Passat B5 Проблем при работа на празен ход

Техническа и сервизна информация за Passat
simonvt1
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Passat B5 Проблем при работа на празен ход

Мнениеот simonvt1 » Пет 07 мар 2008 15:12


Поздрави на всички колеги от Форума. От ноември се качих на В5 преди това карах В3. При новия има нещо което ме смущава. Когато двигателя достигне работната си температура, а и малко по-рано има едно като прекъсване на двигателя и оборотомера започва да се колебае около 800 об/мин. Усеща се като претръскване и в купето. Също се усеща и на скорост при рязко натискане на педаа за "газта". Ходих на един два майстора и ми казаха че е нормално или пък някакъв потенциометър на дроселовата клапа. Ако можете да ме насочите към нещо?




Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CoZmO » Пет 07 мар 2008 15:41


Честито, колега и добре дошъл в клуба. Аз направих същото упражнение през декември-януари от Б3 на Б5 и съм много доволен.

1. Дроселова клапа за почистване.
2. Дебитомер.
3. Вакуум доза за къс и дълъг път на въздуха към потенциометъра.

Нека ги прегледат тези 3 нещица в някой севиз...


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 07 мар 2008 16:21


Аз съм със същия мотор, и смених дросел клапа, но при мен бе заминала.
Сега имам подобен проблем на твоя, мислех че е от свещи или датчика за температурата на антифриза, но не е.След като порових разбрах, че е дебитомера просто датчика е заминал и не мери правилният поток въздух постъпващ към мотора.Не се поправя а поради спецификата на датчика се сменя на около 70-80хил., решението - нов.Цени от 200 до 300лв.


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CoZmO » Пет 07 мар 2008 16:33


drakano написа:...


И аз съм така, но на мен ми предстои следващата седмица смяна на дебитомер и вакуум дозата, дросела само почистване. Нямам проблеми с оборотите, но пък имам проблем с харченето 14-14,5 на 100 градско... Вакуум дозата вместо да подава 6 бара, подава 9 бара, от там в двигателя се вкарва повече въздух, следователно подава повече бензин и колата харчи много, а пък е леко спъната същевременно. Цена за дебитомера ми дадоха 217 лв. оригинален на ФауВе и Ауди, за вакуум дозата 110 лв. Цените, които ми бяха предоставени в Юнитрейд, бяха - дебитомер 420 лв. вакуум доза 250 лв... Открийте разликите... :wink:


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 07 мар 2008 16:39


Разликите са ми ясни на мен ми искаха 800лв. за дросел клапа :uuoooh: :uuoooh:.А иначе къде се намира тази вакуум доза, че ми стана интересно да я погледна.


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CoZmO » Пет 07 мар 2008 17:20


Изображение

Това е пластмасовата кутия, под колекторните тръби, която е зад тръбата която влиза под кората на двигателя... Това, което е с по-черен цвят е капаче, което се сваля и вътре се вижда едно палче, което при мен е счупено и затова ще я сменям... ;-)


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 07 мар 2008 17:33


"""Аз май нямам такова нещо и колекторните тръби при мен не са разположени така???"""
Ох и аз съм един заплес, естественно че и при мен е същото просто имам газов инж. и съм се заблудил от целия пейзаж с маркучи и тръби.Та значи вакуум дозата е под капачето под колекторните тръби на снимката.Ще я погледна.

Последна промяна от drakano на Пон 10 мар 2008 10:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре,,,,,,,,,,,

Мнениеот Radoslav_Radev » Пет 07 мар 2008 18:56


:D дебитомееееер :roll:


simonvt1
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот simonvt1 » Пон 10 мар 2008 10:56


Лостчето на вакуум дозата е счупено и съответно клапите за въздуха не се движат. Дано само това да ми е проблема. Благодаря Ви :D


mirorim
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mirorim » Пет 28 мар 2008 0:40


simonvt1 написа:Лостчето на вакуум дозата е счупено и съответно клапите за въздуха не се движат. Дано само това да ми е проблема. Благодаря Ви :D


момчета колко горе долу ви се хванаха тези коли, като се има в предвид че мойта от както я взех за 2 седмици смених, носачи, биалети, масло, филтри, маркучи на спирачките сега и тези глупости (трите които сте ги написали) вече ми писна. :shock :shock :shock


Потребителски аватар
dude_BG
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 16:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dude_BG » Пет 28 мар 2008 10:07


Имал съм същия проблем. Определено е дебитомер. Късмет.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 28 мар 2008 10:29


Пичове оправих си пробема с подскачането на оборотите --> дебитомера.
Разглобих дебитомера и го почистих със спрей за електроника купен от Конрад за 5лв. оставих го да изсъхне 30мин. и след това го сглобих и запалих мотора.Резултата оборотите не играят, стрелката застава на 800об. 2мин. след като е запален мотора(имам предвид сутрин зимата), и при подаване на газ оборотите не забиват под 800 а при ускорение колата е много по пъргава.


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Пет 28 мар 2008 16:30


drakano Ще споделиш ли какъв е този спрей. При мен има нещо подобно но е пропадане под 800 об. при отпускане на газта. Не знам дали е същото, но не пречи да се почисти мисля.


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Пет 28 мар 2008 18:12


колеги...при моя пасатор има същите признаци...само че оборотите не ми играят,а се усеща леко тресене на купето и при рязко натискане на педала на газта...за секунди "глъхне" и започва да набира...и на мен ли е дебитомера и моля кажете каде се намира този дебитомер....


mirorim
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mirorim » Съб 29 мар 2008 12:44


drakano написа:Пичове оправих си пробема с подскачането на оборотите --> дебитомера.
Разглобих дебитомера и го почистих със спрей за електроника купен от Конрад за 5лв. оставих го да изсъхне 30мин. и след това го сглобих и запалих мотора.Резултата оборотите не играят, стрелката застава на 800об. 2мин. след като е запален мотора(имам предвид сутрин зимата), и при подаване на газ оборотите не забиват под 800 а при ускорение колата е много по пъргава.


може ли да ми пратиш една снимка как изглежда или къде се намира че нещо не го намерам. Благодаря ти предварително.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта