Изчезване на антифриза

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Изчезване на антифриза

Мнениеот Plumber » Нед 30 дек 2007 15:20


Колеги ,проблема е доста странен за мен :) Значи антифриза изчезва до малко над минимума и си стои там.Сестра ми си взела някакъв руски антифриз и като долея от него след 300-400 км изчезва и пак стои малко над минимума.Та значи като не доливам не чезне.Долея ли го хвърля от някъде,така и не видях от къде.Руския антифриз е жълт ,а моя си е син.Може ли нещо да не си пасват :) Много глупаво звучи ама да питам :)




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Нед 30 дек 2007 15:31


казанчето огледа ли го отзад,да не е спукано и да си подлизва


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 30 дек 2007 15:41


От някой от двата пластмасови щуцера на главата изпуска но по много малко и затова не го виждаш :idea: Забърши хубаво около тях покарай поне 20-тина километра и огледай пак около тях дали е мокро и мазно и на топъл двиг. и след като изстине хубаво. Същото го направи и около водната помпа защото и от нея може да изпуска по много малко и трудно се хваща. На мене преди време ми го правеше същия номер и първо беше от помпата след това от страничния щуцер и накрая протече и от тройника. Нали са пластмасови и с времето се измятат и протичат.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 30 дек 2007 18:56


Където тече ще има следи - дори съвсем леко да сълзи ще има бели петънца по метала на блока или главата при щуцерите.Ако тече от помпата няма да го хванеш толкова лесно понеже ремъците го мятат навсякъде а като са съвсем дребни капчици няма шанс да ги видиш особено както казваш щом не тече рядко.
Според мен донякъде е нормално като долееш повече да го изхвърли
като за начало като е повече се увеличава налягането в системата и самата капачка изпуска част от течността навън.
След това самия антифриз се изпарява от самосебе си.
Възможно е и капачката ти да има вече омекната пружина на клапана за максимално налягане и да изпуска на по-ниско налягане.
Ще те шашна със следващото си изказване - долях си антифриз бая над максимум-а (още около 1-2 см нагоре) и колата започна да работи на по-висока температура (с около 4-5 градуса повече поддържаше).Така след около 100-тина км го изхвърли излишния (изпари го по-бързо и го изхвърли и през капачката).Сега си е на максимум-а и колата отново работи на нормална температура.
С две думи провери си капачката или я смени (6-7лв е) и огледай все пак дали няма дребен теч ама щом заковава на минимум-а и не пада повече едва ли е теч (ако тече ще си тече непрекъснато без оглед какво е нивото защото системата е под налягане).
Весели празници!


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пон 31 дек 2007 0:06


Хм..Ще я огледам по обстойно след празниците.Туй колите са голяма беля :) Ама без тях по-зле :) Весели празници на всички


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 31 дек 2007 9:26


огледай хубаво маркучите които отиват към двигателя,особенно този отдясно :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 31 дек 2007 10:47


LILO&STICH написа:огледай хубаво маркучите които отиват към двигателя,особенно този отдясно :wink:

И като си започнал да оглеждаш продължавам с вариантите :)
-виж ако имаш газова уредба и изпарителя е свързан с тройници да не тече от някой от тях (газаджиите слагат пластмасови и се пукат от време на време)
-като застанеш пред колата погледни отдясно на двигателя отзад под моноблока има едно късо тънко (вътрешен диаметър 10мм) маркуче от входния колектор до една метална тръба.Там най-често изгаря маркуча,става на пън,цепи се и започва да сълзи.Ако неща капне капе право на изходния колектор и се изпарява мигновенно без никакви следи.При мен и оттам течеше ама го открих чак като тръгнах да слагам изпарителя за газовата понеже исках да го свържа точно там.
Успех!


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пон 31 дек 2007 15:15


Нямам газ.Карам си на бенз.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта