


Мърдащ радиатор = гадно тропане Б3 - решено !!!
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мърдащ радиатор = гадно тропане Б3 - решено !!!
Как да разбера кой от тампоните на скоростите е заминал. При потегляне се чува едно изтропване отпред вляво. Същото го има и когато отпускам и натискам газта. Тампона на двигателя си беше заминал и го смених, като се надявах че от него прави така, но уви... продължава. Има ли начин да ги проверя.. ?
Последна промяна от megalodon на Пет 11 яну 2008 15:00, променено общо 3 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Е той на скоростите си е само един тампона, де! До левия калник (по посока на движението, ако си вътре в колата)
Хващаш една щанга, желателно тип 'кози крак', качваш колата на канал и почваш да напъваш тампона нагоре-надолу. Ако почва да отлепя- ясен е!
Както те съветва колегата, с даване на газ също става, ама по моя начин директно си го виждаш
Хващаш една щанга, желателно тип 'кози крак', качваш колата на канал и почваш да напъваш тампона нагоре-надолу. Ако почва да отлепя- ясен е!
Както те съветва колегата, с даване на газ също става, ама по моя начин директно си го виждаш

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Asen_Pavlov написа:Лятото имах същия проблем, оказа се задния тампон на носача (големия). Откакто го смених нямам проблеми. Но ти провери с щангата, както е казал колегата за по-сигурно. Успех!
Тъкмо се връщам от майстор, който покара малко и ми каза, че според него е от някакъв болт на задния носач. За съжаление беше зает и можахме да я вдигнем, за да установим със сигурност, но в четвъртък и това ще стане ! Ако е това наистина въпроса ми е : Опасно ли е да карам така ..?
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
може да е тампон на носач може да е на двигател. Трябва да се види на канал всичко а не да се гадае.
Като се сменят тампони: Сменяш ли на носач трябва и на другия да смениш. Сменяш ли на мотора дори и един трябва и другите два да смениш. Това е понеже един дефектирал тампон на двигателя да има в следствие на него ако не се види на време тръгват и другите и заминават за отрицателно време.
Като се сменят тампони: Сменяш ли на носач трябва и на другия да смениш. Сменяш ли на мотора дори и един трябва и другите два да смениш. Това е понеже един дефектирал тампон на двигателя да има в следствие на него ако не се види на време тръгват и другите и заминават за отрицателно време.
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма да повярвате какъв се оказа проблема !
Та днес ходих тука при моя познат майстор и той напъва там всичките тампони и чудесии по ходовата част и се чуди и се мае от къде може да е. И тъй като му обясних, че тропа само при загрял двигател, той заподозря тампона на двигателя (предния), който и без това бях купил за 27лв. та ми каза да ида да си купя нов, по-скъп. Отивам аз, и купих SWAG за 40лв. (исках Лемфъордер ама нямаха). Връщам се в сервиза, вдигаме колата, слагаме новия тампон и качвам се аз да покарам да видя как е и...
пак тропа
Викам край ще се гръмна
Карам пак в сервиза и след още 5-10 минутно оглеждане и ръгане на 1-ва, задна, 1-ва, задна майстора почна да човърка нещо отпред и вика я пробвай сега. Врътнах аз малко там на паркинга и О, чудо. Вече не тропа.
Та в крайна сметка се оказа, че радиатора, който от доста време си помръдваше напред-назад вече сериозно се е размърдал и от него идва тропането, особено като загрее двигателя и като раздуе маркуча и става лудница. Та 2 свински опашки от 2-те страни свършиха чудесна работа.
Ей камък ми падна от сърцето
Та днес ходих тука при моя познат майстор и той напъва там всичките тампони и чудесии по ходовата част и се чуди и се мае от къде може да е. И тъй като му обясних, че тропа само при загрял двигател, той заподозря тампона на двигателя (предния), който и без това бях купил за 27лв. та ми каза да ида да си купя нов, по-скъп. Отивам аз, и купих SWAG за 40лв. (исках Лемфъордер ама нямаха). Връщам се в сервиза, вдигаме колата, слагаме новия тампон и качвам се аз да покарам да видя как е и...






Та в крайна сметка се оказа, че радиатора, който от доста време си помръдваше напред-назад вече сериозно се е размърдал и от него идва тропането, особено като загрее двигателя и като раздуе маркуча и става лудница. Та 2 свински опашки от 2-те страни свършиха чудесна работа.
Ей камък ми падна от сърцето

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта