


Passat B5 Проблем при работа на празен ход
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Passat B5 Проблем при работа на празен ход
Поздрави на всички колеги от Форума. От ноември се качих на В5 преди това карах В3. При новия има нещо което ме смущава. Когато двигателя достигне работната си температура, а и малко по-рано има едно като прекъсване на двигателя и оборотомера започва да се колебае около 800 об/мин. Усеща се като претръскване и в купето. Също се усеща и на скорост при рязко натискане на педаа за "газта". Ходих на един два майстора и ми казаха че е нормално или пък някакъв потенциометър на дроселовата клапа. Ако можете да ме насочите към нещо?
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм със същия мотор, и смених дросел клапа, но при мен бе заминала.
Сега имам подобен проблем на твоя, мислех че е от свещи или датчика за температурата на антифриза, но не е.След като порових разбрах, че е дебитомера просто датчика е заминал и не мери правилният поток въздух постъпващ към мотора.Не се поправя а поради спецификата на датчика се сменя на около 70-80хил., решението - нов.Цени от 200 до 300лв.
Сега имам подобен проблем на твоя, мислех че е от свещи или датчика за температурата на антифриза, но не е.След като порових разбрах, че е дебитомера просто датчика е заминал и не мери правилният поток въздух постъпващ към мотора.Не се поправя а поради спецификата на датчика се сменя на около 70-80хил., решението - нов.Цени от 200 до 300лв.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
drakano написа:...
И аз съм така, но на мен ми предстои следващата седмица смяна на дебитомер и вакуум дозата, дросела само почистване. Нямам проблеми с оборотите, но пък имам проблем с харченето 14-14,5 на 100 градско... Вакуум дозата вместо да подава 6 бара, подава 9 бара, от там в двигателя се вкарва повече въздух, следователно подава повече бензин и колата харчи много, а пък е леко спъната същевременно. Цена за дебитомера ми дадоха 217 лв. оригинален на ФауВе и Ауди, за вакуум дозата 110 лв. Цените, които ми бяха предоставени в Юнитрейд, бяха - дебитомер 420 лв. вакуум доза 250 лв... Открийте разликите...

- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
"""Аз май нямам такова нещо и колекторните тръби при мен не са разположени така???"""
Ох и аз съм един заплес, естественно че и при мен е същото просто имам газов инж. и съм се заблудил от целия пейзаж с маркучи и тръби.Та значи вакуум дозата е под капачето под колекторните тръби на снимката.Ще я погледна.
Ох и аз съм един заплес, естественно че и при мен е същото просто имам газов инж. и съм се заблудил от целия пейзаж с маркучи и тръби.Та значи вакуум дозата е под капачето под колекторните тръби на снимката.Ще я погледна.
Последна промяна от drakano на Пон 10 мар 2008 10:01, променено общо 1 път.
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре,,,,,,,,,,,


simonvt1 написа:Лостчето на вакуум дозата е счупено и съответно клапите за въздуха не се движат. Дано само това да ми е проблема. Благодаря Ви
момчета колко горе долу ви се хванаха тези коли, като се има в предвид че мойта от както я взех за 2 седмици смених, носачи, биалети, масло, филтри, маркучи на спирачките сега и тези глупости (трите които сте ги написали) вече ми писна.



- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Пичове оправих си пробема с подскачането на оборотите --> дебитомера.
Разглобих дебитомера и го почистих със спрей за електроника купен от Конрад за 5лв. оставих го да изсъхне 30мин. и след това го сглобих и запалих мотора.Резултата оборотите не играят, стрелката застава на 800об. 2мин. след като е запален мотора(имам предвид сутрин зимата), и при подаване на газ оборотите не забиват под 800 а при ускорение колата е много по пъргава.
Разглобих дебитомера и го почистих със спрей за електроника купен от Конрад за 5лв. оставих го да изсъхне 30мин. и след това го сглобих и запалих мотора.Резултата оборотите не играят, стрелката застава на 800об. 2мин. след като е запален мотора(имам предвид сутрин зимата), и при подаване на газ оборотите не забиват под 800 а при ускорение колата е много по пъргава.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
drakano написа:Пичове оправих си пробема с подскачането на оборотите --> дебитомера.
Разглобих дебитомера и го почистих със спрей за електроника купен от Конрад за 5лв. оставих го да изсъхне 30мин. и след това го сглобих и запалих мотора.Резултата оборотите не играят, стрелката застава на 800об. 2мин. след като е запален мотора(имам предвид сутрин зимата), и при подаване на газ оборотите не забиват под 800 а при ускорение колата е много по пъргава.
може ли да ми пратиш една снимка как изглежда или къде се намира че нещо не го намерам. Благодаря ти предварително.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта