Проблем с Passat B5 1.8 20V

Техническа и сервизна информация за Passat
thekidtwist
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Passat B5 1.8 20V

Мнениеот thekidtwist » Чет 21 фев 2008 17:43


Колеги моля за помощ. Пасата ми отказва да запали. От направените проверки установих, че на свещите има ток. При проверка на бензиновата помпа установих, че подаване на контакт на бушон 28, който отговаря за помпата има ток, но до помпата не достига плюс. Къде може да е проблема?
Според ел.схемата дават,че от бушона плюса отива директно на бензиновата помпа. Къде може да е прекъснат?
Има ли снадки или букси по пътя на кабела.Кабела е жълто-зелен на цвят. На същата букса която отива на помпата има маса.
Моля помогнете със съвети.




vw20v
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw20v » Пет 22 фев 2008 8:20


Според мен ако не пали колата възможно е да имаш температурен датчик от който компютъра взима сигнал и не знам защо винаги тръгвате с бензиновата помпа. :D


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CoZmO » Пет 22 фев 2008 10:21


На контакт ли си замервал тока отзад? Защото ако не, няма как да стигне ток дотам. Най-лесни начин да провериш дали работи бензиновата помпа е като дадеш на контакт отзад трябва да се чуе лек шум (помпата покачва гориво). Пробвай и кажи какво става. ;-)


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 22 фев 2008 10:37


Аз имах същия проблем, лошото е че стана на един светофар, спирам колата гасне и до там няма палене.В сервиза бяха категорични- бензинова помпа.Съвета ми е някой да се опита да запали а ти си наври ухото в багажника и слушай дали помпата върти.90% съм сигурен че е тя.
Това си е стандартна болест при VW помпа, дросел, датчици.


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Пет 22 фев 2008 11:16


"На контакт" помпата завърта за 1 секунда и спира, така че ако мериш след повече от 1 сек., няма как да имаш ток на помпата. :wink: Накарай някой да върти на стартер и тогава мери отзад дали идва ток. :да:


thekidtwist
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот thekidtwist » Чет 28 фев 2008 19:03


Колеги благодаря за помощта. Озака се че, ток на клемореда на помпата идва едва едва след завъртане на стартер. Проблема е отстранен, оказа се бензиновата помпа.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта