Цена на стъпково моторче на Б4 ADZ - омалсена букса ???

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Цена на стъпково моторче на Б4 ADZ - омалсена букса ???

Мнениеот stereofonix » Нед 13 апр 2008 14:31


Здравеите колеги. Значи пасата ми много бавно събаря оборотите примерно като е студен и превключвам от 1-ва на 2-ра нормално е на междинната да събори оборотите бързо до 900 а то стои на 2000 и и след 1-2 секунди тогава започва да събаря( като е позагрял имам съвсем лека промяна). Предполагам това е степ моторчето за празният ход. Тези дни мисля да го извадя и да го почистя но искам да попитам каква ли ще е цената ако евентуално го рпецакам ( Пасат Б4 1995 година 1800 куб.см 90 к.с ADZ мотор). А дали въобще ще е от това моторче ?

Последна промяна от stereofonix на Пон 14 апр 2008 19:50, променено общо 1 път.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 13 апр 2008 16:00


ако имаш газово пробвай с ресет на компа първо /откачане на клема на акумулатора за 1-2 минути/
при мене от работа на газ ми трупа грешки
гледам че АДЗ е по-нов модел но според аутодата дават пак че с откачане на акумулатора трие грешките.
Другото може да датчик за температурата на водата и след това според мене стъпков мотор.


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Нед 13 апр 2008 21:06


Хайде никои ли не е запознат с цената на степ мотора. Ориентировъчна цена да каже примерно в "Косер"


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Нед 13 апр 2008 21:19


А къде долу горе се намира този датчик по двигателя да знам да го проверя или направо да го сменя.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 13 апр 2008 22:56


Както колегата ти е казал - откачи акумулатора за 30мин, защото може да трупа грешки. Може и от ламбда сондата да се получава това. Най добре е да си сигурен че е от него преди да купуваш.
А колко струва:
─>> Адрес: ул.“Хан Аспарух” №25
─>> Тел.: (042)62-11-05
─>> GSM: 0885999079 0886262015 0887623817
─>> E-MAIL:
kosser_stz@abv.bg

гр. Стара Загора
ул. "Подполковник Калитин" 26
тел.: 042 / 680 079
GSM: 0885 / 649 326
GSM: 0885 / 649 328
e-mail: fugo_stz@abv.bg

Ето ти няколко магазина в стара загора - звънни и ще ти кажат :)


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 14 апр 2008 13:36


ПХ моторче ок 120-130 лв.


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Пон 14 апр 2008 17:55


НА МЕН НАПРИМЕР МИ ГО ПРАВЕШЕ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ ДАЖЕ И ЗАДЪРЖАШЕ НА 2000 ОБОРОТА И СЕ ОКАЗА ЧЕ Е ОТ ТАМПОНА НА МОНО ИНЖЕКЦИОНА ДЪРПАЛ Е ВЪЗДУХ И ЗАДЪРЖА КАТО ГО СМЕНИХ ЗАСПА


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Пон 14 апр 2008 18:29


mitacee написа:НА МЕН НАПРИМЕР МИ ГО ПРАВЕШЕ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ ДАЖЕ И ЗАДЪРЖАШЕ НА 2000 ОБОРОТА И СЕ ОКАЗА ЧЕ Е ОТ ТАМПОНА НА МОНО ИНЖЕКЦИОНА ДЪРПАЛ Е ВЪЗДУХ И ЗАДЪРЖА КАТО ГО СМЕНИХ ЗАСПА


Тампона на моното ми беше прецакан .. бе направо се беше поразпаднал на съставните му 4асти но при монтажа на газовата уредба го смених с нов но проблема остана същият. Искам да кажа че този проблем се забелязваше и преди да беше монтирана газовата уредба. Така че не вярвам от нея да трупа грешки компютъра. Мисля те проблема е или в степ моторчто или в казаният по горе от колега датчик за температурата а защо не и ланда сондата.


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Пон 14 апр 2008 19:58


Та колеги преди малко въртеики се покраи колата и ру4каики буксите видях че едната е омаснета :shock не знаино защо но има една метална пло4ка което е под пластмасата към което е свързан маркуча от въздушният филтър. Та питането ми е за какво е тази плочка и с този куплунг и също така към тази плочка влизат два маркуча които са усилени. Плочката също е омаслена цялата а ето и малко снимков материал.

Това е плочката .. вижда се омаснета букса и двата маркуча които влизат в нея


Изображение


Изображение



Тука се вижда че и от вътре е омаслена :shock

Изображение

Почистех всичко но имаше мн малка промяна всякаш почти не се усеща

Изображение



А този кумплунг за какво е ? Това е то дясната страна на моното ?

Изображение


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 14 апр 2008 21:07


На последната снимка е TPS (датчик за положението на дроселовата клапа )


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Пон 14 апр 2008 21:15


Благодаря колега. А някаква идея за какво може да е омаслена буксата на предните снимки. И за какво я тя и слочката към която е свързана ?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 14 апр 2008 22:42


Тук мисля, че беше датчика за температурата на постъпващия в монто въздух и за инжектора. ..


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 15 апр 2008 9:39


bobcho написа:Тук мисля, че беше датчика за температурата на постъпващия в монто въздух и за инжектора. ..


:да: Абсолютно точно.


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Вто 15 апр 2008 16:09


Добре колеги, а защо е омаслена тази букса и защо е омаслена цялата тази плочка. И какво предлагате да правя. Да разглобя цялото моно и да го почистя и прегледам обстоино ? Или ?


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Вто 15 апр 2008 17:28


Погледни първата снимка. Маркуча, който е най-горе в дясно. Мисля, че се води за картерните газове, които постъпват обратно в моното. Абе може и да греша за какво служи. :oops: От него ти се омаслява конектора.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта