Купих си перка за климата отпред на радиатора, за 152лв немска от едно магазинче в Дружба. Днес монтирах перчицата и беше около 12 градуса, включих колата и климатроника, но перката не се пусна. Смених всички възможни режими естествено на изключен екон и на загрял двг, но нямаше резултат.
Като напрамвих самодигностика на климата, ми излиза грешка 318, но не знам какво означава!! Първоначално като подам контакт целият дисплей започва да мига и ми изкарва всички възмони икони от менюто.
Какво мислите пак ли трябва на Ваг-ком да я карам?
перка на климатроник Б5
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ето малко постепенна информация :
-мигането на дисплея на климатроника - дължи се на това,че при инициализацията (при пускане) на системата открива и пише грешка.
-грешка 318 - липса на фреон (според друга тема във форума). - причинте са няколко - или го няма или датчика така си мисли.Или повреден датчик или скъсано кабелче (често срещано явление още при В3 и В4).
-перката не тръгва - или има проблем с управлението и или с нея самата.Вероятно почти на 100% е ,че контролера за климатроника не я пуска понеже отчита,че няма фреон при което пуска климатроника само като обикновенно парно без опция да охлажда.Понеже реално ако няма фреон компресора не се смазва контролера не го пуска и него.А ако той не тръгне няма причина да тръгват перките (те охлаждат именно фреона,който компресора върти).
Успех!
-мигането на дисплея на климатроника - дължи се на това,че при инициализацията (при пускане) на системата открива и пише грешка.
-грешка 318 - липса на фреон (според друга тема във форума). - причинте са няколко - или го няма или датчика така си мисли.Или повреден датчик или скъсано кабелче (често срещано явление още при В3 и В4).
-перката не тръгва - или има проблем с управлението и или с нея самата.Вероятно почти на 100% е ,че контролера за климатроника не я пуска понеже отчита,че няма фреон при което пуска климатроника само като обикновенно парно без опция да охлажда.Понеже реално ако няма фреон компресора не се смазва контролера не го пуска и него.А ако той не тръгне няма причина да тръгват перките (те охлаждат именно фреона,който компресора върти).
Успех!
Искам да те питам нещо за климатроника.Колата е пасат 1998 когато работи на екон. всичко е ок но щом изключа този режим самият климатроник издава странен тракащ звук,понякога не го прави от два три дни е така иначе си работи и топло и студено.Смених ремъците миналата седмица дали може нещо да са направили в сервиза.Имаш ли идея какво може да е и къде да отида да го погледнат
zfa159 написа:ето малко постепенна информация :
-мигането на дисплея на климатроника - дължи се на това,че при инициализацията (при пускане) на системата открива и пише грешка.
-грешка 318 - липса на фреон (според друга тема във форума). - причинте са няколко - или го няма или датчика така си мисли.Или повреден датчик или скъсано кабелче (често срещано явление още при В3 и В4).
-перката не тръгва - или има проблем с управлението и или с нея самата.Вероятно почти на 100% е ,че контролера за климатроника не я пуска понеже отчита,че няма фреон при което пуска климатроника само като обикновенно парно без опция да охлажда.Понеже реално ако няма фреон компресора не се смазва контролера не го пуска и него.А ако той не тръгне няма причина да тръгват перките (те охлаждат именно фреона,който компресора върти).
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Под "самия климатроник" какво имаш в предвид - чува се вътре при теб или навън при двигателния отсег.
Реално когато си в ержим на Екон не работят няколко неща - компресора за фреона,перката за охлаждане на радиатора.Останалото си работи - и клапите и всичко.
Според мен говорим за проблем или с перката или с компресора ама докато не локализираш шума поне дали е само отвън или само отвътре не мога да ти помогна особено.
По повод майстор - нямам идея
Реално когато си в ержим на Екон не работят няколко неща - компресора за фреона,перката за охлаждане на радиатора.Останалото си работи - и клапите и всичко.
Според мен говорим за проблем или с перката или с компресора ама докато не локализираш шума поне дали е само отвън или само отвътре не мога да ти помогна особено.
По повод майстор - нямам идея

отпред при двигателя е
zfa159 написа:Под "самия климатроник" какво имаш в предвид - чува се вътре при теб или навън при двигателния отсег.
Реално когато си в ержим на Екон не работят няколко неща - компресора за фреона,перката за охлаждане на радиатора.Останалото си работи - и клапите и всичко.
Според мен говорим за проблем или с перката или с компресора ама докато не локализираш шума поне дали е само отвън или само отвътре не мога да ти помогна особено.
По повод майстор - нямам идея
Другото е че когато пусна климатроника само на контакт шума го няма щом запаля колата се появява
zfa159 написа:Под "самия климатроник" какво имаш в предвид - чува се вътре при теб или навън при двигателния отсег.
Реално когато си в ержим на Екон не работят няколко неща - компресора за фреона,перката за охлаждане на радиатора.Останалото си работи - и клапите и всичко.
Според мен говорим за проблем или с перката или с компресора ама докато не локализираш шума поне дали е само отвън или само отвътре не мога да ти помогна особено.
По повод майстор - нямам идея
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре,,,,,,,,,,,
сваляш бронята,като застанеш пред колата в ЛЯВО под гредата ще видиш 1 датчик излизащ от удължение на радиатора и го мерите с мултицет,сменяш и караш/друг е проблема ако релето за перката е аут,успех 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта