Изчезване на антифриза
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Изчезване на антифриза
Колеги ,проблема е доста странен за мен
Значи антифриза изчезва до малко над минимума и си стои там.Сестра ми си взела някакъв руски антифриз и като долея от него след 300-400 км изчезва и пак стои малко над минимума.Та значи като не доливам не чезне.Долея ли го хвърля от някъде,така и не видях от къде.Руския антифриз е жълт ,а моя си е син.Може ли нещо да не си пасват
Много глупаво звучи ама да питам 
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
От някой от двата пластмасови щуцера на главата изпуска но по много малко и затова не го виждаш
Забърши хубаво около тях покарай поне 20-тина километра и огледай пак около тях дали е мокро и мазно и на топъл двиг. и след като изстине хубаво. Същото го направи и около водната помпа защото и от нея може да изпуска по много малко и трудно се хваща. На мене преди време ми го правеше същия номер и първо беше от помпата след това от страничния щуцер и накрая протече и от тройника. Нали са пластмасови и с времето се измятат и протичат.
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Където тече ще има следи - дори съвсем леко да сълзи ще има бели петънца по метала на блока или главата при щуцерите.Ако тече от помпата няма да го хванеш толкова лесно понеже ремъците го мятат навсякъде а като са съвсем дребни капчици няма шанс да ги видиш особено както казваш щом не тече рядко.
Според мен донякъде е нормално като долееш повече да го изхвърли
като за начало като е повече се увеличава налягането в системата и самата капачка изпуска част от течността навън.
След това самия антифриз се изпарява от самосебе си.
Възможно е и капачката ти да има вече омекната пружина на клапана за максимално налягане и да изпуска на по-ниско налягане.
Ще те шашна със следващото си изказване - долях си антифриз бая над максимум-а (още около 1-2 см нагоре) и колата започна да работи на по-висока температура (с около 4-5 градуса повече поддържаше).Така след около 100-тина км го изхвърли излишния (изпари го по-бързо и го изхвърли и през капачката).Сега си е на максимум-а и колата отново работи на нормална температура.
С две думи провери си капачката или я смени (6-7лв е) и огледай все пак дали няма дребен теч ама щом заковава на минимум-а и не пада повече едва ли е теч (ако тече ще си тече непрекъснато без оглед какво е нивото защото системата е под налягане).
Весели празници!
Според мен донякъде е нормално като долееш повече да го изхвърли
като за начало като е повече се увеличава налягането в системата и самата капачка изпуска част от течността навън.
След това самия антифриз се изпарява от самосебе си.
Възможно е и капачката ти да има вече омекната пружина на клапана за максимално налягане и да изпуска на по-ниско налягане.
Ще те шашна със следващото си изказване - долях си антифриз бая над максимум-а (още около 1-2 см нагоре) и колата започна да работи на по-висока температура (с около 4-5 градуса повече поддържаше).Така след около 100-тина км го изхвърли излишния (изпари го по-бързо и го изхвърли и през капачката).Сега си е на максимум-а и колата отново работи на нормална температура.
С две думи провери си капачката или я смени (6-7лв е) и огледай все пак дали няма дребен теч ама щом заковава на минимум-а и не пада повече едва ли е теч (ако тече ще си тече непрекъснато без оглед какво е нивото защото системата е под налягане).
Весели празници!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
LILO&STICH написа:огледай хубаво маркучите които отиват към двигателя,особенно този отдясно
И като си започнал да оглеждаш продължавам с вариантите
-виж ако имаш газова уредба и изпарителя е свързан с тройници да не тече от някой от тях (газаджиите слагат пластмасови и се пукат от време на време)
-като застанеш пред колата погледни отдясно на двигателя отзад под моноблока има едно късо тънко (вътрешен диаметър 10мм) маркуче от входния колектор до една метална тръба.Там най-често изгаря маркуча,става на пън,цепи се и започва да сълзи.Ако неща капне капе право на изходния колектор и се изпарява мигновенно без никакви следи.При мен и оттам течеше ама го открих чак като тръгнах да слагам изпарителя за газовата понеже исках да го свържа точно там.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 58 госта