LILO&STICH написа:огледай хубаво маркучите които отиват към двигателя,особенно този отдясно

И като си започнал да оглеждаш продължавам с вариантите
-виж ако имаш газова уредба и изпарителя е свързан с тройници да не тече от някой от тях (газаджиите слагат пластмасови и се пукат от време на време)
-като застанеш пред колата погледни отдясно на двигателя отзад под моноблока има едно късо тънко (вътрешен диаметър 10мм) маркуче от входния колектор до една метална тръба.Там най-често изгаря маркуча,става на пън,цепи се и започва да сълзи.Ако неща капне капе право на изходния колектор и се изпарява мигновенно без никакви следи.При мен и оттам течеше ама го открих чак като тръгнах да слагам изпарителя за газовата понеже исках да го свържа точно там.
Успех!