разтеглен ангренажен ремък на Пасат Б 3,94г. след 22 хил км.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
tiger
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

разтеглен ангренажен ремък на Пасат Б 3,94г. след 22 хил км.

Мнениеот tiger » Чет 03 апр 2008 17:06


Моля за мнение колеги: Карам Пасат Б3, комби 1.8 Ми..след смяна на задно гърне от любов към колата я закарах на Елкон. Молбата ми бе да вдигнат оборотите на празен ход, че ги държеше на 750 и имаше леки вибрации. Онзи го разбъзика и колата умря. Нв върви и това е, не мога да вдигна 140 нито на газ, нито на бензин.Закарах я на друг. Центровка, но спомена че ремъка е малко разтеглен и го е компенсирал с центровката. Колата лудна, стана изтребител...Но: зареждане догоре..след 75 км градско 20 л газ. Или 26/100, а на дълъг път гореше 8,5, сега 13. В чудо съм дали да сменям ремъка, може ли да се разтегне след 22000 км. Че разбута и плочката на TPS. Съвет?????




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 03 апр 2008 17:31


дай му на тоя един ангренаж и го накарай да ти го разтегне!
това е единствения ремък който НЕ се разтягаама никак! :evil:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 03 апр 2008 22:01


Тия майстори много небивалици ръсят само и само да излязат от неудобната ситуация.. :lol:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 03 апр 2008 23:19


Отиваш, зацепващ по белези, ама и ти гледаш - да ти покажат - на желязото, на кожуха, после центровка също по белези (вкарваш го в горна мъртва и намествате делкото палеца да сочи резката), после вкарваш в авариен режим (ако не си с RP) и даваш предварение 8-9 градуса (по белези тр. да е било около 6).

Но това че са пипали TPS-а е много много лошо, направо са за убиване, по спомен трябваше да дава 1020 ома на напълно затворен дросел, мога да проверя, ама яко са те накиснали, аз бих търсил моно непипано втора ако само с центровка и зацепване не се оправи - с кой акъл му даде да пипа ТПС-а на тоя "чичо Гошо"--- ужас, кажи да търсим моно ако решиш.

А оборотите да ги е държала ниски може просто тампон на моното да е било...


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 04 апр 2008 9:21


"Майсторите" са страшна сила. :-)

Подозирам че не само ТПСто са барали, а и винта за ограничаване на дроселната клапа. Лошо...

Трябва да се провери първо дали въпросния винт е в правилно положение (с хлабиномер и т.н., писано е как), после да се види какво са барали на ТПСто, да се види дали моторчето за ПХ работи като хората, дали датчика на върха му бачка и т.н.

А това с ремъка... Шегаджии. :-)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта