


Задна предавка
- vetmed
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каварна
Задна предавка
Като е студена колата задната предавка се включва много лесно, но като е загряла влиза доста по трудно, с натиск. Според мен, не е съвсем нормално да е така. Какво мислите вие?
- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Виждам че темата е свързана с маховика на скоростите и може би тук е мястото да попитам за моя случай. Предстои ми смяна на съединител, въпроса е, че като се свалял съединителя тогава се виждало дали тоя маховик е разбит и дали има луфт- а това води до нови финанси.
Въпроса ми е има ли начин да разбера преди да съм свалил съединителя дали маховика е проблемен. И друго колко горе долу струва тоя маховик и как изглежда.
Въпроса ми е има ли начин да разбера преди да съм свалил съединителя дали маховика е проблемен. И друго колко горе долу струва тоя маховик и как изглежда.
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Симптомите при мен са следните:
Първа и втора предавка влизат трудно на загряла кола, при студена кола пак не влизат гладко, лоста за скоростите ми е хлабав има луфт около 1см, но е от самия лост, просто не се усеща някакво съпротвление идващо под него.Когато се движа и опитам да вкарам първа по някой път не става трябва 2-ра и после първа, при включване на задна трябва да изчакам около 1-2сек с натиснат съединител и тогава да вкарам задна.
Дрънчене от скоростите не се чува, хъркане при вкарването на коя и да е от предавките също няма.Смених си маслото с пълна синтетика 75В-90 или нещо подобно - Liqui Moly стана по плавно но проблема остана. Изчетох доста теми и реших, че са синхронизатори, но онзи ден ходих при едно момче тук от форума му взех телефона, той я гледа и заключи че щом не хърка не е синхронизатор а било от съединител понеже като отделя не става плавно а постепенно и единя диск увличал другия, особенно когато се включва на задна, трябвало да се изчака защото маховика имал още инерция и трябвало да се чака за да се успокои. Наистина трябва да сменям съединител но в момента съм на вълна носачи и мисля първо тях да оправя и след това съединител, въпроса е мога ли да карам още месец така и дали няма опасност за скоростната кутия.
Първа и втора предавка влизат трудно на загряла кола, при студена кола пак не влизат гладко, лоста за скоростите ми е хлабав има луфт около 1см, но е от самия лост, просто не се усеща някакво съпротвление идващо под него.Когато се движа и опитам да вкарам първа по някой път не става трябва 2-ра и после първа, при включване на задна трябва да изчакам около 1-2сек с натиснат съединител и тогава да вкарам задна.
Дрънчене от скоростите не се чува, хъркане при вкарването на коя и да е от предавките също няма.Смених си маслото с пълна синтетика 75В-90 или нещо подобно - Liqui Moly стана по плавно но проблема остана. Изчетох доста теми и реших, че са синхронизатори, но онзи ден ходих при едно момче тук от форума му взех телефона, той я гледа и заключи че щом не хърка не е синхронизатор а било от съединител понеже като отделя не става плавно а постепенно и единя диск увличал другия, особенно когато се включва на задна, трябвало да се изчака защото маховика имал още инерция и трябвало да се чака за да се успокои. Наистина трябва да сменям съединител но в момента съм на вълна носачи и мисля първо тях да оправя и след това съединител, въпроса е мога ли да карам още месец така и дали няма опасност за скоростната кутия.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 30 госта