проблеми с passat В3 температурен проблем

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
filiks
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблеми с passat В3 температурен проблем

Мнениеот filiks » Пон 31 мар 2008 16:44


моля помогнете карам Passat 3 89г. GT.така,проблема при мен е следния карам си пасатчето и температурата на таблото не помръдва повече от 50С.смених датчика за таблото . почна да играе стрелката на таблото т .е. градско вдигам до 115С,извънградско или спускане падам до 70С.такаа след много четене във форумите смених и термостата,получи се следното нямаше го вече това колебание на температурата но колата вдига 110С и не марда нито градско нито изванградско.перката си включва и изключва температурата си е 110С двигателя нама симптоми да прегрява на бордовия компютър температурата показва от 88-92С,но тази температура е май на маслото защото има знака за масло,вчера смених и прочутия стабилизатор на напрежение(ТАС 700 Y).пак същото даржи 110С,а на бордовия компютър показва 88С и не знам какво да правя моля помогнете :cry:
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 31 мар 2008 17:15


1. раздела за тая тема е технически за пасат-а не общ форум.

2. пасата ти не е 2-научи какво караш. има тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38785

3.ползвай търсачката-има писано по твоя въпрос.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 01 апр 2008 9:07


Проблемен ти е датчика за температурата, даващ инфо на таблото ;)
И аз си купих един от А+ за 8лв, дето моментално заби на 112-115*.
Смених го с истински и нещата заспаха! :да:


Потребителски аватар
filiks
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот filiks » Вто 01 апр 2008 9:47


а каде мога да закупя този датчик смисъл препоръчай магазин


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Вто 01 апр 2008 10:18


Юнитрейд , но се подготви да се разделиш с около 60 лева.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 01 апр 2008 12:16


Стига с тоз юнитред бе .. едно си баба знае ... и т.н.

Аз карам с trucktec от Евро07 - цената беше около 17-18 преди половин година (жълт обръч за бензинките). зЕми си 1 и ако не ти показва пак вярно пиши ЛС ще ти дам моя стария напълно работещ най-малкото за пробата. Опс, да уточня че говоря за ABS двигател където датчика е двоен - за ЕКУ и за таблото в едно, а ти не е зле да споделиш с къв мотор си (първите 2 или 3 символа от кода на мотора - големия талон). А на сегашния датчик можеш да му засечеш съпротивлението на студен и загрял мотор и да кажеш тука какво е да видим дали наистина мери грешно или е другаде проблема. За целта веднага след като спре перката измери с термометъра на мултицета на главата температурата ква е - около дебелия мъркуч на желязото мери - поне за ориентировъчно инфо е достатъчно щото ако е над 92-3 градуса там проблема си е истински.

Поздрави.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 01 апр 2008 13:18


dj_tuhla написа:Опс, да уточня че говоря за ABS двигател където датчика е двоен - за ЕКУ и за таблото в едно, а ти не е зле да споделиш с къв мотор си (първите 2 или 3 символа от кода на мотора - големия талон).

:да: Точно!
А най-добре го попълни двигателя и в 'Гараж'.
По този начин дори някой път да забравиш да кажеш какъв е мотора, ще може да се ориентира човек.
Аз съм с 2 отделни за скалата на таблото и за инжекциона.
Датчика за инжекциона (синия) го купих от ХААС (официалния представител за региона) за около 25-6 лева (забравям вече) малко преди Нова Година.


Потребителски аватар
filiks
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот filiks » Вто 01 апр 2008 13:23


знаи сега си проверих номера на мотора по големия талон PF е. преди малко си купих термометър дигитален за 10лв.боднах го в казанчето и запалих,по показанията на термометъра парката ми включи на 83-84С поработи и спря,поне сам сигурен че мотора не прегрява :banana ,значи е датчика


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 01 апр 2008 14:09


Но и това не е добре, ако е верен този дигитален термметър, перката ти включва много рано, което значи 2 проблема - термостата отворил на 80 градуса, а трябва да отваря на 90, перката пуска на 85 а трябва да пуска на 95-7. Така че сигурно не мери вярно, но се пак е нещо като инфо. Все пак провери и с друг термометър.

Поздрави.


Потребителски аватар
filiks
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот filiks » Вто 01 апр 2008 15:04


е са мерих с друг термометър тоя път перката се включи на 91.6С,двигателя работи повече от 30мин.,температурата варираше от 91-96С по показанията на термометъра,на таблото показваше приблизително 111-115С


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 01 апр 2008 15:47


Браво, значи земаш датчик и си ти.

Не го знам този мотор PF дали е с два или с двоен датчик - по годината съдя че най-вероятно е с два отделни. Ако е така, и е бил зле този за таблото, засечи другия кво показва също, показанията са им около 2 към 1 един спрямо друг (съпротивление мериш). Ако има осезаема разлика от тази зависимост значи ти подава грешна температура на компютъра и това може да води до негативни ефекти, като повишен разход и кофти работа на студен мотор. Това след като си земеш читав за таблото ест.

Поздрави.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Вто 01 апр 2008 17:55


Колега,сменяй датчика , за да не те дразни. По-важното е , че колата не е прегряла :lol: , и че температурата е нормална . Ако питаш откъде истински, несмея да препоръчвам,защото скоро един приятел взе уж истински , но температурата му седи постоянно като при теб.


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Вто 01 апр 2008 18:18


При мен се оказа че проблема е в таблото и така и не се оправи.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 01 апр 2008 18:54


А бе много се чудя едно : ако са датчиците , защо всички лъжат по един и същи начин ? И моя в момента показва точно 110 градуса ...описал съм проблема в поне 2 теми и няма да се повтарям ...въпроса е защо тази температура и нищо различно ..... някак си е странна тази повторяемост ....


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Вто 01 апр 2008 19:12


Не съм сигурен/просто предполагам/ , че вие, които имате по-новото табло /с двете стрелки за мигачите/ имате проблем с тези датчици :roll: Може би някой като Rdotom или Vaskoto 1 може да обясни. На приятеля таблото е такова :dontknow:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта