Мнения за Passat B4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
winner
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 04 ное 2004 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Силистра

Мнения за Passat B4

Мнениеот winner » Вто 05 юли 2005 21:15


Решил съм да сменям Голфа с нещо по-голямо и се насочвам към Passat B4-95-96г.Искам да попитам - има ли разлика в двигатели,окач-
ване,поддръжка в сравнение с В3.Ориентирал съм се към 1,8-2,0i мо-
тор.




Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Сря 06 юли 2005 9:47


Карам Пасат ' 95. Доколкото знам като цяло колата е същата (Б3/Б4). Разлика има във визията естествено, това се вижда веднага. Голямата разлика е в предната решетка, която липсва при Б3 и поради това охлаждането на двигателите на последния е кофти. Махната е и ниската "пола" под бронята на Б3, която често се чупи по нашите пътища. При двигателите единствено е добавен ТДИ-то и 1.6/101 к.с. двигателя (аз съм с такъв), останалите двигатели са същите, предполагам, защото са си добри.
Мисля, че най-голямото предимство на Б4 е, че е финала на разработване и производство на даден модел, и то на много сполучлив модел. Общоизвестен факт е, че в края на живота на даден модел всички детски болести са излекувани т.е. повечето конструктивни дефекти са отстранени и модела е максимално усъвършенстван. Такава поне е теорията :)
Купето е тежко и ако сега купувах Пасата бих търсил с 2 литров мотор.


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Мнения за Passat B4

Мнениеот marine » Сря 06 юли 2005 12:41


winner написа:Решил съм да сменям Голфа с нещо по-голямо и се насочвам към Passat B4-95-96г.Искам да попитам - има ли разлика в двигатели,окач-
ване,поддръжка в сравнение с В3.Ориентирал съм се към 1,8-2,0i мо-
тор.

Хубава си е наистина количката. Не е много скъпа подръжката на окачването, долу горе същата като на В3. За двигател ти си решаваш.
За 1.6 пълна инжекция 101 коня не се лъжи. По добре моно 1.8 или дори 2.0... Ако си решил да слагаш газ, все пак малко поскъпна бензина :twisted: Гледай само да не е удряна някъде зверски и после замаскирана. Иначе са по готини от Б3 спор няма. Ако не искаш да даваш толкова пари, вземи В3. Същата големина и отвътре и от вън.Само дето е доста по ефтин и на години естествено :-)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 06 юли 2005 20:46


Аз съм горд собственик на В4 и мога да ти кажа, че страшно много ме кефи колцата, много си я харесвам и усещам доста завистливи погледи.
За външния вид - че има фаца, има си я. То е все едно да тръгнеш с някоя по готина, по засукана мадама по край която да ти расте самочувствието Изображение.
За здравината - понеже я карам само от година, мога да ти кажа че съм сменил неща, които така или иначе са задължителни за сменяне след закупуване на кола. Сменил съми също лагерите на двете задни колелета, които не са скъпи, лагер (беше се спекъл) и тампон на преден ляв амортисьор. Имах проблем с ABS, т.е. изключваше се, но се оказа само едно реле и това е общо взето.
Безопасност - всеки спомена за външния вид, но никой не се сети да каже че на B4 има инсталирани на предните две места въздушни възглавници, което не е никак за пренебрегване, ако не дай си боже възникне опасна ситуация.
Да знаеш че колата няма жабка, поради това че там където трябва да е, германците са сложили въздушната възглваница. На В5 това нещо е оправено и възд възглавница е малко по нагоре за да остане под нея място за жабка.Мен лично много ме е яд че няма такава, защото няма място къде да се сложат някои документи.


Потребителски аватар
idas
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 юли 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот idas » Нед 10 юли 2005 21:12


Ако можеш да си го позволиш вземи си го с климатик и малко по мощен.Аз съм с 2е мотор 115 коня и въпреки всичко като включа климатика се чуства все едно магаре те рита отпред. просто климата си дърпа доколкото знам около 10-15 % от мощноста


Потребителски аватар
Playmen
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 21 юни 2005 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Мнения за Passat B4

Мнениеот Playmen » Чет 21 юли 2005 16:52


winner написа:Решил съм да сменям Голфа с нещо по-голямо и се насочвам към Passat B4-95-96г.Искам да попитам - има ли разлика в двигатели,окач-
ване,поддръжка в сравнение с В3.Ориентирал съм се към 1,8-2,0i мо-
тор.

Човече това е много добър автомобил
Аз съм с Б4-ка VR6 174 коня и с климатроник страшна работа.
Наистина купето е малко тежко но ако си вземеш с по-голяма кубатура нямаш проблеми с ускорението :arrow: :wink:


Потребителски аватар
Playmen
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 21 юни 2005 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Playmen » Чет 21 юли 2005 16:56


doktora написа:Аз съм горд собственик на В4 и мога да ти кажа, че страшно много ме кефи колцата, много си я харесвам и усещам доста завистливи погледи.
За външния вид - че има фаца, има си я. То е все едно да тръгнеш с някоя по готина, по засукана мадама по край която да ти расте самочувствието Изображение.
За здравината - понеже я карам само от година, мога да ти кажа че съм сменил неща, които така или иначе са задължителни за сменяне след закупуване на кола. Сменил съми също лагерите на двете задни колелета, които не са скъпи, лагер (беше се спекъл) и тампон на преден ляв амортисьор. Имах проблем с ABS, т.е. изключваше се, но се оказа само едно реле и това е общо взето.
Безопасност - всеки спомена за външния вид, но никой не се сети да каже че на B4 има инсталирани на предните две места въздушни възглавници, което не е никак за пренебрегване, ако не дай си боже възникне опасна ситуация.
Да знаеш че колата няма жабка, поради това че там където трябва да е, германците са сложили въздушната възглваница. На В5 това нещо е оправено и възд възглавница е малко по нагоре за да остане под нея място за жабка.Мен лично много ме е яд че няма такава, защото няма място къде да се сложат някои документи.

Да ве и мен много ме е яд за жабката. Даже питах дали нещо не наред защото ми се стори че не нормално да няма.


Потребителски аватар
winner
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 04 ное 2004 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Силистра

Мнениеот winner » Чет 21 юли 2005 21:08


А,какви пари/ориентировачно/ е разумно да си приготвя.Държа да е
поне 95/96г,в добро състояние,с климатик и нов внос от Германия.Имам
възможност при 1,8 да я внеса на инвалид.


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Cena

Мнениеот mufin » Чет 21 юли 2005 22:01


Ако го вкараш на инвалид - 5000 до 5500
Ако е 96-97 или дизел ще по-скъп.
Вземи си 1.8 моно - железен е на газ


Psy
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Psy » Пет 22 юли 2005 1:37


Моят си го взех съвсем скоро без инвалид с клима борд компютър 1,8 MI за 6,800. Цените варират от около 5 800 до 7 500 в зависимост от екстрите и това в какво състояние е. Доста зор ще видиш за да си намериш читав от Германия. Иначе колата е върха и въпреки че съм с 1,8 съм много доволен от ускорението... е не и от разхода :).



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта