Въпрос за въздушен филтър пассат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за въздушен филтър пассат б3

Мнениеот altanivan » Нед 30 дек 2007 17:10


Колеги искам да си сложа "спортен" въздушен филтър,но нз как стои въпроса като откача дебитомера и сложа преди него филтъра!Много важна роля ли играе този дебитомер,някой ако с е такъв пасат и има г/д представа как се слага,кое се маха и кое несе маха ,моля да ми пише!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за въздушен филтър пассат б3

Мнениеот radotom » Нед 30 дек 2007 17:59


altanivan написа:Много важна роля ли играе този дебитомер

Много важна! :lol:
Е, не чак колкото на Хол-датчика, ама... близо до него е!
Ползвай панелен спортен филтър. Слага се на мястото на нормалния и не се маха нищо.
Аз съм с такъв от Хеед-Ауто.
Пиши на Gas или Sсirocсo GT


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 30 дек 2007 18:25


Има и преходни фланци от дебитомер към тръба за филтърче :idea:

Изображение


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 30 дек 2007 18:48


Ако правилно забелязвам двигателя ти е 1.8 АБС (поне според надписа под аватара).Ако е такъв кое те нявява на мисълта,че имаш дебитомер (питам те защото аз съм със същия двигател и дебитомер няма).
Палил съм колата и даже известно време съм я карал без въздуховода и цялата кутия за въздушен филтър - никакъв проблем.
Ако двигателя ти е друг и нещо не съм разбрал - извинявай!
Весели празници!


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот altanivan » Нед 30 дек 2007 21:54


zfa159 написа:Ако правилно забелязвам двигателя ти е 1.8 АБС (поне според надписа под аватара).Ако е такъв кое те нявява на мисълта,че имаш дебитомер (питам те защото аз съм със същия двигател и дебитомер няма).
Палил съм колата и даже известно време съм я карал без въздуховода и цялата кутия за въздушен филтър - никакъв проблем.
Ако двигателя ти е друг и нещо не съм разбрал - извинявай!
Весели празници!



Аз малко съм объркал,двигателя ми е 1.8i не е ABS,написал съм го в смисал такът че колата е с abs !!


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Нед 30 дек 2007 22:01


Освен в този смисъл ABS /Антиблокираща система/, съкращението е и кодово име на двигателя. ABS, RP, 2E и т.н. Загледай се под аватарите на колегите всеки със какъв двигател е :wink:


Потребителски аватар
kaffer
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 27 дек 2005 3:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kaffer » Нед 30 дек 2007 22:05


според мен двигателя на колегата е PF-107ps същия като моя едно към едно са сребристи с задни дискови спирачки до 240км и щом има дебитомер то тогава наи добрия вариант е панелния спортен филтър както каза колегата по горе 8)


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот altanivan » Нед 30 дек 2007 22:15


kaffer написа:според мен двигателя на колегата е PF-107ps същия като моя едно към едно са сребристи с задни дискови спирачки до 240км и щом има дебитомер то тогава наи добрия вариант е панелния спортен филтър както каза колегата по горе 8)




Да с задни дискови спирачки съм,иначе за двигателя знам само 1.8и 112коня :)А за панелния филтър незнам дали се осеща разлика в звука,а и мисля че като цена беше доста повече от нормалния..!


Потребителски аватар
kaffer
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 27 дек 2005 3:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kaffer » Нед 30 дек 2007 22:41


виж в големия талон буквите преди номера на мотора и щи кажа какъв е пиши ако искаш в skype да си побъбриме за тоя прекрасен автомобил аз там съм beetle2009 8)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 30 дек 2007 23:33


Аааа...така може.Аз се заблудих понеже както колегите вече са казали има такъв двигател като код - ABS.
Щом си с 1.8 инжекция тогава вече наистина имаш дебитомер и не мога да ти бъда полезен с информация.
Успех!


marin_89
Мнения: 105
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 2:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marin_89 » Чет 03 яну 2008 17:46


а как мога да разбера какъв модел ми е двигателя?


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stan4o_mc » Чет 03 яну 2008 19:26


marin_89 написа:а как мога да разбера какъв модел ми е двигателя?


Погледни си първите букви от номер на двигателя в талона.

До колкото знам разликата между PF и PB мотора (107к.с и 112к.с) е наличието на ламбда и катализатор при PF-a


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот altanivan » Пон 07 яну 2008 0:50


stan4o_mc написа:
marin_89 написа:а как мога да разбера какъв модел ми е двигателя?


Погледни си първите букви от номер на двигателя в талона.

До колкото знам разликата между PF и PB мотора (107к.с и 112к.с) е наличието на ламбда и катализатор при PF-a



Да така е ,аз съм PB и съм 112коня!
Говорих с човек,който доре долу разбира от тези работи и ме посъветва следно:
За да не изменям конструктията на самата кутия и на местото на дебитомера,ми каза да сложа конустния филтър на тръбата която взима въздух от емблемата,и няма да имам никакви проблеми,просто махам само стария (панелен) филтър и кутията си остава цяла.Дори няма да използвам никакви преходници между филтъра и дебитомера..!


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 07 яну 2008 22:20


Като закачиш конуса на тази тръба към емблемата въздуха който кутията тегли подгрят от колекторите остава не филтриран, освен ако не си блокирал клапата да тегли само студен въздух.


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот altanivan » Вто 08 яну 2008 0:41


К.Одаджийски написа:Като закачиш конуса на тази тръба към емблемата въздуха който кутията тегли подгрят от колекторите остава не филтриран, освен ако не си блокирал клапата да тегли само студен въздух.



Не нищо не съм блокирал,просто ми казаха прекъсвам тръбата слагам там филтъра насочен към останала част от тръбата която отивам към емблемата за да може да си дърпа студен въздух..!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта