е съдинителя ако не къде отделя педала -високо или ниско ако е високо започва да буксува понеже е износен неравномерно ако си сменял само феродов без прит диск -уляга по стария диск и почва да прави проблеми или жилото ако е саморегулищо започва да задържа ако не е смазано долу където свършва бронята преди да се закачи за опашката на съед

Не съм сменял съединител ,а педала си отделя нормално - горе.Още като взех колата февруари месец ми направи впечатление това.То всъщност е като че ли пускам прекалено бързо съединителя и колата придърпва.Но работата е там ,че не го прави всеки път ,а само от време на време.И докато не бях свикнал със съединителя съм я изгасял няколко пъти.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта