mod edit: vaskoto1
проблеми с passat В3 температурен проблем
проблеми с passat В3 температурен проблем
моля помогнете карам Passat 3 89г. GT.така,проблема при мен е следния карам си пасатчето и температурата на таблото не помръдва повече от 50С.смених датчика за таблото . почна да играе стрелката на таблото т .е. градско вдигам до 115С,извънградско или спускане падам до 70С.такаа след много четене във форумите смених и термостата,получи се следното нямаше го вече това колебание на температурата но колата вдига 110С и не марда нито градско нито изванградско.перката си включва и изключва температурата си е 110С двигателя нама симптоми да прегрява на бордовия компютър температурата показва от 88-92С,но тази температура е май на маслото защото има знака за масло,вчера смених и прочутия стабилизатор на напрежение(ТАС 700 Y).пак същото даржи 110С,а на бордовия компютър показва 88С и не знам какво да правя моля помогнете
mod edit: vaskoto1
mod edit: vaskoto1
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1. раздела за тая тема е технически за пасат-а не общ форум.
2. пасата ти не е 2-научи какво караш. има тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38785
3.ползвай търсачката-има писано по твоя въпрос.
2. пасата ти не е 2-научи какво караш. има тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38785
3.ползвай търсачката-има писано по твоя въпрос.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Стига с тоз юнитред бе .. едно си баба знае ... и т.н.
Аз карам с trucktec от Евро07 - цената беше около 17-18 преди половин година (жълт обръч за бензинките). зЕми си 1 и ако не ти показва пак вярно пиши ЛС ще ти дам моя стария напълно работещ най-малкото за пробата. Опс, да уточня че говоря за ABS двигател където датчика е двоен - за ЕКУ и за таблото в едно, а ти не е зле да споделиш с къв мотор си (първите 2 или 3 символа от кода на мотора - големия талон). А на сегашния датчик можеш да му засечеш съпротивлението на студен и загрял мотор и да кажеш тука какво е да видим дали наистина мери грешно или е другаде проблема. За целта веднага след като спре перката измери с термометъра на мултицета на главата температурата ква е - около дебелия мъркуч на желязото мери - поне за ориентировъчно инфо е достатъчно щото ако е над 92-3 градуса там проблема си е истински.
Поздрави.
Аз карам с trucktec от Евро07 - цената беше около 17-18 преди половин година (жълт обръч за бензинките). зЕми си 1 и ако не ти показва пак вярно пиши ЛС ще ти дам моя стария напълно работещ най-малкото за пробата. Опс, да уточня че говоря за ABS двигател където датчика е двоен - за ЕКУ и за таблото в едно, а ти не е зле да споделиш с къв мотор си (първите 2 или 3 символа от кода на мотора - големия талон). А на сегашния датчик можеш да му засечеш съпротивлението на студен и загрял мотор и да кажеш тука какво е да видим дали наистина мери грешно или е другаде проблема. За целта веднага след като спре перката измери с термометъра на мултицета на главата температурата ква е - около дебелия мъркуч на желязото мери - поне за ориентировъчно инфо е достатъчно щото ако е над 92-3 градуса там проблема си е истински.
Поздрави.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19732
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
dj_tuhla написа:Опс, да уточня че говоря за ABS двигател където датчика е двоен - за ЕКУ и за таблото в едно, а ти не е зле да споделиш с къв мотор си (първите 2 или 3 символа от кода на мотора - големия талон).
Точно!
А най-добре го попълни двигателя и в 'Гараж'.
По този начин дори някой път да забравиш да кажеш какъв е мотора, ще може да се ориентира човек.
Аз съм с 2 отделни за скалата на таблото и за инжекциона.
Датчика за инжекциона (синия) го купих от ХААС (официалния представител за региона) за около 25-6 лева (забравям вече) малко преди Нова Година.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Но и това не е добре, ако е верен този дигитален термметър, перката ти включва много рано, което значи 2 проблема - термостата отворил на 80 градуса, а трябва да отваря на 90, перката пуска на 85 а трябва да пуска на 95-7. Така че сигурно не мери вярно, но се пак е нещо като инфо. Все пак провери и с друг термометър.
Поздрави.
Поздрави.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Браво, значи земаш датчик и си ти.
Не го знам този мотор PF дали е с два или с двоен датчик - по годината съдя че най-вероятно е с два отделни. Ако е така, и е бил зле този за таблото, засечи другия кво показва също, показанията са им около 2 към 1 един спрямо друг (съпротивление мериш). Ако има осезаема разлика от тази зависимост значи ти подава грешна температура на компютъра и това може да води до негативни ефекти, като повишен разход и кофти работа на студен мотор. Това след като си земеш читав за таблото ест.
Поздрави.
Не го знам този мотор PF дали е с два или с двоен датчик - по годината съдя че най-вероятно е с два отделни. Ако е така, и е бил зле този за таблото, засечи другия кво показва също, показанията са им около 2 към 1 един спрямо друг (съпротивление мериш). Ако има осезаема разлика от тази зависимост значи ти подава грешна температура на компютъра и това може да води до негативни ефекти, като повишен разход и кофти работа на студен мотор. Това след като си земеш читав за таблото ест.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта

,значи е датчика