


Пасат В4 - Трудно пали и забива - В4, 94г., 1.8 моно
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Пасат В4 - Трудно пали и забива - В4, 94г., 1.8 моно
Здравейте колеги, преди два дни пратих сина да видят бенз. помпа. Оказа се че не става и за по евтино сложих втора употреба - дявол знае от каква кола. Та преди час тръгвам да паля и ядец - не иска. По едно време захапа , но работеше на колкото си иска цилиндри. След като я понастъпих, заработи нормално. Обаче забелязах, че при подаване на газ първо забива коленете и тогава тръгва. Та въпросът е дали това го прави заради помпата , центровка ли се е разбутала или що. И възможно ли да е от слаб акумулатор, щото като угася двигатела и плафоните сменят силата на светене.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Напълно възможно е просто помпата да не може да осигори достатъчно дебит и налягане на горивото.
Премерете какво налягане дава.
Центровка едва ли се е разбутала. При смяна на помпа няма работа човек около мотора (освен да премери накрая налягането, ако реши да види свършил ли е работа или си е оставил ръцете!)
Премерете какво налягане дава.
Центровка едва ли се е разбутала. При смяна на помпа няма работа човек около мотора (освен да премери накрая налягането, ако реши да види свършил ли е работа или си е оставил ръцете!)
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
По принцип карам на бензин и като позагрее тогава обръщам на газ. Бихте ли ми казали колко трябва да е налягането от помпата, защото ми казват че на 1.8 моно трябва да е около 1 бар, а пича дето монтира помпата като го замери отиваше към 4. Да не би и това да оказва влияние?
Winner25 - къде се намира тази дюза?
Winner25 - къде се намира тази дюза?
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
radotom написа:И на трите двигателя, монтирани в този период дават налягане на горивото след регулатора 0.8-1.2 бара.
Колко трябва да е помпата не знам, но минимум 2 пъти повече.
Изглежда, ще излезе или дюза, или случайно появил се друг проблем.
ОК.Но къде се намира и трябва ли да ходя в сервиз, или мога и сам да проверя какво и е състоянието на тази дюза?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
стефанов написа:ОК.Но къде се намира и трябва ли да ходя в сервиз, или мога и сам да проверя какво и е състоянието на тази дюза?
Ето малко информация само че на английски
http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.cc.ece.ntua.gr/~achan/Cars/Injection_upper_part.gif&imgrefurl=http://www.cc.ece.ntua.gr/~achan/Cars/Car_Modifications.htm&h=462&w=395&sz=10&hl=bg&start=23&um=1&tbnid=LNIP9gKbFCQ0mM:&tbnh=128&tbnw=109&prev=/images%3Fq%3Dmono%2Bmotronic%26start%3D20%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dbg%26sa%3DN
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Празния ход стабилен ли е колега, независимо от температурата на двигателя?
Когато отнемеш крака от педала за газ плавно ли падат оборотите и задържат ли се стабилно на ок 900?
Ако тези неща са наред може да се приеме, че моторчето за ПХ - № 8 и ТПС - № 9 от схемата в линка пуснат от Winner25 са добре.
Когато отнемеш крака от педала за газ плавно ли падат оборотите и задържат ли се стабилно на ок 900?
Ако тези неща са наред може да се приеме, че моторчето за ПХ - № 8 и ТПС - № 9 от схемата в линка пуснат от Winner25 са добре.
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Значи, това моторче ли е , регулатор ли е за празния ход се бъзика.
Преди десетина дни, както беше на газ и сама си вдигна оборотите на 3000-3500.
Когато обърнах на бензин - вдигне до 2000 и после аха, аха да угасне. И пак отново. Та тогава на диагностиката се оказа, че то е проблема. Симулираха все едно двигателя работи и тръгна - не се връщаше при отнемане на газта.Сега леко засича, задържа на 2000 и после отиват на 950.
Преди десетина дни, както беше на газ и сама си вдигна оборотите на 3000-3500.
Когато обърнах на бензин - вдигне до 2000 и после аха, аха да угасне. И пак отново. Та тогава на диагностиката се оказа, че то е проблема. Симулираха все едно двигателя работи и тръгна - не се връщаше при отнемане на газта.Сега леко засича, задържа на 2000 и после отиват на 950.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта