Прокъсана антивибрационна тежест - Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
inp
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Прокъсана антивибрационна тежест - Б3

Мнениеот inp » Пон 17 мар 2008 17:22


Привет на всички.
Сдобих се и аз с Пасат и след оправянето на по-важните проблеми по него, реших да обърна внимание на някои детайли, които излеждат по-маловажни (а дали са такива?).
В случая става въпрос за антивибрационната тежест на единия задвижващ вал на предното колело, която е прокъсана в основата си, макар, че все още се държи.
Въпросът ми е дали това може да повреди нещо друго? Едни майстори предлагат просто да се отстрани.




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 17 мар 2008 18:02


ако ти пречи тоз боклук батка взимай флекса и пииииииу пляс в кофътаа


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 17 мар 2008 18:06


Мдаа като се откачи съвсем режеш и хвърляш :idea:


geleto75
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот geleto75 » Пон 17 мар 2008 21:37


при мен се появи преди 1месец едно тропане като на откачена кора над 120км чак вчера качих колата на канал и се окаэа че тази гадост се е отлепила и отишла в тясната част на полуоската към външното каре при голяма скорост се удря в стабилиз щанга
отряэах го с флекса и вече няма тропане


ivogti
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 06 май 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ivogti » Пон 17 мар 2008 23:27


Режи смело ......


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 18 мар 2008 15:16


Абе би трябвало да се продават резервни, от две половинки (за да могат да се монтират без да се вади каре, обаче не съм виждал. Питах на едно две места и ме гледат странно. :-)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 18 мар 2008 15:21


не може ли да се прекапе с електрожена на мястото и?


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 18 мар 2008 16:33


"не може ли да се прекапе с електрожена на мястото и?"

Не, тя е гумена. Нещо като сайлънт блоковете - има метален пръстен в средата с който е набита на вала, после следва широк гумен слой с прорези, сетне вече е тежестта - също метален пръстен, но дебел. Идеята е при рязка промяна на оборотите, тежестта да може малко да "изостава", и изобщо да не е съвсем твърдо хваната за вала.

Къса се гумата, там дето са прорезите и пада като геврек до външното каре. А вътрешния пръстен си остава на мястото.


inp
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот inp » Вто 18 мар 2008 18:48


В книгата за пасат пише, че след извършване на операции по задвижващите валове трябва да се регулира положението на тези тежести. Съответно са дадени и размерите за тази цел.
Което ме навежда на мисълта, че би трябвало да има начин да се подменят, съответно да се продават като резервни части. :?:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 42 госта