Мърдащ радиатор = гадно тропане Б3 - решено !!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мърдащ радиатор = гадно тропане Б3 - решено !!!

Мнениеот megalodon » Чет 03 яну 2008 14:20


Как да разбера кой от тампоните на скоростите е заминал. При потегляне се чува едно изтропване отпред вляво. Същото го има и когато отпускам и натискам газта. Тампона на двигателя си беше заминал и го смених, като се надявах че от него прави така, но уви... продължава. Има ли начин да ги проверя.. ?

Последна промяна от megalodon на Пет 11 яну 2008 15:00, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Чет 03 яну 2008 15:56


Заставаш пред отворения капак на двигателя, 'фащаш дросела, ряко подаваш 'газ' и наблюдаваш внимателно. Няма начин да не видиш къде е проблема.

Успех.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 03 яну 2008 16:17


Е той на скоростите си е само един тампона, де! До левия калник (по посока на движението, ако си вътре в колата)
Хващаш една щанга, желателно тип 'кози крак', качваш колата на канал и почваш да напъваш тампона нагоре-надолу. Ако почва да отлепя- ясен е!
Както те съветва колегата, с даване на газ също става, ама по моя начин директно си го виждаш ;)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 03 яну 2008 18:28


Да не се окаже някое каре на полуоската :roll:


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 03 яну 2008 20:09


Теодор написа:Да не се окаже някое каре на полуоската :roll:


Бе и на мен ми мина през акъла, ама не тропа като каре. Пък и ако не се лъжа лявото го сменях миналата година. Утре ще пробвам това, което ме посъветвахте :) Мерси! Ще пиша като има развитие


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 03 яну 2008 20:18


vaskoto1 го е описал ясно в една моя тема - питане ! Търсене му е майката :idea: :D


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пет 04 яну 2008 19:05


Мамка му и тракане :evil: В тия студове няма как да се хвана да локализирам проблема, но докато карах днес установих, че трака (или по-скоро чука) дори когато има неравности (дупки) ! Понеделник студ не студ отивам на майстор. Притеснява ме доста


Asen_Pavlov
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_Pavlov » Пет 04 яну 2008 23:40


Лятото имах същия проблем, оказа се задния тампон на носача (големия). Откакто го смених нямам проблеми. Но ти провери с щангата, както е казал колегата за по-сигурно. Успех!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 05 яну 2008 7:12


това ми прилича на проблем по фодова част


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 05 яну 2008 23:51


Преди време с изненада установих, че много подобно тракане (чукане) при мен идва от изпускателния колектор! :dontknow:
По-точно, от връзката му с това, което някога е било катализатор, а сега само коруба от такъв ;) Блъска се в стабилизиращата щанга.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пон 07 яну 2008 16:06


Asen_Pavlov написа:Лятото имах същия проблем, оказа се задния тампон на носача (големия). Откакто го смених нямам проблеми. Но ти провери с щангата, както е казал колегата за по-сигурно. Успех!


Тъкмо се връщам от майстор, който покара малко и ми каза, че според него е от някакъв болт на задния носач. За съжаление беше зает и можахме да я вдигнем, за да установим със сигурност, но в четвъртък и това ще стане ! Ако е това наистина въпроса ми е : Опасно ли е да карам така ..?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 07 яну 2008 16:50


отзад си на мост, явно ти е скъсан тампона и ти хлопа/при мен беше така/ .Не е фатално за кратко време макар в тези заледени бабуни да ти хлопа мноо яко.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пон 07 яну 2008 16:51


Тропането е отпред :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 07 яну 2008 19:00


може да е тампон на носач може да е на двигател. Трябва да се види на канал всичко а не да се гадае.
Като се сменят тампони: Сменяш ли на носач трябва и на другия да смениш. Сменяш ли на мотора дори и един трябва и другите два да смениш. Това е понеже един дефектирал тампон на двигателя да има в следствие на него ако не се види на време тръгват и другите и заминават за отрицателно време.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пет 11 яну 2008 14:58


Няма да повярвате какъв се оказа проблема !
Та днес ходих тука при моя познат майстор и той напъва там всичките тампони и чудесии по ходовата част и се чуди и се мае от къде може да е. И тъй като му обясних, че тропа само при загрял двигател, той заподозря тампона на двигателя (предния), който и без това бях купил за 27лв. та ми каза да ида да си купя нов, по-скъп. Отивам аз, и купих SWAG за 40лв. (исках Лемфъордер ама нямаха). Връщам се в сервиза, вдигаме колата, слагаме новия тампон и качвам се аз да покарам да видя как е и... :shock :evil: :evil: :evil: пак тропа :cry: Викам край ще се гръмна :) Карам пак в сервиза и след още 5-10 минутно оглеждане и ръгане на 1-ва, задна, 1-ва, задна майстора почна да човърка нещо отпред и вика я пробвай сега. Врътнах аз малко там на паркинга и О, чудо. Вече не тропа.

Та в крайна сметка се оказа, че радиатора, който от доста време си помръдваше напред-назад вече сериозно се е размърдал и от него идва тропането, особено като загрее двигателя и като раздуе маркуча и става лудница. Та 2 свински опашки от 2-те страни свършиха чудесна работа.
Ей камък ми падна от сърцето :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта