перка на климатроник Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

перка на климатроник Б5

Мнениеот Vanich » Съб 23 фев 2008 19:06


Купих си перка за климата отпред на радиатора, за 152лв немска от едно магазинче в Дружба. Днес монтирах перчицата и беше около 12 градуса, включих колата и климатроника, но перката не се пусна. Смених всички възможни режими естествено на изключен екон и на загрял двг, но нямаше резултат.
Като напрамвих самодигностика на климата, ми излиза грешка 318, но не знам какво означава!! Първоначално като подам контакт целият дисплей започва да мига и ми изкарва всички възмони икони от менюто.
Какво мислите пак ли трябва на Ваг-ком да я карам?




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 23 фев 2008 20:25


Интересно е защо изобщо е "отсъствала" перката та си купувал нова и не си ли се замислил че щом я няма значи нещо не е наред там ??


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 23 фев 2008 21:28


ето малко постепенна информация :
-мигането на дисплея на климатроника - дължи се на това,че при инициализацията (при пускане) на системата открива и пише грешка.
-грешка 318 - липса на фреон (според друга тема във форума). - причинте са няколко - или го няма или датчика така си мисли.Или повреден датчик или скъсано кабелче (често срещано явление още при В3 и В4).
-перката не тръгва - или има проблем с управлението и или с нея самата.Вероятно почти на 100% е ,че контролера за климатроника не я пуска понеже отчита,че няма фреон при което пуска климатроника само като обикновенно парно без опция да охлажда.Понеже реално ако няма фреон компресора не се смазва контролера не го пуска и него.А ако той не тръгне няма причина да тръгват перките (те охлаждат именно фреона,който компресора върти).
Успех!


Потребителски аватар
bandrs
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bandrs » Нед 24 фев 2008 20:17


Искам да те питам нещо за климатроника.Колата е пасат 1998 когато работи на екон. всичко е ок но щом изключа този режим самият климатроник издава странен тракащ звук,понякога не го прави от два три дни е така иначе си работи и топло и студено.Смених ремъците миналата седмица дали може нещо да са направили в сервиза.Имаш ли идея какво може да е и къде да отида да го погледнат
zfa159 написа:ето малко постепенна информация :
-мигането на дисплея на климатроника - дължи се на това,че при инициализацията (при пускане) на системата открива и пише грешка.
-грешка 318 - липса на фреон (според друга тема във форума). - причинте са няколко - или го няма или датчика така си мисли.Или повреден датчик или скъсано кабелче (често срещано явление още при В3 и В4).
-перката не тръгва - или има проблем с управлението и или с нея самата.Вероятно почти на 100% е ,че контролера за климатроника не я пуска понеже отчита,че няма фреон при което пуска климатроника само като обикновенно парно без опция да охлажда.Понеже реално ако няма фреон компресора не се смазва контролера не го пуска и него.А ако той не тръгне няма причина да тръгват перките (те охлаждат именно фреона,който компресора върти).
Успех!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 24 фев 2008 20:23


Под "самия климатроник" какво имаш в предвид - чува се вътре при теб или навън при двигателния отсег.
Реално когато си в ержим на Екон не работят няколко неща - компресора за фреона,перката за охлаждане на радиатора.Останалото си работи - и клапите и всичко.
Според мен говорим за проблем или с перката или с компресора ама докато не локализираш шума поне дали е само отвън или само отвътре не мога да ти помогна особено.
По повод майстор - нямам идея :roll:


Потребителски аватар
bandrs
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bandrs » Нед 24 фев 2008 20:29


отпред при двигателя е
zfa159 написа:Под "самия климатроник" какво имаш в предвид - чува се вътре при теб или навън при двигателния отсег.
Реално когато си в ержим на Екон не работят няколко неща - компресора за фреона,перката за охлаждане на радиатора.Останалото си работи - и клапите и всичко.
Според мен говорим за проблем или с перката или с компресора ама докато не локализираш шума поне дали е само отвън или само отвътре не мога да ти помогна особено.
По повод майстор - нямам идея :roll:


Потребителски аватар
bandrs
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bandrs » Пон 25 фев 2008 9:51


Другото е че когато пусна климатроника само на контакт шума го няма щом запаля колата се появява
zfa159 написа:Под "самия климатроник" какво имаш в предвид - чува се вътре при теб или навън при двигателния отсег.
Реално когато си в ержим на Екон не работят няколко неща - компресора за фреона,перката за охлаждане на радиатора.Останалото си работи - и клапите и всичко.
Според мен говорим за проблем или с перката или с компресора ама докато не локализираш шума поне дали е само отвън или само отвътре не мога да ти помогна особено.
По повод майстор - нямам идея :roll:


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Нед 02 мар 2008 23:06


На ваг -кома ми искара тези грешки:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 3B1 907 044 C
Component and/or Version: CLIMATRONIC C 0.7.0
Software Coding: 05000
Work Shop Code: WSC 05311
1 Fault Found:
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
35-00 - -

Изтрих я, но перката не тръгва!


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре,,,,,,,,,,,

Мнениеот Radoslav_Radev » Чет 06 мар 2008 20:30


сваляш бронята,като застанеш пред колата в ЛЯВО под гредата ще видиш 1 датчик излизащ от удължение на радиатора и го мерите с мултицет,сменяш и караш/друг е проблема ако релето за перката е аут,успех :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kassern и 52 госта