Задна предавка

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Задна предавка

Мнениеот vetmed » Чет 17 яну 2008 20:15


Като е студена колата задната предавка се включва много лесно, но като е загряла влиза доста по трудно, с натиск. Според мен, не е съвсем нормално да е така. Какво мислите вие?




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 17 яну 2008 20:17


Че маслото в скоростната ти кутия не е съвсем подходящо - твърде "тънко" е.


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Чет 17 яну 2008 20:20


gr_kanev написа:Че маслото в скоростната ти кутия не е съвсем подходящо - твърде "тънко" е.

Задължително ли е да го сменя, или така да си карам.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 17 яну 2008 20:57


а дали не се чува шум от маховика?


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Чет 17 яну 2008 21:02


Не шум не се чува. Всъщност каква ти е идеята, че ми стана интересно.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 17 яну 2008 21:13


ако има луфт в маховика(като загрее е по голям) се получава увличане което се усеща на първа и задна или случвало ли е се когато колата е спряна на баир на скорост и след палене да е трудно изключването от скорост?


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Чет 17 яну 2008 21:26


Благодаря! Никога не бих се сетил за това. Наистина и първа по трудно се включва като е загрята, съвсем леко осезаемо е, но е така Ще пробвам на някой баир. А за този шум, от маховика кога трябва да се чува?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 17 яну 2008 22:26


когато е повече разбит, дрънчи като ламаринка закачена на гърнето или двигателя от време не време тресе на ниските като че ли работи на 3 цилиндъра.не е задължително при теб да е толкова черен дявола.нека да види някой който разбира.давам само идея ,а не диагноза.


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Чет 17 яну 2008 22:40


Не съм забелязвал такова нещо! А какво мислиш по повод казаното за маслото?


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Пет 18 яну 2008 8:45


Доста вероятно да е от него.Ако не си ги сменял по-добре го смени.В Аутодата го дават 75W90.


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Пет 18 яну 2008 10:35


Ще пробвам със смяната и ще пиша как е. Благодаря за отговорите.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 18 яну 2008 12:22


Виждам че темата е свързана с маховика на скоростите и може би тук е мястото да попитам за моя случай. Предстои ми смяна на съединител, въпроса е, че като се свалял съединителя тогава се виждало дали тоя маховик е разбит и дали има луфт- а това води до нови финанси.
Въпроса ми е има ли начин да разбера преди да съм свалил съединителя дали маховика е проблемен. И друго колко горе долу струва тоя маховик и как изглежда.


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Пет 18 яну 2008 23:58


Имаш ли някой от симптомите описани от колегата ifidik?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 19 яну 2008 2:05


не е под 1000лв.има вариант който го препоръчвам.комплект съединител с обикновенния маховик,специално произведен за заместител на стария,всичко за 700лв.от тук нататък имаш само смяна на феродов диск за 45лв.сигурен съм ,че трудно някой ще усети разликата в движението на колата с кой маховик е.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Съб 19 яну 2008 14:03


Симптомите при мен са следните:
Първа и втора предавка влизат трудно на загряла кола, при студена кола пак не влизат гладко, лоста за скоростите ми е хлабав има луфт около 1см, но е от самия лост, просто не се усеща някакво съпротвление идващо под него.Когато се движа и опитам да вкарам първа по някой път не става трябва 2-ра и после първа, при включване на задна трябва да изчакам около 1-2сек с натиснат съединител и тогава да вкарам задна.
Дрънчене от скоростите не се чува, хъркане при вкарването на коя и да е от предавките също няма.Смених си маслото с пълна синтетика 75В-90 или нещо подобно - Liqui Moly стана по плавно но проблема остана. Изчетох доста теми и реших, че са синхронизатори, но онзи ден ходих при едно момче тук от форума му взех телефона, той я гледа и заключи че щом не хърка не е синхронизатор а било от съединител понеже като отделя не става плавно а постепенно и единя диск увличал другия, особенно когато се включва на задна, трябвало да се изчака защото маховика имал още инерция и трябвало да се чака за да се успокои. Наистина трябва да сменям съединител но в момента съм на вълна носачи и мисля първо тях да оправя и след това съединител, въпроса е мога ли да карам още месец така и дали няма опасност за скоростната кутия.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта