Здравейте!От много отдавна се каня да попитам за този чип, имате ли го и за какво служи?!Преди година когато слагаха на колицата аларма, майстора ми отвори пластмасовото корпусче на ключа, извади от него едно мъничко черно чипче и ми демонстрира че без него няма запалване.
Та допълвам към горните въпроси - как мислите, заводско ли е поставено , възможно ли е това да е нещо като имобилайзер?Колцата е В4.
Имате ли чип в стартерния ключ?
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
чип в ключа
и аз имам,но паля и с другия ключ който не е оригинален и няма чип...колата е пасат '95 година.има ли начин да се оправи?
Моя ключ е от сгъваемите и от него може и се управлява централното на колата. Ключа обаче е от две части разглобяем и логично - само така може да се смени батерийката. В книжката обаче пише че ако ключа не е в пълната си цялост не можела да се запали и дори би трябвало на таблото да светне една количка с ключе. Като дам на контакт количката наистина светва (и изгасва заедно с всички други контролни лампи), но колата си пали без проблеми независимо дали ключа е в пълната си цялост или не. Дори съм си правил експерименти да отключвам само с механияния ключ и да стартирам двигателя когато електронния блок (на ключа) е поне на 200 метра. Пак става. Не знам дали трябва да е така (не ми се вярва много), но също искам да го оправя (ако е възможно)
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Какво представлява този чип и въобще чип ли е това нещенце?Ако се разменят чиповете на два автомобила, дали ще последва запалване - предполагам че не. Предполагам че точно тази джаджа представлява нещо като един вид ключ който прекъсва запалването и ако я няма или ако не е същата не се затваря ел кръга на запалването?!Може би при теб rumene точно това е направено - затворен е кръга по друг начин.
и аз имам такъв чип. Като купувах колат ами дадоха само един ключ и по едно времев си викам дай да ходя да си направя още един , че не дай си боже ако го изгубя става кофти. Като отивам оня ключаря вика: "Ще направим, ама има чип и струва 70 лв(не помня точно, ама някъде там)" Изправи ми се косата. Ама пък в такъв случай ако го изгубиш става още по-зле. Нещо майче се декодирало там. Та напраих още един да има. Така, че ако нямаш резервен по-добре направи
за щастие имам резервен, даже и една пласмасова загтовка. веднъж си направих базик в UNIT-o - искат 250лв. ключа идвал направо нарязан и програмиран от Германско. дори по силата на някакъв си договор уведомявали застрахователите тук (което ми е доста чудно
) Но в UNIT-о няма да те погледнат за ключ ако нямаш пласмасовата заготовка на която има написани разни кодове (поне за тоя модел Passat-и боло така) да не говорим че ти искат купчина документи че колата е твоя. Във всичко това разбира се няма нищо лошо. Вероятно са се парили и сага са затегнали режима.
Мен обаче ме "боли" за друго - защо колата ми все пак пали (а не би трябвало) без електронния блок и кой и къде може да диагностицира това "разкодиране" за което говориш ?

Мен обаче ме "боли" за друго - защо колата ми все пак пали (а не би трябвало) без електронния блок и кой и къде може да диагностицира това "разкодиране" за което говориш ?
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Rumene, благодаря за съвета за доцентството, но така или иначе не мога да ти помогна - то да беше живо месо че да му сложа една диагнозичка, а то само железария. За тази пластмасова заготовка за която говориш я имам и аз, даже доста време се чудех какво представляват тези черни пластмасови плочици със залепени бели листчета на тях.
Чакай сега да ти дам и аз един съвет - отиваш в UNITО и за някоя друга стотачка със сигурност ще ти кажат защо ти пали колцата без чип
. Не знам защо си тръгнал да се кахъриш толкова за паленето, при положение че на най последните модели "каручки" които излизат от конвейрите на автомобилните заводи, с какви ли не джаджи ги тъпчат за да не се крадат а те се крадат, та в случая едно чипче ли ще спре крадците. Така че по добре върви си сложи един добър имобилайзер, който ще ти излезе долу горе колкото една диагностика от УНИТО и който ще ти върши същата , да не кажа и по добра работа [img]http://smilies.sofrayt.com/^/9971/encore.gif[/img]
Чакай сега да ти дам и аз един съвет - отиваш в UNITО и за някоя друга стотачка със сигурност ще ти кажат защо ти пали колцата без чип

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rumen написа:за щастие имам резервен, даже и една пласмасова загтовка. веднъж си направих базик в UNIT-o - искат 250лв. ключа идвал направо нарязан и програмиран от Германско. дори по силата на някакъв си договор уведомявали застрахователите тук (което ми е доста чудно) Но в UNIT-о няма да те погледнат за ключ ако нямаш пласмасовата заготовка на която има написани разни кодове (поне за тоя модел Passat-и боло така) да не говорим че ти искат купчина документи че колата е твоя. Във всичко това разбира се няма нищо лошо. Вероятно са се парили и сага са затегнали режима.
Мен обаче ме "боли" за друго - защо колата ми все пак пали (а не би трябвало) без електронния блок и кой и къде може да диагностицира това "разкодиране" за което говориш ?
Обади се ще го погледнем и ще се разкрие каква му е болката

Докторе, прав си братче. Извинявай ако съм те засегнал - гледам майтап да става. Иначе всичко е по-скоро от "спортна злоба". Ясно е че ако рекат с мотокарче ще я вдигнат в TIR ще я напъхат, където си поискат ще я закарат и нито имобилайзери, нито GPS-и и каквото и да е не може да ги спре. Плащай си лептата (застраховката) на съвременните застрахователи и ... се моли на някой (от тях) страшно много да не му хареса и да рече: "Е те тая искам пък!"
Ясно е че колите дето ги караме и дупце у тавана да удариме пак няма да ги направим такива сякаш преди 2 часа са напуснали хангарите на Волсбург (VW city-то както му викат напоследък), но пък нали сме "нация техническа" - все гледаме да направим нещо (в моя случай "да го върнем във заводски параметри")
Благодаря на всички и за всичко написано тук. С Vladko вероятно ще се чуем. А ако съм обидил някого - моля простете.
Ясно е че колите дето ги караме и дупце у тавана да удариме пак няма да ги направим такива сякаш преди 2 часа са напуснали хангарите на Волсбург (VW city-то както му викат напоследък), но пък нали сме "нация техническа" - все гледаме да направим нещо (в моя случай "да го върнем във заводски параметри")
Благодаря на всички и за всичко написано тук. С Vladko вероятно ще се чуем. А ако съм обидил някого - моля простете.
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
оказа се че имам и в двата
оказа се че имам чип и в двата ключа,като го махна(чипа) и се опитам да запаля колата пали и след 1 секунда гасне.На чипа има логото на Philips и някакви цифри.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта