Имате ли чип в стартерния ключ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Имате ли чип в стартерния ключ?

Мнениеот doktora » Сря 13 юли 2005 18:08


Здравейте!От много отдавна се каня да попитам за този чип, имате ли го и за какво служи?!Преди година когато слагаха на колицата аларма, майстора ми отвори пластмасовото корпусче на ключа, извади от него едно мъничко черно чипче и ми демонстрира че без него няма запалване.
Та допълвам към горните въпроси - как мислите, заводско ли е поставено , възможно ли е това да е нещо като имобилайзер?Колцата е В4.




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 13 юли 2005 21:23


да, това е заводски имобилайзер


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

чип в ключа

Мнениеот pit » Чет 14 юли 2005 8:18


и аз имам,но паля и с другия ключ който не е оригинален и няма чип...колата е пасат '95 година.има ли начин да се оправи?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 14 юли 2005 13:08


Това че не е оригинален ключа не значи че не може да има чип в него отвори го и го разгледай също така отвори и оригналния-трябва или и в двата да има или да няма


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Чет 14 юли 2005 13:59


Моя ключ е от сгъваемите и от него може и се управлява централното на колата. Ключа обаче е от две части разглобяем и логично - само така може да се смени батерийката. В книжката обаче пише че ако ключа не е в пълната си цялост не можела да се запали и дори би трябвало на таблото да светне една количка с ключе. Като дам на контакт количката наистина светва (и изгасва заедно с всички други контролни лампи), но колата си пали без проблеми независимо дали ключа е в пълната си цялост или не. Дори съм си правил експерименти да отключвам само с механияния ключ и да стартирам двигателя когато електронния блок (на ключа) е поне на 200 метра. Пак става. Не знам дали трябва да е така (не ми се вярва много), но също искам да го оправя (ако е възможно)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 14 юли 2005 19:18


Какво представлява този чип и въобще чип ли е това нещенце?Ако се разменят чиповете на два автомобила, дали ще последва запалване - предполагам че не. Предполагам че точно тази джаджа представлява нещо като един вид ключ който прекъсва запалването и ако я няма или ако не е същата не се затваря ел кръга на запалването?!Може би при теб rumene точно това е направено - затворен е кръга по друг начин.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 15 юли 2005 9:09


прав си докторе, логично е да се разсъждава така. сега ако кажеш и как може да му се постави диагноза и лечение да назначиш, може доцент да те направим :lol:


Mal
Мнения: 201
Регистриран на: Пет 29 окт 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mal » Пет 15 юли 2005 16:53


и аз имам такъв чип. Като купувах колат ами дадоха само един ключ и по едно времев си викам дай да ходя да си направя още един , че не дай си боже ако го изгубя става кофти. Като отивам оня ключаря вика: "Ще направим, ама има чип и струва 70 лв(не помня точно, ама някъде там)" Изправи ми се косата. Ама пък в такъв случай ако го изгубиш става още по-зле. Нещо майче се декодирало там. Та напраих още един да има. Така, че ако нямаш резервен по-добре направи


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 15 юли 2005 17:14


за щастие имам резервен, даже и една пласмасова загтовка. веднъж си направих базик в UNIT-o - искат 250лв. ключа идвал направо нарязан и програмиран от Германско. дори по силата на някакъв си договор уведомявали застрахователите тук (което ми е доста чудно :roll:) Но в UNIT-о няма да те погледнат за ключ ако нямаш пласмасовата заготовка на която има написани разни кодове (поне за тоя модел Passat-и боло така) да не говорим че ти искат купчина документи че колата е твоя. Във всичко това разбира се няма нищо лошо. Вероятно са се парили и сага са затегнали режима.
Мен обаче ме "боли" за друго - защо колата ми все пак пали (а не би трябвало) без електронния блок и кой и къде може да диагностицира това "разкодиране" за което говориш ?


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 15 юли 2005 19:46


Rumene, благодаря за съвета за доцентството, но така или иначе не мога да ти помогна - то да беше живо месо че да му сложа една диагнозичка, а то само железария. За тази пластмасова заготовка за която говориш я имам и аз, даже доста време се чудех какво представляват тези черни пластмасови плочици със залепени бели листчета на тях.
Чакай сега да ти дам и аз един съвет - отиваш в UNITО и за някоя друга стотачка със сигурност ще ти кажат защо ти пали колцата без чип Изображение. Не знам защо си тръгнал да се кахъриш толкова за паленето, при положение че на най последните модели "каручки" които излизат от конвейрите на автомобилните заводи, с какви ли не джаджи ги тъпчат за да не се крадат а те се крадат, та в случая едно чипче ли ще спре крадците. Така че по добре върви си сложи един добър имобилайзер, който ще ти излезе долу горе колкото една диагностика от УНИТО и който ще ти върши същата , да не кажа и по добра работа [img]http://smilies.sofrayt.com/^/9971/encore.gif[/img]


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 15 юли 2005 20:55


rumen написа:за щастие имам резервен, даже и една пласмасова загтовка. веднъж си направих базик в UNIT-o - искат 250лв. ключа идвал направо нарязан и програмиран от Германско. дори по силата на някакъв си договор уведомявали застрахователите тук (което ми е доста чудно :roll:) Но в UNIT-о няма да те погледнат за ключ ако нямаш пласмасовата заготовка на която има написани разни кодове (поне за тоя модел Passat-и боло така) да не говорим че ти искат купчина документи че колата е твоя. Във всичко това разбира се няма нищо лошо. Вероятно са се парили и сага са затегнали режима.
Мен обаче ме "боли" за друго - защо колата ми все пак пали (а не би трябвало) без електронния блок и кой и къде може да диагностицира това "разкодиране" за което говориш ?

Обади се ще го погледнем и ще се разкрие каква му е болката :)


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пон 18 юли 2005 8:34


Докторе, прав си братче. Извинявай ако съм те засегнал - гледам майтап да става. Иначе всичко е по-скоро от "спортна злоба". Ясно е че ако рекат с мотокарче ще я вдигнат в TIR ще я напъхат, където си поискат ще я закарат и нито имобилайзери, нито GPS-и и каквото и да е не може да ги спре. Плащай си лептата (застраховката) на съвременните застрахователи и ... се моли на някой (от тях) страшно много да не му хареса и да рече: "Е те тая искам пък!"
Ясно е че колите дето ги караме и дупце у тавана да удариме пак няма да ги направим такива сякаш преди 2 часа са напуснали хангарите на Волсбург (VW city-то както му викат напоследък), но пък нали сме "нация техническа" - все гледаме да направим нещо (в моя случай "да го върнем във заводски параметри")
Благодаря на всички и за всичко написано тук. С Vladko вероятно ще се чуем. А ако съм обидил някого - моля простете.


Потребителски аватар
lowlevel
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lowlevel » Пон 18 юли 2005 15:20


В Германия във всеки един Фолксваген център ще ти направят нов ключ срещу 55 ЕВРО. Тия в Сакар са се изумили. Ако имаш начин някой да ти го направи там е най-добре.


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

оказа се че имам и в двата

Мнениеот pit » Вто 19 юли 2005 10:07


оказа се че имам чип и в двата ключа,като го махна(чипа) и се опитам да запаля колата пали и след 1 секунда гасне.На чипа има логото на Philips и някакви цифри.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 19 юли 2005 14:09


Важното е че работи



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта