Привет на всички.
Сдобих се и аз с Пасат и след оправянето на по-важните проблеми по него, реших да обърна внимание на някои детайли, които излеждат по-маловажни (а дали са такива?).
В случая става въпрос за антивибрационната тежест на единия задвижващ вал на предното колело, която е прокъсана в основата си, макар, че все още се държи.
Въпросът ми е дали това може да повреди нещо друго? Едни майстори предлагат просто да се отстрани.



Прокъсана антивибрационна тежест - Б3
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"не може ли да се прекапе с електрожена на мястото и?"
Не, тя е гумена. Нещо като сайлънт блоковете - има метален пръстен в средата с който е набита на вала, после следва широк гумен слой с прорези, сетне вече е тежестта - също метален пръстен, но дебел. Идеята е при рязка промяна на оборотите, тежестта да може малко да "изостава", и изобщо да не е съвсем твърдо хваната за вала.
Къса се гумата, там дето са прорезите и пада като геврек до външното каре. А вътрешния пръстен си остава на мястото.
Не, тя е гумена. Нещо като сайлънт блоковете - има метален пръстен в средата с който е набита на вала, после следва широк гумен слой с прорези, сетне вече е тежестта - също метален пръстен, но дебел. Идеята е при рязка промяна на оборотите, тежестта да може малко да "изостава", и изобщо да не е съвсем твърдо хваната за вала.
Къса се гумата, там дето са прорезите и пада като геврек до външното каре. А вътрешния пръстен си остава на мястото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта