


разтеглен ангренажен ремък на Пасат Б 3,94г. след 22 хил км.
- tiger
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
разтеглен ангренажен ремък на Пасат Б 3,94г. след 22 хил км.
Моля за мнение колеги: Карам Пасат Б3, комби 1.8 Ми..след смяна на задно гърне от любов към колата я закарах на Елкон. Молбата ми бе да вдигнат оборотите на празен ход, че ги държеше на 750 и имаше леки вибрации. Онзи го разбъзика и колата умря. Нв върви и това е, не мога да вдигна 140 нито на газ, нито на бензин.Закарах я на друг. Центровка, но спомена че ремъка е малко разтеглен и го е компенсирал с центровката. Колата лудна, стана изтребител...Но: зареждане догоре..след 75 км градско 20 л газ. Или 26/100, а на дълъг път гореше 8,5, сега 13. В чудо съм дали да сменям ремъка, може ли да се разтегне след 22000 км. Че разбута и плочката на TPS. Съвет?????
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Отиваш, зацепващ по белези, ама и ти гледаш - да ти покажат - на желязото, на кожуха, после центровка също по белези (вкарваш го в горна мъртва и намествате делкото палеца да сочи резката), после вкарваш в авариен режим (ако не си с RP) и даваш предварение 8-9 градуса (по белези тр. да е било около 6).
Но това че са пипали TPS-а е много много лошо, направо са за убиване, по спомен трябваше да дава 1020 ома на напълно затворен дросел, мога да проверя, ама яко са те накиснали, аз бих търсил моно непипано втора ако само с центровка и зацепване не се оправи - с кой акъл му даде да пипа ТПС-а на тоя "чичо Гошо"--- ужас, кажи да търсим моно ако решиш.
А оборотите да ги е държала ниски може просто тампон на моното да е било...
Но това че са пипали TPS-а е много много лошо, направо са за убиване, по спомен трябваше да дава 1020 ома на напълно затворен дросел, мога да проверя, ама яко са те накиснали, аз бих търсил моно непипано втора ако само с центровка и зацепване не се оправи - с кой акъл му даде да пипа ТПС-а на тоя "чичо Гошо"--- ужас, кажи да търсим моно ако решиш.
А оборотите да ги е държала ниски може просто тампон на моното да е било...
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"Майсторите" са страшна сила.
Подозирам че не само ТПСто са барали, а и винта за ограничаване на дроселната клапа. Лошо...
Трябва да се провери първо дали въпросния винт е в правилно положение (с хлабиномер и т.н., писано е как), после да се види какво са барали на ТПСто, да се види дали моторчето за ПХ работи като хората, дали датчика на върха му бачка и т.н.
А това с ремъка... Шегаджии.

Подозирам че не само ТПСто са барали, а и винта за ограничаване на дроселната клапа. Лошо...
Трябва да се провери първо дали въпросния винт е в правилно положение (с хлабиномер и т.н., писано е как), после да се види какво са барали на ТПСто, да се види дали моторчето за ПХ работи като хората, дали датчика на върха му бачка и т.н.
А това с ремъка... Шегаджии.
