За скоростите на вентилатора

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За скоростите на вентилатора

Мнениеот Oleg_Yanev » Пет 08 юли 2005 16:07


Здравейте на Всички.

Аз да взема малко да разнообразя темите във форума, пък и да свърша някоя полезна работа...
Та значи, отскоро си смених термостата и безкрайно много му се кефя. Обаче:
Тъй като в задръстванията двигателя позагрява повечко, хорицата от Италия са взели, че са изкарали един коп под волана, който включва перката на 2-ра скорост. Т'ва добре, щото 2-ра охлажда прилично, обаче, като пусна на 2-ра оборотите зпочват да падат и като спра на светофар, често ми се налага да подавам газ, та да не изгасне пасатора. Тук може би е мястото да кажа, че карам предимно на газ (LANDI RENZO изпарител), като проблема сякаш го има и на бензин, но в по-малка степен. Та въпроса ми е: що така, бе Миме??? По-конкретно, дали вентилатора натоварва по някакъв начин тоците, та да ми падат оборотите? Определено не е от притока на въздух, защото като я пусна по инерция с висока скорост, без да е включен вентилатора проблеми няма.

Благодаря на всички!




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 08 юли 2005 21:30


не ти работи моторчето за празен ход, нормално е да се тормози


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Пон 11 юли 2005 8:42


Какво е т'ва? Къде се намира? Как да го проверя? и Колко струва?
10x popeye


Потребителски аватар
Passat_vr6
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Passat_vr6 » Пон 11 юли 2005 13:30


Извиняваи popeye но все си мисля че това моторче не играе роля когато колата е на газ (може и да се лъжа). перката наистина си натоварва доста алтернатора тои пък от своя страна двигателя и...
Виж да не са ти ниски оборотите без консумация на ел. трябва да са около 900-950 ако са по ниски трябва да се дигнат.
А ако наистина се окаже моторчето, не си купуваи ново(пълно е с боклуци по магазините) виж ако можеш си вземи от морга но някой (който разбира) трябва да ти го пробва.

Това е от мен ще се радвам ако съм помогнал!


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Пон 11 юли 2005 14:31


Passat_vr6, разбира се, че си помогнал. Както вероятно си личи аз нищо не разбирам и всяка помощ е добре дошла. А за оборотите - падат, когато включа перката на 2-ра скорост.
10х


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 11 юли 2005 20:38


Oleg_Yanev написа:Passat_vr6, разбира се, че си помогнал. Както вероятно си личи аз нищо не разбирам и всяка помощ е добре дошла. А за оборотите - падат, когато включа перката на 2-ра скорост.
10х

Ел.мотора на вентилатора е товар. Провери си напрежението на зареждане как е при празен ход и при включен вентилатор.
Виж как и ремъка задвижващ алтернатора -може да е хлабав.


Потребителски аватар
vlad1.8mi
Мнения: 201
Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
Автомобил: VW Passat Variant
Двигател: 1.8T+ AEB 1999
Местоположение: ,Плевен,София

Мнениеот vlad1.8mi » Вто 12 юли 2005 16:11


вазможна причина освен хлабав ремък,може да е също износени четки на алтернатора-при запален двигател измери напрежението върху акумулатора при изключен и при включен вентилатор-промяната трябва да малка 1-1,5волт.опитай същото и с фаровете.Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта