Решил съм да сменям Голфа с нещо по-голямо и се насочвам към Passat B4-95-96г.Искам да попитам - има ли разлика в двигатели,окач-
ване,поддръжка в сравнение с В3.Ориентирал съм се към 1,8-2,0i мо-
тор.
Мнения за Passat B4
Карам Пасат ' 95. Доколкото знам като цяло колата е същата (Б3/Б4). Разлика има във визията естествено, това се вижда веднага. Голямата разлика е в предната решетка, която липсва при Б3 и поради това охлаждането на двигателите на последния е кофти. Махната е и ниската "пола" под бронята на Б3, която често се чупи по нашите пътища. При двигателите единствено е добавен ТДИ-то и 1.6/101 к.с. двигателя (аз съм с такъв), останалите двигатели са същите, предполагам, защото са си добри.
Мисля, че най-голямото предимство на Б4 е, че е финала на разработване и производство на даден модел, и то на много сполучлив модел. Общоизвестен факт е, че в края на живота на даден модел всички детски болести са излекувани т.е. повечето конструктивни дефекти са отстранени и модела е максимално усъвършенстван. Такава поне е теорията
Купето е тежко и ако сега купувах Пасата бих търсил с 2 литров мотор.
Мисля, че най-голямото предимство на Б4 е, че е финала на разработване и производство на даден модел, и то на много сполучлив модел. Общоизвестен факт е, че в края на живота на даден модел всички детски болести са излекувани т.е. повечето конструктивни дефекти са отстранени и модела е максимално усъвършенстван. Такава поне е теорията

Купето е тежко и ако сега купувах Пасата бих търсил с 2 литров мотор.
Re: Мнения за Passat B4
winner написа:Решил съм да сменям Голфа с нещо по-голямо и се насочвам към Passat B4-95-96г.Искам да попитам - има ли разлика в двигатели,окач-
ване,поддръжка в сравнение с В3.Ориентирал съм се към 1,8-2,0i мо-
тор.
Хубава си е наистина количката. Не е много скъпа подръжката на окачването, долу горе същата като на В3. За двигател ти си решаваш.
За 1.6 пълна инжекция 101 коня не се лъжи. По добре моно 1.8 или дори 2.0... Ако си решил да слагаш газ, все пак малко поскъпна бензина


- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Аз съм горд собственик на В4 и мога да ти кажа, че страшно много ме кефи колцата, много си я харесвам и усещам доста завистливи погледи.
За външния вид - че има фаца, има си я. То е все едно да тръгнеш с някоя по готина, по засукана мадама по край която да ти расте самочувствието
.
За здравината - понеже я карам само от година, мога да ти кажа че съм сменил неща, които така или иначе са задължителни за сменяне след закупуване на кола. Сменил съми също лагерите на двете задни колелета, които не са скъпи, лагер (беше се спекъл) и тампон на преден ляв амортисьор. Имах проблем с ABS, т.е. изключваше се, но се оказа само едно реле и това е общо взето.
Безопасност - всеки спомена за външния вид, но никой не се сети да каже че на B4 има инсталирани на предните две места въздушни възглавници, което не е никак за пренебрегване, ако не дай си боже възникне опасна ситуация.
Да знаеш че колата няма жабка, поради това че там където трябва да е, германците са сложили въздушната възглваница. На В5 това нещо е оправено и възд възглавница е малко по нагоре за да остане под нея място за жабка.Мен лично много ме е яд че няма такава, защото няма място къде да се сложат някои документи.
За външния вид - че има фаца, има си я. То е все едно да тръгнеш с някоя по готина, по засукана мадама по край която да ти расте самочувствието

За здравината - понеже я карам само от година, мога да ти кажа че съм сменил неща, които така или иначе са задължителни за сменяне след закупуване на кола. Сменил съми също лагерите на двете задни колелета, които не са скъпи, лагер (беше се спекъл) и тампон на преден ляв амортисьор. Имах проблем с ABS, т.е. изключваше се, но се оказа само едно реле и това е общо взето.
Безопасност - всеки спомена за външния вид, но никой не се сети да каже че на B4 има инсталирани на предните две места въздушни възглавници, което не е никак за пренебрегване, ако не дай си боже възникне опасна ситуация.
Да знаеш че колата няма жабка, поради това че там където трябва да е, германците са сложили въздушната възглваница. На В5 това нещо е оправено и възд възглавница е малко по нагоре за да остане под нея място за жабка.Мен лично много ме е яд че няма такава, защото няма място къде да се сложат някои документи.
Re: Мнения за Passat B4
winner написа:Решил съм да сменям Голфа с нещо по-голямо и се насочвам към Passat B4-95-96г.Искам да попитам - има ли разлика в двигатели,окач-
ване,поддръжка в сравнение с В3.Ориентирал съм се към 1,8-2,0i мо-
тор.
Човече това е много добър автомобил
Аз съм с Б4-ка VR6 174 коня и с климатроник страшна работа.
Наистина купето е малко тежко но ако си вземеш с по-голяма кубатура нямаш проблеми с ускорението


doktora написа:Аз съм горд собственик на В4 и мога да ти кажа, че страшно много ме кефи колцата, много си я харесвам и усещам доста завистливи погледи.
За външния вид - че има фаца, има си я. То е все едно да тръгнеш с някоя по готина, по засукана мадама по край която да ти расте самочувствието.
За здравината - понеже я карам само от година, мога да ти кажа че съм сменил неща, които така или иначе са задължителни за сменяне след закупуване на кола. Сменил съми също лагерите на двете задни колелета, които не са скъпи, лагер (беше се спекъл) и тампон на преден ляв амортисьор. Имах проблем с ABS, т.е. изключваше се, но се оказа само едно реле и това е общо взето.
Безопасност - всеки спомена за външния вид, но никой не се сети да каже че на B4 има инсталирани на предните две места въздушни възглавници, което не е никак за пренебрегване, ако не дай си боже възникне опасна ситуация.
Да знаеш че колата няма жабка, поради това че там където трябва да е, германците са сложили въздушната възглваница. На В5 това нещо е оправено и възд възглавница е малко по нагоре за да остане под нея място за жабка.Мен лично много ме е яд че няма такава, защото няма място къде да се сложат някои документи.
Да ве и мен много ме е яд за жабката. Даже питах дали нещо не наред защото ми се стори че не нормално да няма.
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Cena
Ако го вкараш на инвалид - 5000 до 5500
Ако е 96-97 или дизел ще по-скъп.
Вземи си 1.8 моно - железен е на газ
Ако е 96-97 или дизел ще по-скъп.
Вземи си 1.8 моно - железен е на газ
Моят си го взех съвсем скоро без инвалид с клима борд компютър 1,8 MI за 6,800. Цените варират от около 5 800 до 7 500 в зависимост от екстрите и това в какво състояние е. Доста зор ще видиш за да си намериш читав от Германия. Иначе колата е върха и въпреки че съм с 1,8 съм много доволен от ускорението... е не и от разхода
.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 38 госта