Пасат В4 - Трудно пали и забива - В4, 94г., 1.8 моно

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Пасат В4 - Трудно пали и забива - В4, 94г., 1.8 моно

Мнениеот стефанов » Пет 08 фев 2008 19:12


Здравейте колеги, преди два дни пратих сина да видят бенз. помпа. Оказа се че не става и за по евтино сложих втора употреба - дявол знае от каква кола. Та преди час тръгвам да паля и ядец - не иска. По едно време захапа , но работеше на колкото си иска цилиндри. След като я понастъпих, заработи нормално. Обаче забелязах, че при подаване на газ първо забива коленете и тогава тръгва. Та въпросът е дали това го прави заради помпата , центровка ли се е разбутала или що. И възможно ли да е от слаб акумулатор, щото като угася двигатела и плафоните сменят силата на светене.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 09 фев 2008 22:01


Напълно възможно е просто помпата да не може да осигори достатъчно дебит и налягане на горивото.
Премерете какво налягане дава.
Центровка едва ли се е разбутала. При смяна на помпа няма работа човек около мотора (освен да премери накрая налягането, ако реши да види свършил ли е работа или си е оставил ръцете!)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 10 фев 2008 0:07


Щом на високи обороти върви би трябвало да има дебит помпата. Имам предчуствието обаче че дълго време е карана само на газ? Или греша? Защото ако е така може да ти езапушена дюзата.


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Нед 10 фев 2008 10:49


По принцип карам на бензин и като позагрее тогава обръщам на газ. Бихте ли ми казали колко трябва да е налягането от помпата, защото ми казват че на 1.8 моно трябва да е около 1 бар, а пича дето монтира помпата като го замери отиваше към 4. Да не би и това да оказва влияние?
Winner25 - къде се намира тази дюза?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 10 фев 2008 13:50


И на трите двигателя, монтирани в този период дават налягане на горивото след регулатора 0.8-1.2 бара.
Колко трябва да е помпата не знам, но минимум 2 пъти повече.
Изглежда, ще излезе или дюза, или случайно появил се друг проблем.


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Пон 11 фев 2008 11:47


radotom написа:И на трите двигателя, монтирани в този период дават налягане на горивото след регулатора 0.8-1.2 бара.
Колко трябва да е помпата не знам, но минимум 2 пъти повече.
Изглежда, ще излезе или дюза, или случайно появил се друг проблем.


ОК.Но къде се намира и трябва ли да ходя в сервиз, или мога и сам да проверя какво и е състоянието на тази дюза?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 11 фев 2008 12:07


стефанов написа:ОК.Но къде се намира и трябва ли да ходя в сервиз, или мога и сам да проверя какво и е състоянието на тази дюза?

Ето малко информация само че на английски
http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.cc.ece.ntua.gr/~achan/Cars/Injection_upper_part.gif&imgrefurl=http://www.cc.ece.ntua.gr/~achan/Cars/Car_Modifications.htm&h=462&w=395&sz=10&hl=bg&start=23&um=1&tbnid=LNIP9gKbFCQ0mM:&tbnh=128&tbnw=109&prev=/images%3Fq%3Dmono%2Bmotronic%26start%3D20%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dbg%26sa%3DN


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 11 фев 2008 15:08


Празния ход стабилен ли е колега, независимо от температурата на двигателя?
Когато отнемеш крака от педала за газ плавно ли падат оборотите и задържат ли се стабилно на ок 900?
Ако тези неща са наред може да се приеме, че моторчето за ПХ - № 8 и ТПС - № 9 от схемата в линка пуснат от Winner25 са добре.


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Пон 11 фев 2008 16:06


Значи, това моторче ли е , регулатор ли е за празния ход се бъзика.
Преди десетина дни, както беше на газ и сама си вдигна оборотите на 3000-3500.
Когато обърнах на бензин - вдигне до 2000 и после аха, аха да угасне. И пак отново. Та тогава на диагностиката се оказа, че то е проблема. Симулираха все едно двигателя работи и тръгна - не се връщаше при отнемане на газта.Сега леко засича, задържа на 2000 и после отиват на 950.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта